Géén boekingskosten
NederlandGelderlandHeumenBed & Breakfasts HeumenBed & Breakfast Aan de Bagijnstraat

Bed & Breakfast Aan de Bagijnstraat

NederlandGelderlandHeumen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Aan de Bagijnstraat voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews

Meer bed & breakfast info

13 Reviews over Aan de Bagijnstraat

• 9Caroline11-12-2021

Geweldig

Prettig verblijf, fijne gastheer, mooi appartement. Gebruik welness is super. Snel in een landelijke omgeving.

• 9irene de vries28-04-2021

prima verblijf

prima verblijf, schoon, in een mooie omgeving, aardige gastheer, lekker ontbijt.

• 10Gerard en Annemieke Groeneveld07-04-2021

Fantastisch!!👍👍👍

Een bijzonder gastvrij verblijf op een mooie locatie met fantastische voorzieningen.Bij aankomst op een ruime parkeerplaats een zeer vriendelijk onthaal door de gastheer Leon.De kamer is perfect. Ruim, met alle voorzieningen die je nodig hebt voor een verblijf. Een goed bed en een heerlijke schone douche.‘ s Middags gebruik gemaakt van de sauna en heerlijk gezeten in de whirlpool. Wat een luxe.Na een goede nachtrust verwend met een heerlijk uitgebreid ontbijt.Een absolute aanrader voor een paar dagen weg en om Nijmegen met de omgeving te ontdekken.

• 10Herman van den Dorpel30-09-2020

gewoon goed

een zeer prettig verblijf, het verblijf was van alle gemakken voorzien. ontbijt voortreffelijk, elke dag verse broodjes met kaas/vleeswaren/zalm en naar behoefte gekookt ,gebakken of geklutst ei. omgeving leent zich uitstekend voor fietsen of wandelen met de olmense hei in achtertuin. ook Nijmegen is een bezoekje waard. tevens chapeau voor de uitgebreide website waar heel veel info van te halen is

Leon, eigenaar, 22-10-2020

Dank je wel familie van Dorpel en speciaal Herman voor deze mooie woorden.

• 9Christa23-09-2020

Fantastisch!

Prachtige B&B, net buiten Groesbeek. Hartelijk ontvangst, prachtige kamer met koffie, thee en klein kookpitje. Zelfs een afwasmachine! Het ontbreekt je aan niets, het ontbijt is enorm lekker. Er is een terras met goede achterover-stoelen. Tegenover de B&B is een goed Grieks restaurant. Niets op aan te merken aan deze B&B!

Leon, eigenaar, 22-10-2020

Hallo Christa ik wil je bedanken voor het schrijven van deze mooie review.

• 9Janine Zeitler07-08-2020

Heerlijk complete studio in prachtige omgeving

Wij hebben 5 nachten genoten van het fijne relaxte appartement Brabant. Zeer goed en netjes verzorgd, voorzien van alle gemakken en gelegen in een prachtige omgeving. Leon als gastheer heeft ons veel nuttige informatie gegeven mbt de omgeving, uitstapjes, activiteiten en lekker eten. Wij raden deze B&B zeker aan iedereen aan.

Leon, eigenaar, 22-10-2020

Beste Janine, het was fijn jullie als gast te hebben en zeker bedankt voor deze mooie review.

• 10Mirjam14-06-2020

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Mooie ruime, schone kamers (wij hadden de bovenverdieping), mooi gelegen ten opzichte van veel wandelingen/fietsroutes. Goede service, heerlijk uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader!

Leon, eigenaar, 14-06-2020

Super fijn dat jullie een mooie review hebben achtergelaten!

• 9Piet en Carla Ravensbergen14-06-2020

Een mooie, gezellige en complete studio

We zijn hier 5 dagen geweest en hebben mooie fietstochten, wandelingen en MTB tochten gemaakt. Het verblijf in kamer Gelderland was uitstekend. Een mooie, complete studio met elke dag een heerlijk uitgebreid ontbijt van onze gastheer Leon.

Leon, eigenaar, 14-06-2020

Dank je Carla en Piet voor deze mooie review, altijd weer welkom!

• 10Liane Burger28-05-2020

Super gastvrij en niets is te gek. Alles is er wat je nodig hebt, erg mooi en ruim. Heerlijk zitten in je eigen tuin is helemaal geweldig. Ontbijt is helemaal top. Wij komen zeker terug.

Leon, eigenaar, 14-06-2020

Dank je Liane, heerlijk om weer een mooie review te lezen.

• 10Raymond Freriks06-10-2019

Top B&B

Geweldige B&B, bij aankomst werden we gastvrij ontvangen door Leon. De kamers zijn prima in orde en je kan zien dat hier de nodige aandacht aan besteed is. De aankleding is geweldig, bedden zijn prima, voldoende ruimte voor 4 personen en alles super schoon. Ontbijt is super, meer dan voldoende keus en wij kregen het niet op. Wij hebben een super verblijf gehad en komen zeker nog eens terug !

Bed & Breakfast Aan de Bagijnstraat info

Het complex