Vakantiepark De Rimboe

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

74 reviews over Vakantiepark De Rimboe

• 10Danny21-10-2019

Een heerlijk rustig en schoon park wat de laatste jaren behoorlijk is opgeknapt er was een heerlijk net aangelegen buitenzwembad waarbij er ook aan de kleinere kinderen is gedacht. Ook is er een restaurant op het park waar je terecht kunt voor een hapje of drankje wij komen zeker volgend jaar weer.

• 10Giel23-09-2019

Super mooi rustig park op een mooie locatie

Rust rust rust rust rust rust rust

Met vrienden

• 10Tom20-09-2019

Ik heb met mijn gezin een week op de camping De Woeste Hoogte gestaan in het huisje de Specht. Bij aanvang werden wij vriendelijk ontvangen door de vrolijke receptioniste met een vriendelijke vrolijke lach. Het huisje waarin we verbleven was erg goed schoon en leuk ingericht. De omgeving was fantastisch en we hebben lekker gegeten in brasserie de kleine trek. We hebben genoten van de lekkere plate gerechten. Dezelfde avond was er een groot feest waar wij heerlijk hebben vertoeft en goed zijn geholpen door het personeel die erg vriendelijke waren. We zijn er een week verbleven, maar had voor mij en mijn vrouw langer gemogen. Wat een top vakantie hebben we gehad. Wij kunnen iedereen camping de Woeste Hoogte aanraden. 2 campings en 1 eigenaar. Wat geweldig!!!

• 10Amber20-09-2019

Het huisje waar we in zaten was echt super! Alles mooi goed schoon en netjes. Werden vriendelijk ontvangen door de receptioniste met een vriendelijke glimlach! Omgeving is echt prachtig en de animatie is echt top! Het eten in het restaurant was echt super en het personeel was energiek en vriendelijk. Kort samengevat een fantastische vakantie gehad en hebben alweer geboekt voor volgend jaar! Ik zou iedereen de camping aanraden!

• 10Hermien20-09-2019

Het is een super leuk park we werden vriendelijk ontvangen en er werd goed uitgelegd hoe we bij ons huisje konden komen animatie was leuk en de kids werden er direkt bij betrokken en tuurlijk was er voor ons ook van alles te doen we hebben avonds live muziek gehad super leuk en als dat dan een x harder is nou en.je zit op een park met en voor gasten ën ik vind heb je last van muziek ga dan op een camping zonder animatie het eten was goed hebben genoten van de smaakplank Volgende dag ontbijt service gedaan zelfs het laten bezorgen kun je zelf bepalen . Omgeving is mooi heerlijk gewandeld kids lekker gezwommen . Eind conclusie een aanrader en wij komen zeker terug.

• 10Jacobsen13-09-2019

Goede service

Vriendelijk ontvangst, schoon, genoeg informatie.

• 10Mathijs13-09-2019

Prachtige omgeving

Wij zien in verschillende recensies staan dat er geluidsoverlast was. Bij de reservering van het park krijg je alle activiteiten te zien. Vooral voor kleine kinderen in de zomer ook leuke dingen om te doen.

• 1Henk26-08-2019

Nooit meer

Wat een herrie camping twee keer per week tot diep in de nacht de volume knop van de muziek op de hoogste stand en dan adverteren met rustige camping dus nooit meer

• 5Ari09-08-2019

Mooi voor doordeweek

Erg leuk, behalve de harde muziek in de weekenden....tot 00.30 harde house..

• 3Activiteiten
      • 7Eetgelegenheden
      • 7Onderkomen

Met oudere kinderen

• 6Peter08-08-2019

Vaak geluidsoverlast

Vaak muziek die erg hard staat en vals klinkt. Zelf de stoppen slaan wel eens door begreep ik. Zelfs mensen van de naast gelegen camping klagen erover...

• 5Activiteiten
      • 8Eetgelegenheden
      • 5Onderkomen

0 tips over Vakantiepark De Rimboe

1 vraag over Vakantiepark De Rimboe

• Lida Rijkhoff, 14-03-2018

bungalow

kunnen we met 11 personen in een bungalow overnachten voor 3 nachtjes.Van 3 augustus tot 6 augustus.Er moeten 5 slaapkamers zijn.Vorig jaar zijn we ook geweest en dat is ons prima bevallen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan