Camping De Pampel

Camping De Pampel
7,3

23 tips over Camping De Pampel

J. Vd Lagemaat, 20-7-2015

-neem eigen beddengoed mee (kussen en dekbed)

-bestel geen ontbijtje

Johan, 17-7-2015
leuke dagtripjes in de nabije omgeving zoals de kastelen Doorwerth en Roosendael of het Nederlands Openluchtmuseum.
Schrooten Jan en Gerda, 26-6-2015
Zeker voor herhaling vatbaar en liefst als de heide bloeit!

We hebben een aantal aanbieders voor De Pampel voor je op een rij gezet:

Co Verlaan, 13-8-2014
ik ga volgend jaar zeker weer je hebt geweldige uitgaansmogelijkheden en een super mooie omgeving voor oudere en ook voor de kids is er genoeg te doen. Apenheul Julianatoren Dierenpark enz enz
M.Hoen, 13-8-2014
Schitterende omgeving waar je super kunt wandelen , diverse attracties in de omgeving het Loo Apenheul openluchtmuseum genoeg te doen
Fam van Dam, 4-8-2014
Kijk uit als je boekt op het 900 veld, met flinke regen zit je met natte voeten!! Met name plaatsen 905 t/m 909

De boer, 2-8-2014
Ijsjes eten bij ijs van co! En op excursie naar de papierfabriek in Loenen...papier maken van oud geld, hennep of olifantenpoep!!
Chantal Liedenbaum, 25-7-2014
Een dag naar Juliana toren en een bezoek aan de leukste kinderboerderij van Nederland "Malkenschoten" zijn aanraders!
Joke, 11-5-2014

Park Hoge Veluwe is vlakbij en erg mooi om door heen te fietsen.

Apeldoorn met Apenheul en Koningin Julianatoren is prima te doen met de auto.

rbarendrecht, 11-5-2014
Neem zelf een radio/CD mee en evt. fietsen (huur=(te) duur) of een step.

We hebben een aantal aanbieders voor De Pampel voor je op een rij gezet: