Tijdelijk €25 aanbetaling

+19

9.8FenomenaalScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Bed in de betuwe

• 9Mar en Jan15-09-2018

Een groene oase van rust en wellness bij Femke

Hartelijk welkom, zorgvuldig voorbereid. Prima ontbijt, aangepast aan wensen van ons. Heerlijke boxspring bedden met donzen dekbed. Uitzicht, tijdens ontbijt, op een weiland met lakenvelder koeien in de dauw onder schitterende oude bomen. Je loopt zo de bossen of het park van het landgoed in. Tijdens een wandeling langs bomen met rijpend fruit ploffen de beukennootjes naast je neer. Nog een andere verwennerij kun je in de salon van Femke krijgen. Helemaal even los van alles met een herboren huid en geest.

• 10Annie van tessel22-07-2018

Geweldig

Wij zijn voor de vierde keer op rij bij femke boots geweest . Wij verblijven hier dan vijf nachten, we komen hier heerlijk tot rust. Femke is een bijzondere gastvrouw waar je je heerlijk op je gemak voelt. Het is er zo rustig echt een aanrader

• 10Annie van tessel22-07-2018

Geweldig

• 10midonk03-11-2014

Heerlijk in Hemmen!

Het was onze eerste ervaring met een B&B en meteen een schot in de roos! Femke is een geweldige gastvrouw en het ontbreekt je aan niets. De kamer is heel groot van alle gemakken voorzien (koffie, thee, koelkastje, wat snacks). Een fijne plek om te onthaasten en even tot jezelf te komen. Daarbij kun je ook gebruik maken van de behandelingen in de beautysalon wat natuurlijk helemaal een cadeautje voor jezelf is. De omgeving is mooi, om te wandelen en te fietsen. Wageningen ligt op kwartiertje afstand (met pontje). Een heerlijke plek in Hemmen dus!

• 10Linda27-06-2014

"Ons tweede thuis voor even..."

Ik heb alles op 10 gescoord, uitmuntend, omdat het ook echt zo is! Wij kwamen voor rust en ontspanning, dit hebben wij zeker voor de volle 500% gevonden, en dat al met 1 nachtje weg!

"Zo dichtbij van thuis, maar alsof we in een andere wereld zijn beland!"

Heerlijk!

• 10Thalia24-04-2014

Fantastisch uniek plekje!!

Even een paar dagen voor mezelf, lekker eruit. Een betere keuze dan naar Bed in de Betuwe had ik niet kunnen maken! De B&B ligt in een idyllische omgeving. Rustig en groen. Een met zorg ingerichte kamer met een heerlijk bed. De gastvrijheid van gastvrouw Femke is super! Ze laat je welkom voelen en doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Ik ben vier nachten gebleven en heb nog een zalige behandeling gehad in de Beautykamer. Hier verblijven in combi met de behandeling is uniek! Ik heb genoten en kom zeker weer!! Femke heel veel dank en blijf doen wat je doet, het is geweldig fijn!

Bed & Breakfast Bed in de betuwe info

Het complex