7,6

28 reviews over Camping Kom-es-an in het Nederlands

Camping oke in zo beter verlichting kan beter en zeker het te wordt staan aan de gasten helaas zijn wij van de camping af gestuurd omdat wij er een lange tijd wilden verblijven terwijl er een man of vijf er permanent verblijven

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Het is en fijne camping voor groot en kleine

Abje,
17-2-2019

Heel goed fijne camping voor groot en kleine kinderen

Gereisd met vrienden in juni 2018

Gewoon slecht en nooit meer daar naar toe

J vd Galien,
30-10-2018

Zeer mooie camping in een mooie omgeving alleen het personeel en directie zijn zeer onvriendelijk heb hier een paar jaar met de stacaravan gestaan en toen ik de caravan verkocht kreeg ik van de directie te horen dat ze blij waten dat ik opdonderde vrienden van ons is hier het zelfde overkomen met de woorden oprotten en nooit meer ol mijn camping komen

Gereisd met partner in juli 2016

Fantasties en een prettige medewerkers.

fam kok,
19-8-2018

Goede en een prettige Locatie en zeer goed onderhouden.

Goed en schoon sanitair. Een prettig verblijf gehad met Wifi.

Gereisd met partner in juni 2018

Lennie,
2-8-2018

Leuke camping met vriendelijk personeel. We hadden een stacaravan waar wel wat verbeterpunten aangebracht kunnen worden. Voor een verblijf van een aantal dagen prima. De keuken is prima om de afwas te doen meer ook niet. Pannen en gasstel bijzonder slecht. Vanwege het goede weer en korte verblijf maar niet stil gestaan bij hygiëne. Die moeite hebben ze gestoken in sanitair gebouw voor de kampeer gasten. Bij rondje lopen kwamen we hier langs en was mooi. Een aantal vaste stacaravan plekken hebben een enorme puinzooi op het erfje. 1 van de matrassen had er zo bij gegooid kunnen worden. De kinderen hebben genoten. We hebben zelf genoten en heerlijk op de ruime veranda gezeten en het gehaalde patatje op de camping was prima en betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

zeker voor herhaling vatbaar!

Esther Elbertse,
30-7-2018

super toffe camping, brandschoon sanitair en schoon zwembad! vriendelijk personeel en goede horeca!

Waanzinnig, top vakantie

Deborah,
19-7-2018

Super camping! Zeker een aanrader voor kinderen. Vriendelijk personeel alles is (voor ze ver het kan) mogelijk. Waanzinnig sanitair gebouw, heel veel te doen. We hebben zo genoten dat we gelijk hebben verlengd!

Fantastische camping

Coen Richardson,
4-7-2017

Het is kwa geluid zeer rustig

Gereisd met partner in april 2017

We werden vriendelijk benadert door het personeel, de camping zelf was ook netjes en er was voldoende speelgelegenheid voor onze kinderen.

We hadden het comfort huisje geboekt, je hebt de standaard trekkershutten en de hutten met wat meer comfort zoals opende website van de camping staat beschreven. Wij waren met twee jonge kindjes en wilden zeker dat beetje extra comfort. Echter is dit echt de slechtste accommodatie waarin wij ooit hebben verbleven en we hebben nog wel 73 euro betaald om er 1 nachtje in te kunnen verblijven!

Ten eerste, de hut was allesbehalve schoon. Alleen de vloer in het eetkamergedeelte was geveegd, in de slaapkamers lag het vol met stof/zand en alles hing vol met spinnenwebben. Natuurlijk zijn spinnen en ongedierte vrij logisch te vinden wanneer je midden in het bos verblijft, maar dit was extreem. We moesten bij zowel onze bedden als die van onze kinderen eerst alle webben en spinnen weghalen voordat we er konden slapen, ze hingen namelijk aan het matras.

De matrassen waren van zeer slechte kwaliteit en vies ( meerdere vlekken op drie van de vier matrassen ) de stoelen aan de eettafel waren erg vies, zaten helemaal vol met diverse vlekken. Al het keukengerei was vies, deze hebben we eerst moeten afwassen. In de douche werd het niet veel beter. Het doucherek waar de douche aan hangt hing los en viel iedere keer naar beneden en mijn man had met het douchen zelfs de gehele douchedeur in zijn hand. Ook liepen er tijdens het douchen meerdere oorwurmen in de douche, heel onsmakelijk. Zwembad was dicht, terwijl het toch echt 32C was, erg jammer onze zoontjes hadden zich hier erg op verheugd!

Door deze zeer slechte ervaring met twee jonge kinderen in de ochtend snel weggegaan en ik was eigenlijk te boos om hier op te reageren, echter kregen we ook helemaal niet de vraag hoe het was geweest en of het was bevallen, heel jammer! Jammer van zo'n mooie camping en mooie locatie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

geweldig leuke camping voor kinderen

familie
17-9-2016

het personeel is niet heel vriendelijk naar niet-vaste-gasten, erg jammer

groot veld met speeltuin is een heerlijke plek voor kinderen

het zwembad bleek dicht, dat was nergens vermeld en er kwamen ook geen excuses, jammer want het was prachtig weer dat weekend

flexibel met aankomst en vertrektijden omdat het naseizoen was, fijn!

luxe sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kom-es-an in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kom-es-an zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.