Hotel De Tippe

Hotel De Tippe
7,8

77 reviews over Hotel De Tippe in het Nederlands

Prachtig en de moeite waard

Ann,
6-7-2018

Prachtig pand! Mooie nette en schone kamers. De zelfstandigheid heeft wel wat vind ik. Het ontbijt is heerlijk, vooral dat oer brood. Er ligt genoeg keuze, hoeveel keuze wil je hebben. Genoeg is genoeg. Sommige mensen moeten altijd wat te zeuren hebben. Wees eens tevreden. Er loopt personeel bij de ijssalon wat bij het pand aan zit, die je alles kunt vragen overdag en avonds. Ik zou deze overnachting zeker aanraden.

Heerlijk thuis van 2 dagen ontspannen

Dana,
25-2-2018

Wij hadden dit hotel met 2 dagen toegang tot de zwaluwhoeve geboekt. We zijn 2 dagen gaan genieten in de sauna. Was echt genieten, groot en genoeg aanbod. Was zonnig weer maar koooud dus was veel volk maar geen overrompeling. Altijd voldoende plaats in de sauna’s, zwembad etc. Alles was proper en mooi aangelegd! In het hotel was er niemand maar dat weet je op voorhand en stoorde ons dus ook niet. Onze kamer was iets minder proper en sommige dingen waren aan vernieuwing toe, maar we hebben andere kamers kunnen bekijken als ze aan het opruimen waren en die waren echt wel mooi! Het ontbijt was meer als voldoende! Een buffet waar je kon kiezen uit 2 soorten gebakken brood, pistolets, kaas, confituur, hagelslag, kippewit, salami, tomaat en komkommer, koffie, thee, verse fruitsap, fruit, 2 soorten yoghurt en 2 soorten müsli, hard gekookt ei .... dus dat misverstand hier op de site wil ik even rechtzetten. Voor 12,50€ hebben we stevig, gevarieerd onze buik kunnen vullen!

Heel goed!

M Dicke,
23-2-2018

We waren dik tevreden over alles. we zijn ook van te voren goed ingelicht dat het een onbemand hotel is.

Dus zeker geen probleem,zoals sommige mensen beweren!

Ook het ontbijt was prima! We gaan er zeker nog eens terug.

Heerlijk na een dagje sauna De Zwaluwhoeve

meifem,
25-9-2017

Het is een eenvoudig , maar netjes en schoon hotel , heerlijk als je een dagje naar de tegenovergelegen sauna De Zwaluwhoeve bent geweest.

Daar kun je de hele dag verschillende sauna's in gaan , en tussendoor heerlijk genieten van de lunch en diner.

Als je er genoeg van hebt ga je lekker naar het tegenover gelegen hotel om heerlijk bij te komen.

Na een goed ontbijtje de volgende ochtend , kun je eventueel nog een dagje genieten van de sauna.

Lekker een paar dagen ontspanning.

Via touroperator hadden we een arrangement geboekt voor 2 dagen Zwaluwhoeve en Hotel de Tippe. Na een fijne eerste dag wellness in badjas de straat over naar het hotel, de sleutel hadden we opgehaald bij de Zwaluwhoeve, dit verliep zonder problemen. Prachtige kamer voor het geld wat wij ervoor betaald hadden, ruim, compleet en grote luxe badkamer, het WCpapier daarentegen was minder luxe helaas. Helemaal rozig van de sauna dus lekker geslapen, hele fijne bedden. Het ontbijt staat omschreven als streekontbijt, hiervoor betaal je 12,50, maar het is gewoon een standaard hotelontbijt, kaas, vleeswaren, gekookt ei, yoghurt, wat fruit, jus d'orange, koffie, thee, en er ligt een krant klaar. Vriendelijke dame bij het ontbijt, komt je koffie nog een keer navullen aan tafel, maakt gezellig een praatje en geeft tips m.b.t. de omgeving.

Dit arrangement is zeker voor herhaling vatbaar voor dit geld, waarschijnlijk dan wel buiten het hotel ontbijten, gezellig in Harderwijk bijvoorbeeld.

1 keer maar niet weer

de Vries,
13-9-2017

Bij aankomst hangt er een brief aan de deur dat de sleutels bij de zwaluwhoeve kan worden opgehaald. Verder is het hotel onbemand. Heel erg onpersoonlijk. De kamers zijn ruim ingericht. De bedden waren prima en ook de badkamer met bad is prima! Het toiletpapier is zo waardeloos dat zelfs je neus er mee snuiten niet wil. Zelf mee nemen dus. Op aanraden van vrienden en internet hebben we het karige ontbijt maar overgeslagen. Het heet een streekontbijt maar daar moet dan wel extra voor betaald worden!?!? (Dus boven op de €12,50!) Al met al geen slecht hotel, maar voor ons toch niet weer.

Hotel de Tippe is een heerlijk hotel aan de overkant van de Zwaluwhoeve. Onze kamer was lekker ruim, gezellig ingericht, de badkamer was netjes, schoon, ruim met een heerlijke douche en een groot bad. De bedden lagen lekker ( helaas 2 losse bedden) en een fijne TV. Supersnelle WiFi en onze auto stond recht voor de deur. Ontbijt hebben we niet genomen, wel lekkere broodjes bij de bakker in de buurt toen we een wandelingetje maakten. De naastgelegen ijssalon verkoopt heerlijke ijsjes. Wij willen zeker nog een keer naar hotel de Tippe. Sleutel ophalen bij de sauna ging heel soepel trouwens (itt andere betichten hierover).

Heerlijk genoten....

Mevr ten Brake,
10-5-2017

Wij hebben heerlijk genoten.....

Zwaluwhoeve is op 100 meter afstand van het hotel.

Kamers zijn prachtig.. Heerlijk ruim en schoon.

Het is een onbemand hotel maar wat wij opvingen is dat er vanaf 23 mei ook een ijssalon in het pand gaat plaatst vinden. Wij hebben het onbemande niet als onprettig ervaren maar dit komt omdat de prijzen daar ook naar zijn.

Een echte aanrader.

Nooit meer

Frank,
16-4-2017

Hotel kamer heel mooi, helaas is het hotel onbemand. Er is geen koffie of thee te krijgen.

In de kamer is ook geen voorziening voor koffie of thee en geen mini bar.

In de sauna aan de overkant van de weg ben je alleen welkom in een bad jas, voor een warme drank.

In het hotel staat een automaat voor koude dranken, ca. €2,50 per blikje.

Keurig net hotel

Nancy,
28-2-2017

Hele nette kamers met prachtige foto's die je een kijkje "terug in de tijd" geven. Lekker uitgebreid ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Tippe in Hierden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Tippe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.