Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag30°12°
Bed and Breakfast Rivierduin

We hebben een aantal aanbieders voor Rivierduin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Rivierduin in het Nederlands

Prachtige plek

Corry Barr
24-9-2013

Een geweldige plek met mooie kamers , prachtig uitzicht en een hele aardige gastvrij. Hattem is een heel mooi stadje met een ideale omgeving voor wandelen en fietsen. Het is ruim 20 minuten lopen naar Hattem maar heel makkelijk te fietsen. Voor kinderen vier en ouder (vanwege de trap) ook een prachtige plek, koeien en schapen vlakbij. Wij gaan graag een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

pracht uitzicht over de weilanden

Henk Dijkink
      3-3-2013

bijzonder vriendelijke en behulpzame gastvrouw zeer nette en comfortabele kamers voorzien van TV en WiFi gemeenschappelijke keuken met uitgebreide voorraad levensmiddelen bijzonder luxe ontbijt Hattem: leuke plaats, met Anton Pieck museum, gezellig wandelen; historische Hanzeplaats

Gereisd Met partner in februari 2013

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Rivierduin in Hattem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Rivierduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.