Hotel Fletcher Hotel Restaurant Victoria - Hoenderloo

5.4Matig

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

Overnachten in Nederland in Fletcher Hotel Restaurant Victoria-Hoenderloo. Hier vind je een binnen- en buitenzwembad, bowlingbaan en een tennisbaan. Verwacht niet teveel van de kamers, die zijn gedateerd en gehorig. Het ontbijtbuffet is goed, maar wel druk. Het hotel ligt in een mooie omgeving om te fietsen en op 20 minuten rijden van Apeldoorn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel Restaurant Victoria - Hoenderloo voor je op een rij gezet:

481 reviews over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Victoria - Hoenderloo

• 5Antoinet Koster30-09-2019

Nooit meer.

De kamer gaf een heel onverzorgde indruk. Niet omdat het meubilair wat gedateerd is, maar omdat deze niet schoon was. Duidelijk was deze al langere tijd niet echt goed schoongemaakt; een laag stof op alle randjes, vieze spetters op radiator, een plakkerige rand bij het raam. Een hotelkamer hoort schoon te zijn. Punt. En dat was deze niet. Bed en ligging van het hotel wel fijn!

Alleenreizend

• 4Rian06-09-2019

Nooit meer....

Nooit meer. Een 4 sterren hotel geboekt, wat totaal geen 4 sterren waard is. Smerige vloerbedekking, kapotte gordijnen, nog haren in de douche van vorige mensen, kapotte tegels in badkamer. Hiervan melding gemaakt, maar het enige wat je krijgt te horen is wat vervelend. Maar er wordt niets mee gedaan... Wel gelegen in een prachtige omgeving.

• 8Arthur02-09-2019

We houden het naar onze zin

De ligging van het hotel is geweldig. Wat een weldadige rust! We hebben de kamer voor mindervaliden geboekt. Deze voldeed aan onze verwachting. Hier en daar behoeft de kamer duidelijk renovatie (gescheurde vloerbedekking en gordijn), maar niet in die mate dat het storend is. Het ontbijt is voldoende, vinden we. Het diner is voortreffelijk. Echter, vreemd genoeg is de dagschotel enkel bestemd voor gasten die hebben geboekt voor een verblijf met avondeten. Bij ons was dat niet het geval. De dagschotel mochten we hierdoor niet hebben. Niet eens tegen betaling. Op de laatste avond werd met het betalen van het avondeten knullig gedaan. We kregen geen doorslag mee van het bonnetje (andere avonden wel). We zouden het bij het uitchecken meekrijgen, werd ons verzekerd. Achteraf bleek dit niet het geval. We kregen verder geen factuur mee. Ik moest daar speciaal en met nadruk om vragen. In mijn veelbereisd leven maakte ik dat voor het eerst mee.

• 3Guido18-08-2019

Nooit meer

Mijn vrouw en ik hebben in augustus één nacht in dit "hotel" overnacht. Dit is GEEN 4 sterren hotel. Het betreft een oud vakantiepark welke waarschijnlijk door Fletcher is overgekocht. Het park is zeer gedateerd. Overal afgebladderde verf, achterstallig onderhoud en smerige rommel. De kamers zijn verschrikkelijk mijn vrouw en ik zijn om 09.00 uur weer uitgechekd waar we anders de kamer bijboeken

• 5Froukje14-08-2019

Niet weer

Bij aankomst werden we geholpen en tussendoor ging dit meisje iemand anders nog helpen. Erg onfatsoenlijk.

'Savonds bij het diner was de soep niet lekker. Er stond op de kaart gevulde tomatensoep maar er zat helemaal niets in. Was niet vers maar gewoon uit een pakje. Het was zeer rumoerig en chaotische sfeer onder het personeel; 2 personeelsleden kwamen de bestelling opnemen, geen communicatie geweest. We hebben buiten hotel nog maar wat anders gegeten.

We hebben er 1 nacht geslapen en zwemkleding meegenomen. Stond er op de deur dat het zwembad tussen 19.30 en 21.00 niet gebruikt kon wordt ivm exclusief gebruik. Ook erg jammer.

Al met al een hele mooie locatie met nette kamer maar de service en eten was matig.

• 8Leon07-08-2019

waar voor je geld

Bij aankomst netjes en vriendelijk ontvangen, keurige uitleg over locatie van de kamers, die wel gedateerd waren maar schoon, Ontbijt was gewoon goed met voldoende aanbod. We hadden geboekt met een diner dat gewoon erg lekker was met een keurige bediening, Bij de receptie waren diverse fiets- en wandel routes beschikbaar. Een biertje in de gezellig opgezette zitjes is ook een aanrader, soms even wat geduld maar verder prima correct bedient. De verhouding prijs/ kwaliteit is gewoon dik in orde, we gaan beslist nog een keertje terug.

Met vrienden

• 8Anja06-08-2019

Top!

Na boeking pas de reviews gelezen, dat beloofde niet veel goeds MAAR......
    Aankomst, allervriendelijkste ontvangst met goede uitleg. Kamer, was keurig netjes, oké badkamer is gedateerd maar schoon. Diner, keuze was meer dan voldoende en al wat we gegeten hebben was super lekker, bediening was ook hier super vriendelijk. Borrel in de bar, het duurde soms even voor je een drankje had maar ook hier weer vriendelijke bediening. Ontbijt, meer dan voldoende keuze, werd goed aangevuld en was allemaal even lekker !!!! Verhouding prijs / kwaliteit is prima !!!

Met vrienden

• 5Susan03-07-2019

Nooit meer.

We hadden een Executive tweepersoonskamer met terras. De kamer was ruim, maar gedateerd. Er was geen zeep in de douche en op de kamer ontbraken de koffie cups voor Nespresso apparaat. De prijs/kwaliteit verhouding was niet okay. Op een executive suite verwacht je wat luxe in de doucheruimte, maar wij troffen alleen twee papieren bekers aan. In de ontbijtruimte was één koffie-automaat met een constante rij. Ontbijt aanbod was matig. Nooit meer!

• 3PB23-06-2019

Nooit meer!

Het viel allemaal heel erg tegen. De kamer is aan een flinke renovatie toe evenals de portaaltjes naar je kamer toe. Ontbijt is minimaal . Er staat aangegeven welke ingredienten er in het eten zit i.v.m allergie maar er liggen wel lepels bij die de gasten overal voor gebruiken. Dus zou ik die informatie weghalen. Diner was om te huilen. De keuze die je had was minimaal. Of je moest bijbetalen. De bediening was erg rommelig en het duurde erg lang. Het was ook niet echt warm en lekker. Dit hotel is niet echt je geld waaard!

• 4Aleida12-06-2019

Nooit weer!

Bij aankomst weinig vriendelijk en geen uitleg. Vieze badkamer,wc pot stonk en allemaal gaten in tegelwerk. Oud gebouw,aan verf toe. Gordijnen vies ,koelkast sloot niet goed. Ontbijt buffet was redelijk,diner (1 x) was afschuwelijk. Hoek uit wijnglas,hoek uit waterglas,er ging van alles mis(en niet alleen bij ons) en een zeer met zichzelf ingenomen ober die zijn oudere collega in bijzijn van gasten de pan uitveegde. Schonk rode wijn in een glas waar eerder witte wijn uit gedronken was en stopwoordje was "weet je". Deed zeer amicaal tegen oudere gasten. Onze eerste 2 avonden in de pub was supergezellig,top ober. Derde avond een jongeman die ons om 23.10 uur verzocht af te rekenen want dan kon hij gaan schoonmaken.Wij gaven aan dat de bar tot 24.00 uur geopend is maar meneer had er geen boodschap aan. Toch maar even afrekenen. Bij het uitchecken niet eens het fatsoen gehad om te vragen hoe ons verblijf was. Nooit weer!!!

55 tips over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Victoria - Hoenderloo

• soccerfree, 13-12-2013

Park De Hoge Veluwe, Museum Kroller Muller, Museum Paleis het Loo, Dierentuin Burgers'Zoo, Nederlands Openlucht Museum, Park Sonsbeek, Arnhem, Apeldoorn, Deventer

• suzannebv, 16-04-2012

heerlijk fietsen in de omgeving ijs van co!

• Arie Hoogendijk, 07-04-2014

Ga eten in Hoederloo bij Deelerhof uitstekende kwaliteit en goed warm heel belangrijk bij diner.

3 vragen over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Victoria - Hoenderloo

• astridkelder, 07-01-2017

Vuurwerkvrij

Hoe is dit bevallen? Is het echt rustig? Want we willen eigenlijk al boeken voor de komende jaarwisseling. Maar ik wil wel graag zeker weten dat het ook echt zo goed als stil is. Dat er niet toch luide knallen ed te horen zijn. Wie deelt zijn/haar ervaringen?

• Anoniem, 27-10-2013

Waterkoker

Is er een waterkoker in de kamer aanwezig zodat je zelf thee kunt zetten?

soccerfree, 13-12-2013

Weet het niet 100% meer zeker maar dacht het niet.

• Wendy, 27-12-2012

Handdoeken

Hallo, Zijn er handdoeken aanwezig in de hotelkamer?

Ilse, 08-01-2013

Jawel, maar te weinig!! Niet naartoe gaan daar, het is er echt vies in de huisjes!!

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats