Camping Kom-es-an

7,7

21 reviews over Camping Kom-es-an in het Nederlands

Fantastische camping

Coen Richardson, 4-7-2017

Het is kwa geluid zeer rustig

Mooie camping, verschrikkelijke huisjes/hutten!

V.Koggel, 27-9-2016

We werden vriendelijk benadert door het personeel, de camping zelf was ook netjes en er was voldoende speelgelegenheid voor onze kinderen.

We hadden het comfort huisje geboekt, je hebt de standaard trekkershutten en de hutten met wat meer comfort zoals opende website van de camping staat beschreven. Wij waren met twee jonge kindjes en wilden zeker dat beetje extra comfort. Echter is dit echt de slechtste accommodatie waarin wij ooit hebben verbleven en we hebben nog wel 73 euro betaald om er 1 nachtje in te kunnen verblijven!

Ten eerste, de hut was allesbehalve schoon. Alleen de vloer in het eetkamergedeelte was geveegd, in de slaapkamers lag het vol met stof/zand en alles hing vol met spinnenwebben. Natuurlijk zijn spinnen en ongedierte vrij logisch te vinden wanneer je midden in het bos verblijft, maar dit was extreem. We moesten bij zowel onze bedden als die van onze kinderen eerst alle webben en spinnen weghalen voordat we er konden slapen, ze hingen namelijk aan het matras.

De matrassen waren van zeer slechte kwaliteit en vies ( meerdere vlekken op drie van de vier matrassen ) de stoelen aan de eettafel waren erg vies, zaten helemaal vol met diverse vlekken. Al het keukengerei was vies, deze hebben we eerst moeten afwassen. In de douche werd het niet veel beter. Het doucherek waar de douche aan hangt hing los en viel iedere keer naar beneden en mijn man had met het douchen zelfs de gehele douchedeur in zijn hand. Ook liepen er tijdens het douchen meerdere oorwurmen in de douche, heel onsmakelijk. Zwembad was dicht, terwijl het toch echt 32C was, erg jammer onze zoontjes hadden zich hier erg op verheugd!

Door deze zeer slechte ervaring met twee jonge kinderen in de ochtend snel weggegaan en ik was eigenlijk te boos om hier op te reageren, echter kregen we ook helemaal niet de vraag hoe het was geweest en of het was bevallen, heel jammer! Jammer van zo'n mooie camping en mooie locatie.

geweldig leuke camping voor kinderen

familie, 17-9-2016

het personeel is niet heel vriendelijk naar niet-vaste-gasten, erg jammer

groot veld met speeltuin is een heerlijke plek voor kinderen

het zwembad bleek dicht, dat was nergens vermeld en er kwamen ook geen excuses, jammer want het was prachtig weer dat weekend

flexibel met aankomst en vertrektijden omdat het naseizoen was, fijn!

luxe sanitair

Geweldige camping voor herhaling vatbaar...!!

R.G.M. de Ruiter, 31-7-2016

Ruime velden, ongelooflijk schoon sanitair gebouw, leuke trekkershut, kindvriendelijk, schone camping, Koen Kampioen geinig voor kinderen, veel speelgelegenheid voor kinderen, fijn zwembad, kortom alles gewoon fantastisch...!!!

Een minpunt WIFI is relatief duur, zou gratis moeten zijn zoals bijna overal elders.

Tot volgend jaar.

Kindvriendelijke camping

Echtpaar 65+, 26-7-2015

Wij stonden met de gehele familie op het kinderveld met leuke speeltoestellen in het midden. Mooi zwembad voor kinderen; vroeg in het seizoen is het water nog wel koud. Rustige ligging op ca 10 minuten fietsen van Hengelo (Gld)

Goed sanitair. Toeristische plaatsen zijn goed gescheiden van de vaste staanplaatsen. Hebben lekker gegeten in het restaurant. Auto's mogen op de kampeerplek geparkeerd worden. Dit geeft wel veel gerij van auto's op het veld waar kinderen spelen. Buiten de camping is een groot parkeerveld en sportterrein. Entree wordt verstoord door een oude telefooncel en schuurdeur die een verfbeurt mag hebben.

Camping kom-es-an ligt in een prachtig, groene omgeving. Ideaal om te fietsen of te wandelen. De dorpen in de omgeving hebben knusse centra. Het personeel bij de camping is heel behulpzaam en vriendelijk. Toen wij door ziekte niet in het gereserveerde weekend konden komen, werd ons in een ander weekend een andere (zelfs nog mooier dan geboekt) accommodatie aangeboden. Voor kinderen is er een speeltuin en buitenzwembad aanwezig. Wil je wat meer rust dan is het handig om aan te geven dat je liever achterin het park een plek wilt huren (op afstand van het zwembad).

Gastvrije camping op een mooie locatie

Sommer, 31-8-2013

Kom Es An is een mooie gastvrije camping. Erg mooi sanitair. Lekker zwembadje. Gezellige kantine met vriendelijke prijzen.

Heerlijk weekend op leuke camping

Hans boer, 2-5-2013

Camping Kom Es' an in Hengelo gld hebben we ervaren als een zeer gastvrije camping met veel ruimte en bijzonder opvallend is de kindvriendelijkheid. Wij waren zonder kinderen, maar hebben absoluut geen overlast van de spelende kinderen ervaren. De eigenaar hield dit ook goed in de gaten.De plekken zijn ruim en goed voorzien. Wel ervaren dat er niet zoveel waterpunten zijn om water te halen. De omgeving biedt zeer veel verrassende mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. De ligging is daarvoor perfect als uitvalsbasis.

lekker rustig ( in voorseizoen,)

corrie vd steen, 22-8-2012

Klantvriendelijk personeel,Mooie omgeving

indvriendelijke (groeps)camping, super sanitair

MrRoadmaster, 17-7-2012

Tijdens Hemelvaart met een grote groep (57) vouwwagens hier gestaan.

Vanwege de hoeveelheid deelnemers, op initiatief van Kom-es-an, een extra veld toegewezen gekregen. Waarop door camping een tijdelijke sanitair voorziening geplaatst is.

Mooie ruime velden, met meer dan voldoende speelgelegenheid voor de kids. Klein zwembad + peuterbad, echter voldoende om lekker in af te kunnen koelen.

Het centrale sanitairgebouw is zonder meer ruim te noemen en zeer modern en hoogwaardig afgewerkt. Er wordt weliswaar met een sep-key gewerkt die je kunt opwaarderen, maar 5 minuten heerlijk warm water is voldoende om goed te kunnen douchen. Ook warm afwaswater wordt hiermee betaald. Medewerkers bijzonder vriendelijk en meedenkend. De frietjes/snacks zijn prima en er is een klein winkeltje bij voor vergeten zaken.

De omgeving tenslotte is erg groen, mooi en rustig.

Zeker een camping waar ik nog eens terug ga.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kom-es-an in Hengelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kom-es-an zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kom-es-an scoort een 7.73 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: