Reviews over Heteren

Het is een heerlijke rustige camping.

Lucia,
    6-8-2017

Voldoende ruime staplekken. Speeltoestellen voor kinderen. Grote velden.

Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf.

Anoniem,
    1-4-2017

Je hoort de snelweg, maar wij kozen voor de centrale ligging en hadden daar beslist geen spijt van. Het is prachtig te fietsen, vooral over de dijk. En met een pontje erover. Ligging vlakbij de Veluwe en kasteel Doorwerth. Het kasteel is ook zeker de moeite waard voor een bezichtiging.

We stonden alleen op de camping, hadden privé sanitair en werd goed schoon gehouden.

Zeer vriendelijke ontvangst en behandeling bij de receptie.

Geweldig, landschappelijk prachtig, prima verzorgd

H de Jonker,
    10-9-2016

Prachtig onderhouden en landschappelijk heel mooi terrein met ruime plaatsen.

Een warme ontvangst in de receptie.

De door ons geboekte Comfort trekkershut voldeed aan alle verwachtingen, was schoon en prima onderhouden.

Goed verzorgd en schoon sanitair ook op het terrein.

De nabij gelegen snelweg is wel te horen maar niet hinderlijk.

Alles wat we verwachtte

Vermeulen,
    12-8-2016

Deze camping was alles wat we zochten, rustige ruim opgezette camping. Heerlijk terug naar je basis en weer samen staan in de natuur. Als je de camping/ landgoed oprijd zit er rechts een kinderboerderij verderop een prachtige 'vis'vijver. De natuur is hier prachtig, we hebben hier bijzondere bloemen en vogels gezien. Een echte aanrader voor natuur liefhebbers!

Fijne en mooie camping

Familie Janssen,
    11-8-2016

Heerlijk genoten op deze prachtige natuur camping, als je even wilt onthaasten zit u hier goed. Het personeel is vriendelijk en correct, de toiletten en douches zijn schoon, en er is gratis WiFi bij "de kantine".

Wij komen na oktober nog een keer terug om de ransuilen te spotten

Heteren scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews