Bed and Breakfast De Haas in de Bedstee

BedAndBreakfast Info

3 reviews over Bed and Breakfast De Haas in de Bedstee in het Nederlands

• 8Tessq Bouwmeester30-04-2019

Heerlijk

De gastvrouw stond ons buiten al op te wachten, wat ons een welkom gevoel gaf. De kamer was lekker ruim, lekker met openslaande deuren naar een mooie grote tuin met stoelen. Er waren kippies in de tuin die zorgden voor heerlijke verse eitjes smorgens! Het ontbijt was heerlijk! Mooie producten, echte roomboter, vers gebakken bruin brood, zelfgemaakte jam, verse sinasappelsap, croissantje, vers eitje, een liter koffie, heeeeerlijk genieten! Wij raden deze plek zeker aan!

8Ligging
    9Service
    9Prijs/kwaliteit
    8Kamers
    8Hygiëne

• 10ebeelen17-08-2014

Bedden op formaat, rust, lekker eten en humor

Samen met mijn partner ben ik 5 nachten bij Iet Feit en Richard Timmers geweest in Hengelo (Gelderland) en hebben we genoten van hun gastvrijheid. Het was er heerlijk. Ze hebben extra lange bedden (90x220) aangepaste voorzieningen voor lange mensen en voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn. Het verblijf is op de begane grond en en kijkt op een grote tuin met fruitbomen en een wal met bramen. In de tuin scharrelen 3 kippen, Loetje de hond en een zwarte kater rond. Ook hebben we er gegeten, Iet heeft voor ons ook het diner gemaakt; indien gewenst kan het ook vegetarisch. Het favoriete dessert was een huisgemaakte kastanje mousse, walnotentaart en plakje kweeperengelei (dulce de membrillo). Onder een afdakje op je eigen terras kan je buiten eten en in de ochtend kijk je uit op de tuin.

Ons verblijf was bijzonder, we komen hier zeker terug.

10Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service
    10Ligging

• 9Lindaatje201317-08-2013

mooie, schone, rustige B&B in Hengelo Gld

Wat een leuke verrassing is deze B&B, gelegen in een ruim woonhuis het rustige Hengelo (Gld). Mijn partner en ik waren met een familielid op stap, zij verplaatst zich in een rolstoel, en dankzij de ruime kamer, met elektrisch verstelbare (extra lange!) bedden, en zeer ruime moderne badkamer, kon zij helemaal haar eigen gang gaan. Mijn partner en ik verbleven in de andere kamer, die net zo ruim is opgezet. De twee kamers kijken uit, met openslaande deuren, op een ruime prive-tuin. Bij het ontbijt s' ochtends zelfgebakken brood, zelfgemaakte jam (van fruit uit de eigen tuin) en eitjes van hun eigen kippen. De eigenaren hadden veel tips over de omgeving, daar hadden we ontzettend veel aan, want met een rolstoel op stap gaan valt niet altijd mee.. We komen zeker terug!

9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Service
    8Ligging

3 tips over Bed and Breakfast De Haas in de Bedstee

• Lindaatje2013, 17-08-2013

Deze accommodatie heeft twee zeer ruime kamers, beiden geschikt voor rolstoelers. Badkamers zijn ook aangepast en hebben toiletten met een douche-fohn wc-bril. In de omgeving is Huis Berg, een kasteel in de buurt, rolstoeltoegankelijk.

• ebeelen, 17-08-2014

We hebben kennis gemaakt met andere B&B gasten en vrienden van Iet en Richard en ook genoten van dit gezelschap. We konden samen eten aan een lange tafel in de tuin of aan een tafel in een gemeenschappelijke ruimte. De badkamer is ook aangepast en heeft een open douche met een goede straal.

• ebeelen, 17-08-2014

0 vragen over Bed and Breakfast De Haas in de Bedstee