Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
Bed and Breakfast Landgoedhoeve Vosbergen

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoedhoeve Vosbergen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Landgoedhoeve Vosbergen in het Nederlands

Rust, ruimte en aandacht

djoeke delnooz
20-10-2017

Samen met de kinderen en opa & oma belanden op een plek waar we allemaal van kunnen genieten, tot rusten kunnen komen, samen kunnen zijn maar ook de ruimte hebben. Vosbergen heeft alles. En wat een gastvrouw, die zorgt echt dat je aan niets ontbreekt. Beide verblijven zijn erg mooi en aangenaam, het ontbijt heerlijk en de omgeving prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

B&B met een ziel

Arlette
30-6-2017

B&B Vosbergen Wat een schitterende plek om voor korte of langere tijd te zijn. De boerderij straalt rust uit en het lijkt wel alsof de tijd langzamer weg tikt. Even uit de drukte van de dag de rust opzoeken in de natuurlijk aangelegde grote tuin (op één van de grandioze ligstoelen) of met een boek voor de haard. Ik verbleef in de Lage Kamer met zithoek, haard, twee fijne fauteuils met poefjes voor de voeten, een grandioos bed en de beste stortdouche die ik ooit heb gehad! Speciaal op mijn verzoek was een TV geplaatst. Beide gastenverblijven (Lage en Hoge Kamer) delen de gemeenschappelijke ruimte met een koelkastje met wijn en bier. In deze ruimte wordt het ontbijt geserveerd. Bijzonder is de mogelijkheid om in de B&B op verzoek te dineren. Deze plek lijkt wel een beschutting te geven tegen alle drukte van het dagelijkse leven. Even er echt helemaal uit. Mijn oprechte bewondering voor Titia, de eigenaresse, voor de wijze waarop ze samen met Bert de B&B een ziel hebben gegeven.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Landgoedhoeve Vosbergen in Heerde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Landgoedhoeve Vosbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.