Camping De Zandkuil

50 reviews over Camping De Zandkuil in het Nederlands

Prima camping

Henk
3-8-2017

Perfecte ligging voor bos en strand- bezoekers, natuurlijke ruime plaatsen, zonde poeha.

mooie rustige camping

joriss
18-6-2017

ik was hier een weekend met een groep aan het kamperen.

De camping is mooi en ruim. lekker dicht bij de bossen

wel 2 nadelen. te weinig douches en wcs voor 3 grote velden bij elkaar en de camping is niet rolstoelvriendelijk. dat is erg jammer

Leuke omgeving

Rick Pijper
13-8-2016

Leuke camping maar niet bijzonder. Voor ons als jongere gasten was het niet uitnodigend. Veel vaste kampeerders waar je tussen dit en veel oudere mensen. Voor de rest vriendelijk personeel en we hebben het er wel naar ons zin gehad 2 weken lang.

Supertoffe vakantie

Fam Follong
25-7-2016

De leiding en personeel zijn super vriendelijk en heel behulpzaam.Bedankt hiervoor.Alsook is het sanitair zeer netjes .

Mvg Luc en Carine

Prima camping voor een redelijke prijs

bert van der wal
19-6-2016

Sanitair netjes en schoon.

Prima plek met stroom en tv aansluiting

Internet geen idee, hebben we via de telefoon.

Goed bereikbaar,

Goed te fietsen in de omgeving

Heerde en Wapenveld dicht bij.

Eten was vorig jaar prima, dit jaar nog geen gebruik van gemaakt.

Geweldig

Pinkster
16-5-2016

Ruime plaatsen , schoon sanitair, prima sfeer, mooie natuurlijke omgeving.

Ruime plaatsen

Monique van den Hoed
5-9-2015

De plaatsen zijn heel groot, de mensen vriendelijk, prima zwembad, leuk restaurant (eetcafe), schoon eenvoudig sanitair.

Mooie camping

Geertsma
9-8-2015

Een mooie camping voor een mooie prijs. Gingen er heen voor een aantal dagen om met de vouwwagen proef te draaien maar mijn dochtertje had het super naar haar zin en het weer werkte ook erg goed mee en dus nog een aantal dagen erbij aangeplakt (wat gelukkig kon). Wij stonden op het veld de Kuil en als we ooit nog weer eens daar heen gaan ga ik weer voor dat veldje. Lekker klein, veel schaduw maar ook zon en sanitair lekker dichtbij. De uitgang naar het bos en de heide zit daar ook vlakbij. Alles was mooi schoon en netjes en meerdere keren per dag word er schoongemaakt. Al met al een topweek gehad.

Ondanks regen een fijne week gehad

Ton en Ingrid
30-7-2015

Mooie grote plekken. Tussen de bomen. Vriendelijke mensen zowel bij de receptie als in het restaurant en de snackbar. Goede warme douches en schoon sanitair. Ondanks de regen prima schoon.

Heerlijk stek!

Familie Harmens
24-5-2015

Voor ons is camping de Zandkuil zeker voor herhaling vatbaar...onze 2 jongens (6 en 2 jaar) hebben zich opperbest vermaakt met speelvelden, animatieteam en boerengolf. Vanaf de camping lekker wandelen in het Zwolse bos of op de fiets naar leuke dorpjes in de buurt. Het sanitair was prima schoon alleen de douchemuntjes was wel jammer. Heel prettig was de snackbar op de camping voor een ijsje, snoepje of een snack natuurlijk want ook dat is vakantie! Wij willen graag iedereen van de camping bedanken voor een fijne twee weken en we hopen dat volgend jaar ons plekje weer voor ons vrij is... Groetjes, familie Harmens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zandkuil in Heerde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zandkuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.