Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over de Tienhoeve

• 10Elly Ursule26-09-2018

Fantastisch!

Alles er op en eraan dus 100% geschikt voor elke groep!!! Wij zijn nog steeds niet uitgesproken!!

• 10Gerhard van Slijpe12-11-2015

Ook als trainingslocatie geschikt

Voor onze management training hebben we drie dagen gebruik gemaakt van de Tienhoeve. De comfortabele nette kamers met fijne badkamers en de mooie ruime gemeenschappelijke ruimtes sloten perfect aan bij onze wensen. Ook de catering was goed en er kon ad hoc rekening gehouden worden met dieet wensen. Erg vriendelijk personeel! Super!!

• 9Hannelore Heurkens11-11-2013

Prachtige lokatie!

De Tienhoeve is een mooie, schone en ruime accommodatie. Die zich goed leent voor vanallerlei activiteiten in en bij de lokatie in een groene, rustige omgeving. Het eten is prima verzorgd. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• 9L. Nijmeijer07-06-2013

Een fijne plek!

De Tienhoeve ziet er heel verzorgd uit, de catering is goed, er is een speeltuin, veel mogelijkheden voor uitstapjes, slaapkamers met badkamer. Kortom helemaal top! Wij zijn voor het 3e jaar terug gekomen voor ons familieweekend en volgend jaar gaan we er weer naar toe!

• 9d goorman26-05-2013

Toppertje

Prima locatie ook voor een gelegenheidsfeestje. Op 5 - 5 - 2013 mijn vijfenzestigste verjaardag gevierd en het was in een woord af. De locatie De ontvangst Het eten Het drinken Door mij zal dit zeker gepromoot worden op een wel heel positieve manier. ilona en personeel van harte bedankt. Dini Goorman

• 10Sjef02-04-2013

Geweldige locatie voor Familieweekend...

Wij hadden op de Tienhoven ons traditionele familieweekend, met 45 personen, waarvan de jongste 15 jaar en de oudste 65 jaar. Geweldige locatie, super mooi en sfeervol ingericht en lekker veel ruimte. Ook de keuken is een plaatje.

• 10L. Witzenhausen29-03-2013

Fantastische locatie, een echte aanrader

We waren voor een familie reunie op deze locatie en hebben intens genoten van alle voordelen die deze accomodatie biedt. Onze groep bestond uit 32 personen, 23 volwassen, 7 kinderen (leeftijd van 8 tot 17 jaar) en 2 babies van net 1 jaar. De slaapkamers met douche en enkele met zelfs een bad voldeden prima. De woonkamers (in totaal 3 stuks) zijn sfeervol aangekleed. De grootste woonkamer fungeerde ook als gezamelijk eetkamer en ligt direct naast een uiterst profeesionele keuken met aantrakkelijk vaatwasmachine. We hebben zelf gekookt en dat op zich was al een feest. Onze familie was er 3 dagn (2 nachten) en de ondersteuning van de directie en medewerkers van het groepshotel verdient een dikke pluim. Bijzonder hartelijk en zeer service gericht.

We zijn er behalve een heerlijke boswandeling mede in verband met de kou (brr. maart 2013 -- in plaats van al wat lente) niet veel op uitgetrokken, maar dat was heel bewust ook niet onze intentie.

• 10L.Witzenhausen28-03-2013

Fantastisch, een echte aanrader!

We hebben met 30 personen + 2 babies (1 jaar) twee nachten en bijna 3 dagen doorgebracht op deze locatie. Alle aanwezigen vanaf 8 tot 82 jaar hebben intens genoten. De accommodatie voldeed volledig aan onze wensen. De omgeving is echt Hollands, veel landerijen en ook bosrijk

• 9Gerard Verharen15-01-2013

Uitgelezen plek voor een familieweekend

Met onze familie (45 personen) hadden we er een top-weekend. Fraai en modern ingerichte accommodatie met professionele keuken. ERuime eetzaal c.q. recreatieruimte, diverse andere relax-ruimtes en hele ruime slaapkamers met eiegen wc en douche/bad. Een aanrader zeker voor de winterse voordeelprijs!

• 10S. Coort08-10-2012

Supermooie locatie

Een prachtige accomodatie in het mooie groene Hengelo. Prima ingerichte kamers, schoon en allemaal met eigen badkamer. Goed contact met de gastvrouw, alles prima geregeld. Kindvriendelijkheid is goed, kindjes hebben genoeg ruimte om te rennen en spelen binnen, geen onveilige situaties! Buiten op steenworp afstand speeltuin van camping en ook bij het huis een fijne omheinde tuin. Wij zouden graag nog eens terug gaan!

Vakantiehuis de Tienhoeve info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Handwijzersdijk 8, 7255 MJ