Hotel Buitensporthotel Hoenderloo

Hotel Buitensporthotel Hoenderloo

9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Hoenderloo

Op vakantie geweest naar Buitensporthotel Hoenderloo?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Buitensporthotel Hoenderloo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Buitensporthotel Hoenderloo

• 10Fam. Larue18-09-2017

Geweldig hotel

Wat een mooi verzorgd hotel. we hebben in veel hotels geslapen maar dit steeg boven onze verwachtingen uit. Menig 3 sterren hotel kan hier gaan kijken hoe een hotel hoort te zijn. Heerlijke bedden en een heerlijk wakker worden met uitzicht op de weien. s'avonds hoor je zacht de paarden stommelen/blazen onder je kamer maar dat vonden wij niet storend, we vonden het zelfs gezellig. ontbijt was super heerlijk 2 vers gebakken broden, vers gekookte eieren, cupcakes enzovoorts. 1 min puntje maar kunnen vinden in de koude/ regenachtige avonden is er geen apart gedeelte op de kamer waar je als volwassenen kan zitten als de kids in bed liggen. voor de rest meer dan lof.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Gill21-08-2017

Huiselijk, vrijheid

Fantastisch gegeten (alles was vers of werd tzt aangevuld) en huiselijk geen poespas. (what you see is what you get). Prijs/kwaliteitsverhouding is goed; met molton op je matras goed geslapen. Vriendelijkheid straalde ervan af. Vrijheid en rust: We trokken als gezin elke dag erop uit. Geen last van paardengeluiden; we sliepen als een blok, weer een ervaring rijker boven een manege te slapen (leuk en apart). We hebben anderen aangespoord om er een kijkje te nemen/overnachten. Wat ons tegenviel, bespraken tzt met de eigenaar en dat werd positief opgepakt. Kortom: niks te "klagen". Uitstekend gehad, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel Buitensporthotel Hoenderloo info