Nederlands Bakkerijmuseum

9.6Fenomenaal

0.2km van centrum

• 8Hennie Loriaux28-09-2020

Aanrader

Die man die de presentatie gaf was geweldig komisch, ik heb lang niet zo veel helachen

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Hennie Loriaux28-09-2020

Aanrader

Die man die de presentatie verzorgde was een echte entertainer, ik heb lang niet zo gelachen.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Maris20-08-2020

Gezellig museum!

Superleuk museum! Speurtocht, show van een grappige bakker, kids bakken zelf koekjes. 2 uur prima vermaakt, dankjewel!

augustus 2020

• 9Ilse J07-08-2020

Ongelooflijk mooi museum, heeeel kindvriendelijk

Het is een klein, kneuterig museum! Heel mooi en authentiek ingericht. Voor kinderen is het echt heel leuk omdat ze zelf wat kunnen doen: Koek bakken en een leuke speurtocht. Daarnaast wordt er een leuke vrolijke show gegeven, onze kinderen rolden van de bank!

augustus 2020

• 10gerrit19-12-2019

Als je er nog niet geweest bent: gauw gaan!

De vrolijke bakker demonstreert op speelse wijze het maken van b.v. een varken, een egel, een zwaan, een krakeling. Hij doet dat begrijpelijk voor jong en oud. Kinderen zijn zijn helpertjes en krijgen na het bakken binnen 15 minuten hun produkt mee naar huis. Onze groep heeft er vanaf een gezellige tribune van genoten. In het nostalgische winkeltje zijn allerlei lekkere dingetjes te koop. Een echte aanrader en voor ons het succes van de dag.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Fam. Jansen13-08-2019

Wij gaan zeker ook met onze andere kleinkinderen

Van horen zeggen en inderdaad geweldig!

augustus 2019

• 10Fam jansen02-08-2019

Voor herhaling vatbaar en heel erg mooi en indrukw

Heel indrukwekkend zeer leuk en leerzaam en heel goed gebracht juist ook voor kinderen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Hennie N23-07-2019

Geweldig museum voor kinderen en (groot)ouders. Een leuke speurtocht, zelf je gevulde koek maken en een prachtige voorstelling. Zeer de moeite waard.

juli 2019

• 10Gerben Lap12-07-2019

Fantastisch mooi

Wat een belevenis onze klein kinderen hebben genoten en wij ook trouwens. Zeker de moeite waard museum is mooi en de demonstraties super

juli 2019

• 9Henny en Peter14-06-2019

Slap gelachen

Dat het enorm leuk, lekker en leerzaam is.

mei 2019

10 van de 170 reviews gezien