Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

56 tips over Vakantiepark Molecaten Park De Leemkule

Martin , 11-6-2016
Apenheul bereikbaar in een half uur rijden
Martin , 11-6-2016
9 min rijden Albert Heijn en in Wezep (12 min rijden) alle winkels die je nodig hebt.
miriammeke, 2-10-2015

Tip fietsroute ronde Zwolle. Zwolle zelf is ook leuk.

Fietsroute naar Kampen.

Bakkersmuseum in Hattem.

Bezichtiging van de Peperbustoren in Zwolle. Heel mooi uitzicht!

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park De Leemkule voor je op een rij gezet:

JSB, 15-7-2015
    Het bakkersmuseum in Hattem is een aanrader. Bij mooi weer lekker naar het Heerderstrand. En een ezeltocht maken in Epe bij de Koperenezel is ook erg leuk!
    Petra van Bladel, 10-6-2015

Je zit midden in de bossen waar we heerlijk gewandeld hebben.

Zwolle is 10 km verderop en Hattem is een leuk plaatsje waar je lekker terrasje kan pikken en in het dorp heb je een grote AH waar je alles kan kopen.

Stieni, 4-6-2015

De prijs van de accomodatie is inclusief en komt achteraf niets meer bij.

De winkel en het restaurant en snackbar zijn bijna alle dagen geopend.

Tanja, 15-5-2015
    Neem een schepnetje mee en ga leuk salamanders vangen in het poeltje onderin de leemkuil!
    verwoerd, 1-4-2015
    Zaterdag markt in Zwolle, dinsdagmorgen markt in Elburg
    kristelderks, 16-2-2015
    Erg leuk park voor natuurliefhebbers! 's Avonds hoor je de bosuil, overdag zie je spechten, de konijntjes huppelen rond de accommodaties en rondom het park schijnen zelfs everzwijnen rond te scharrelen! Er is een leuke grote zandkuil (de 'leemkuil') pal naast het park. 's Avonds is het park zeer spaarzaam verlicht, om de rust voor de nachtdieren zo min mogelijk te verstoren.
    fam bakker, 1-1-2015

Mountainbike meenemen ,route loopt over het park,huren kan ook maar ten tijde van ons verblijf slechts 3 stuks (waarvan 2 goede) beschikbaar.

Lekker schaatsen bij Flevonice op 40 min rijden.

Mooie steden lekker dichtbij ,Hattem ook gezellig