Wellnessresort de Zwaluwhoeve

Wellnessresort de Zwaluwhoeve

7.2Goed

• 1Mevr Geesing18-02-2020

Noooooooooi meer 😫

Al jaren komen we bij de Zwaluwhoeve maar na vandaag nooit meer en kiezen we voor 'n andere. In de gangen naar de sauna's was het veel te koud, het kruidenbad idem boeten erin en rechtsomkeer. Het restaurant is zelfbediening geworden en de prijzen zijn absurd hoog ( verhoogd) Ze zijn dus duidelijk flink aan het bezuinigen ten nadele van de bezoekers. Ben er wel klaar mee.

februari 2020

• 5Els16-02-2020

Te massaal

Helaas is de Zwaluwhoeve te massaal. De gangen zijn klein en alles is dicht op elkaar gebouwd. Dit merk je vooral wanneer er te veel mensen zijn. Sauna's en zwembaden zitten vaak vol waardoor er geen plek meer is om in te gaan. Ook zijn er zeker bepaalde dingen aan vervanging toe. Zoals het hout die op bepaalde plekken aan het rotten is en de roest bij de kapstokken. Verder wordt er ook niet voldoende schoongemaakt. Er ligt te veel water in de gangen waardoor je vaak uitglijd. Verder ligt er een dikke stoflaag op alle zout en peper stellen in het restaurant. Verder zijn er geen weinig kleedhokjes om je om te kleden. En tot slot zijn de rijen bij de kassa's extreem lang. Er worden te veel mensen binnen gelaten voor de ruimte die er is.

Gereisd met partner in februari 2020

• 1Katinka16-02-2020

Waardeloos

Wat een waardeloos saunacomplex. Je word de sauna uitgestuurd terwijl je aangeeft dat dat nog niet gaat. Wij gaan uiteindelijk naar buiten word er gevraagd of het goed gaat en je antwoord nee. Dan loopt het personeel weg en doet niks. Ben dan gelijk klaar met dit complex. De koffie met gebak die wij niet hebben genuttigd word ook niet terug betaald want dat is onze eigen schuld, wij hebben de keuze gemaakt om naar huis te gaan. Kom hier NOOIT maar dan ook NOOIT meer terug

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Robert12-01-2020

Prima maar eten is duur.

Wij waren er op zaterdag. Geen badkledingdag uiteraard. Het was niet zo druk. Opgieting gedaan waar we niet voor in de rij hoefden. Eten is duur. 7 euro voor een kopje soep met een mini broodje. Voor dat broodje van 2 bij 2 cm betaal je ook nog apart. Dat merk je overigens pas bij de kassa. Redelijk veel jonge mensen. Meer vrouwen dan mannen. Mooi complex hoor en lang niet zo druk meer.

Gereisd met partner in januari 2020

• 5W.05-01-2020

Sauna's + / restaurant slechte kwaliteit/prijs

Na enkele jaren niet bij de Zwaluwhoeve te zijn geweest, is de Zwaluwhoeve qua sauna's positief uitgebreid. Het is er eindelijk schoon. Onduidelijk als je wacht op bediening in het restaurant binnen (een volledige menukaart op tafel) en na enige tijd wachten en bij de medewerkers vragen hoe het werkt: zelfbediening. Een glas wijn op de kaart van rond de € 4 (is niet mogelijk) is bij zelfbediening € 6,25 voor 0,25 ml. Bittergarnituur moesten we bij de bar bestellen, maar kon toch wel gebracht worden. Diner is te reserveren of keuze buffetvorm. Kwaliteit buffet is goed, maar absoluut tegenstrijdig tot de prijs. Verlaag de prijzen van de drankjes of laat medewerkers bestellingen opnemen en brengen bij de tafels. Zelf je tafel afruimen en dienblad in overvolle kar zetten is te erg voor woorden. Ondercapaciteit qua personeel. Zwaluwhoeve... hier kom ik de komende jaren niet meer. Heel jammer.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6Anoniem21-12-2019

Fijne dag gehad!!

Fijne dag gehad. Jammer dat eten zelfbediening is geworden, en de prijzen voor bijv. een broodje zijn behoorlijk duur zijn. Ook drinken erg duur! Houtwerk buitenzijde hier en daar aan onderhoud toe, evenals sommige baden.

Verder, genoeg te doen. Voor ieder wat wils. Genoeg verschillende baden, en verschillende sauna's.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Gert Berntsen10-12-2019

Een lekker dagje uit

Het is een prima resort met tal van sauna’s, baden en voorzieningen. Het restaurant is goed, maar de benaming “culinaire markt” vind ik een beetje hoog gegrepen. De prijzen zijn overigens wel culinair. Vriendelijk personeel en alles is er netjes en schoon. Al met al een lekker dagje uit.

Gereisd met partner in december 2019

• 1Henk van de B.19-11-2019

nooit meer

wilde deze week met partner een saunabezoek plannen, maar zag tot mijn verbazing dat het vrijwel de gehele week badkleding dagen zijn geworden! Volkomen tegen de saunagedachte indruisend. Hebben andere sauna's hooguit 1 dag per week badkleding, deze sauna maakt er de helft van de maand van, onbegrijpelijk. Reden om niet meer te komen bij deze, af en toe, toch aangename sauna, want reken maar dat het op de ongeklede dagen superdruk is. Gelukkig zijn er nog andere sauna's die niet zo dom zijn. Tegen de ongekleden zou ik zeggen: boycot deze sauna en kom ook niet meer op de ongeklede dagen, misschien dat ze dan tot inkeer komen.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Diana Hermanns30-10-2019

Geweldig

De sauna zijn heerlijk Echt een aanrader restaurant netjes sauna netjes personeel ook zeer vriendelijk

Gereisd met partner in september 2019

• 5H Kluitmans27-10-2019

De Zwaluwhoeve gaat echt hard achteruit.

Zwaluwhoeve valt voortaan tegen. We kwamen ervoor uit Eindhoven, maar de Zwaluwhoeve gaat echt achteruit. Er heerst een echte vliegenplaag; is blijkbaar al langer aan de hand, maar blijkbaar nog niet aangepakt. Over zwarte vliegen: restaurant binnen, zitgedeelte buiten, rustruimte met open haard, bij klankschalensessie ... overal dus. Drankarrangement gekozen; blijkt dit alleen te bestaan uit de frisdranken uit de tap en koffie/thee uit automaat (allemaal zelfbediening). Geen watertesten zien uitvoeren gedurende de dag. Complex oogt ook niet schoon en hygiënisch. Bezoekers zijn lawaaierig en druk (zwembadpubliek) in stoom- en sauna's en hier wordt niets van gezegd door het personeel. Er was een Herfstactie, waar klankschalen bij hoorde. Deze werd gehouden in een andere, grotere ruimte terwijl je rechtop in een stoel zat. Dit zodat er meer mensen tegelijk in konden. Onacceptabel ! De Oosterse beleving werd ook volgepropt met bezoekers, d

oktober 2019

10 van de 2697 reviews gezien