Hotel Buitenlust

Nederland, Gelderland, Hoenderloo

7.7Goed

52 reviews over Hotel Buitenlust

• 10Bert en Yvonne05-09-2020

Fantastisch! Zeer schoon ook mbt corona

we wilden fietsen in de omgeving; de omgeving biedt zoveel mogelijkheden dat je hier wel een week kunt verblijven en zeker in dit hotel!

Gereisd met partner in september 2020

• 8Edmond van de Berg29-02-2020

Heerlijk

Even weg van de carnaval en wilden graag park hoge veluwe zien. Het hotel is heerlijk ontbijt is super, de bedden liggen relax ende badkamer is gewoon heerlijk met de inloop douche. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze leggen zelf uit waar en wanneer je de meeste herten ziet. Ben je nu nieuwsgierig naar hotel. Kijk dan deze video https://youtu.be/icAyXmVu-3o

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    2Benty16-11-2019

Nooit, nooit meer

We hebben hier geprobeerd te lunchen! Het eten was zo slecht carpacio steenkoud , dik gesneden en niet te eten, tomatensoep zout en brood oud. Al met al een deceptie

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Stokkie18-06-2019

goed!

Prettig gelegen hotel wat ideaal is voor een dagje veluwe. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, eten is er goed (en genoeg) en ontbijt is prima en luxe! Kamer ook geen opmerkingen over, bedden lagen goed. Voor ons een prettige herinnering en zeker het terugkeren waard.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Eskes10-06-2019

Wat een heerlijk verblijf. Wij komen zeker terug!

Sfeervolle kamer, goed bed, (h)eerlijk eten in het restaurant, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Vriendelijke mensen ook in Hoenderloo en omgeving, hier zeggen mensen nog spontaan goeie dag. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ip01-06-2019

Een aanrader, hier komen we beslist terug!

Pas gerenoveerd hotel, uitstekende kamers, lekker eten, fijn terras. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Janny bos18-07-2018

Heerlijk hotel

Prachtige omgeving Mooi terras Ook dankzij het mooie weer hebben wij genoten bij hotel Buitenlust. De keukenbrigade weet waar ze mee bezig zijn. Top gedaan. Ondanks de drukte doet het personeel bijzonder hun best om het de gasten naar de zin te maken. Ga zo door

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Cees en Els07-06-2018

Hotel prima, ontvangst slecht

Hotel, ontbijt en omgeving prima. Vriendelijkheid ver te zoeken bij ontvangst. Dit stoort erg omdat je je er niet welkom voelt. Geen thuisgevoel dus. Heel jammer.

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Henk van Beek23-04-2018

Matig i.v.m. de kleine kamers en herrie van de weg

Kamers zijn schoon maar klein. Wasbak in de, te kleine douche, is niet groter dan een handwasbak op een toilet. Personeel afstandelijk en gematigd vriendelijk. Bij ontvangst alleen ''alstublieft kamer 14''. Bediening op het terras was onder de maat. 15 min. zitten wachten en geen enkel excuus. Ook bij het uitchecken geen vraag of alles naar wens is geweest en goed reis toegewenst.

Gereisd met partner in april 2018

• 5Louis Meulstee04-02-2018

Nooit meer....

De kamer is gewoon goed. Eigenlijk niets op aan te merken. Het personeel des te meer. Ongeïnteresseerd en op het horkige af. Op zondag kun je blijkbaar tot 10.00 ontbijten. Wij waren in de veronderstelling dat dit tot 10.30 kon. Rond 10.10 kwamen wij beneden en konden nog van de -met een zware rokersstem dame- het resterende eten van de andere tafels verzamelen en mochten nog even zitten aan een tafeltje. De koffiemachine werd ook nog even aangezet bij gratie Gods.. Overigens was het bruine vocht echt niet te drinken. De smaak zat een beetje tussen Senseo en warm water in.. Toen ik een blik in de keuken wierp stond er een schaal met vermoedelijk heerlijk brood. Maar niets van dat. Met Wasa crackers en nog een gevonden eitje maar wat gegeten. Bij het uitchecken hadden wij te maken met een man die niet eens morgen kon zeggen. Alleen "kamernummer?"...Snel weg dus en nooit meer terug. Slapen in een hotel en zeker in de privésfeer doe je om even weg te zijn van huis en haard....Dat moet een meerwaarde hebben. Not..

Gereisd met partner in februari 2018

Hotel Buitenlust info