Vakantiehuis Landgoed 't Zelle

• 8.5Inrichting
  • 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

23 Reviews over Landgoed 't Zelle

• 9Fam. L.20-05-2019

Super...... voor herhaling vatbaar....

Wij hebben afgelopen weekend met familie doorgebracht in huis Pretoria van Landgoed Zelle. Een prachtig huis, meer dan compleet ingericht, in een schitterende omgeving. Midden in een bosrijke omgeving waar je wakker wordt met een fluitconcert die z'n weerga niet kent. Het huis is voorzien van alle gemakken, 4 slaapkamers, 2 badkamers, 3 toiletten, keuken met alle faciliteiten die je nodig hebt. Rust, ruimte en gezelligheid ! We hebben genoten ......

• 9Jolien Elise20-07-2014

Prachtig verbouwde boerderij

We hebben een heerlijke midweek gehad op boerderij Sterreveld met de familie. Mooi weer zodat we fijn buiten konden zitten op het grote grasveld rond het huis. Veel privacy, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. De boerderij was erg leuk, mooi ouderwets en niets ontbreekt er. Leuke woonkamer, keuken met alles erop en eraan, wifi, tv. Alles helemaal in orde. Alleen was het niet helemaal schoon toen we aankwamen. Veel spinnenwebben.

• 9Elisa12-05-2014

Heerlijk weekendje weg!

Al meerdere malen hier een vakantiehuisje gehuurd voor een weekendje weg met vriendinnen (maar ook ideaal voor gezinnen/familieweekend). Geweldig mooie en rustgevende omgeving. De huisjes (al meerdere bezocht) zijn luxe, alles is aanwezig voor een heerlijk weekend.

• 10Marielle10-05-2014

Fantastisch!

Hele mooie huizen in een prachtige omgeving! Mooie fiets- en wandelroutes, al met al een echte aanrader!

• 10Ronald07-05-2014

Heerlijk weekendje weg in de Achterhoek

Voor ons was het een trip terug in de tijd. Vroeger, kwam ik altijd met mijn familie op Landgoed Zelle, in het huisje Pretoria. Nu vele jaren later ben ik er weer geweest. Wat zijn de boerderijen mooi geworden. Alle comfort die je wenst, goede badkamers, prima keuken, TV, WIFI internet en moderne meubels maar wel met behoud van dezelfde sfeer die ik 35 jaar geleden ook heb mogen ervaren.

Onze kinderen 8 en 10 jaar hebben zich ook prima vermaakt, fijn buiten gespeeld in het bos en op het grote grasveld om de woning. Daar hadden we geen kind aan.

De bedden zijn erg goed (slapen beter dan thuis) en er is meer dan genoeg ruimte voor 8 personen.

Dus kortom, wij vinden het een echte aanrader, voor iedereen die met behoud van comfort midden in de Achterhoekse natuur willen verblijven.

• 9attje06-05-2014

erg mooi!

het is een erg fijn huisje en het staat in een zeer mooie omgeving, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen! of wijn proeven! en de bedden liggen ook heerlijk, al met al top!

• 10Dieneke Ferguson29-04-2013

Holiday Home Zelle is Brilliant

It was a joy to stay at the Zelle holiday home. Quiet and in brilliant surroundings with all amenities. We didn't want to cook, so we ordered some amazing food organised by the Zelle. But we could also cook ourselves. Dishwasher, cd player and wifi. The rooms were brilliant very clean and very reasonably priced. One day we ordered bikes andmade a great trip. The other day we walked Very childfriendly and you are not short of things to do.

• 9Wilma Sint Jago24-04-2013

Het bestaat dus toch nog!

Rust, ruimte, fris, functioneel, schilderachtig, landelijk zijn enkele trefwoorden die me te binnen schieten als ik met heimwee aan deze boerderij en locatie terug denk. Daarbij van alles voorzien, er ontbreekt werkelijk niets. Of het nou bedlampjes zijn, keukengereedschap, tv of internetverbinding om maar iets te noemen.

• 9L van Helbergen23-04-2013

Modern comfort en eeuwenoud landschap!

Je komt weer helemaal tot rust in deze mooie omgeving met veel oude kastelen en landhuizen. We hebben met 7 personen in het huisje Attila gelogeerd. De accomodatie is ruim en het huisje is goed geoutilleerd. Lekkere bedden. 's Avonds open haard aan en genoten van de catering van Hotel Bakker. Echt een aanrader!

• 10Thera Eggink22-04-2013

Een aanrader

Ons vakantie huis in 't Zelle gaf meer dan ik had durven hopen. Het huisje en de inrichting zijn perfect. Ruim, van alle gemakken voorzien, en een open haard met hout! Hier zag ik weer een nachthemel vol sterren. Ik werd wakker en ik hoorde... alleen vogels. Ik gooide de deuren open, rook de bomen en zag miljarden diamanten hangen in het groene gras. Een haas rende weg omdat ik te bruusk die deur had open gerukt. We hebben op de fiets verder gekeken. De Achterhoek is prachtig. Jammer dat we geen kinderen hadden, zl die hutten, zoveel mogelijkheden om ze te laten zien wat natuur eigenlijk kan zijn. Een aanrader!

Vakantiehuis Landgoed 't Zelle info

Facilities