Camping De Harscamp

Contact

96 reviews over Camping De Harscamp

• 10Riek Steur07-08-2017

Geweldig georganiseerd

De camping ligt in een prachtige bosrijke omgeving. Het dorp Harskamp ligt op loopafstand, maar op de camping is er meer dan genoeg te doen. Er word heel erg veel georganiseerd op de camping voor jong en oud, ook de sfeer is bij de activiteiten altijd erg gezellig. Een heerlijk verwarmd zwembad, met daarnaast een kleuterbad. In de kantine, snackbar en het restaurant word je altijd zeer vriendelijk geholpen. Het eten is heerlijk en de prijs is goed te doen. Het sanitair is mooi schoon. In een woord top!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Joke Koekkoek25-07-2017

Super

Een zeer schone camping, met voor elk wat wils. Kindvriendelijk, autovrij, een gezellig terras en kantine. Een restaurant waar het zeer goed betaalbaar is en erg lekker. De eigenaars en medewerkers zijn behulpzaam en erg vriendelijk. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Anita22-07-2017

Super camping

Super leuke camping voor jong en oud en genoeg te doen. Je word altijd even vriendelijk geholpen.!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Familie Muilebokm02-07-2017

Gewoonweg een perfecte familiecamping

Camping de Harscamp is voor ons tijdens de weekenden én vakanties onze 2e thuis geworden. Onze kat Angel voelt zich hier ook heerlijk thuis.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8De haan20-02-2017

Op een mooi veld waar elke dag activiteiten is

Positief vind ik dat het personeel erg behulpzaam is Dat ze een fijn en goed restaurant hebben wij hebben met een grote groep daar gegeten en alles kwam tegelijkertijd op tafel. Een fijn terras met snackbar waar het goed vertoeven is. Wil je rust dan kan het ook want savonds komt er rust over de camping. Sanitair goed en schoon en wat fijn is dat het afgesloten is. Echter heb ik geen negatieve dingen kunnen ontdekken maar er zal heus wel wat zijn.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9heinkelrijdster05-09-2016

Toptreffer

Dit moet je beleven. We waren met 8 kampeereenheden een weekend op het kampeerterrein.Schone WC en douche om de hoek. Zwembad ernaast. WiFi hoekje bij de kantine. Alles schoon en netjes. En het eten.......een aanrader. Alles voor een zeer billijke prijs. En dat alles op het landgoed van het rijke kunstverzamelaars echtpaar Kroller-Muller!!!

Gereisd met partner in september 2016

• 10westerhof31-08-2016

fantastisch

Een schitterende camping met hele mooie plaatsen. Electra en tv aansluiting. Sanitair is super schoon. Schone zwembaden,(nog niet verwarmd) Ontzettend goed cafetaria en restaurant met fantastische menukaart. Heel veel waar voor echt betaalbare prijzen. (ouderwetse veluwse houthakkers maaltijden} Vriendelijke en behulpzame eigenaar(s) en bediening. Ook voor kinderen is er heel veel te doen. Speeltuin etc.

Echt een aanrader, maar niet allemaal tegelijk want anders heb ik volgend jaar geen plaats !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Karin31-08-2016

In het voor en naseizoen is er geen eetgelegenheid doordeweeks. In het weekend is het einde middag begin avond open. Tijdens het seizoen is er veel te beleven. En is het restaurant een aanrader. Heerlijke gerechten en alles tot in de puntjes verzorgd. De omgeving is prachtig. Een gezellig dorp met veel horeca en rondom in de buurt bossen om heerlijk in te struinen. Ook het Kootwijkse zand is dichtbij met uitgestrekte witte zand vlaktes. Wild spotten is bijna altijd raak. De kinderdisco is een feest en boven de kantine is er gelegenheid om te "hangen" voor de tieners en op bepaalde tijden te knutselen en te spelen voor de kleinere kinderen. Een niet te grote camping met veel gezelligheid.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Vanessa15-08-2016

Top vakantie

gewoon in 1 woord top!

sanitair word 2 x per dag schoongemaakt, zwembad word elke dag gecontroleerd, super eten in het restaurant. En veel vertier voor de kinderen. Camping is autovrij dus volledig veilig voor de kids.

Wij hebben er 3 fantastische weken gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Johnsb.los los13-08-2016

Zeer leuke camping auto vrij kind vriendelijk

Leuke vakantie gehad ondanks een dag regen hebben we ons goed vermaakt in de kantine goede menu kaart ook al zouden we de pizza oven winnen we blijfen komen in de kantine groetjes John los

Gereisd met partner in juli 2016

4 tips over Camping De Harscamp

• karel, 05-08-2013 Rapporteren

mooie omgeving voor t fietsen op de veluwe

• John, 23-06-2012 Rapporteren

Dagje naar het legermuseum te Harscamp. Op loopafstand van de camping. Erg leuk en leerzaam. Mensen ter plekke staan je graag te woord voor enige uitleg.

• Doortje, 07-05-2012 Rapporteren

Ga een keer lekker uit eten in het Zuiderzand (bosrestaurant) in Otterlo; heerlijk zitten onder de bloemenveranda, en genieten van een kwalitatief goede maaltijd (ook bq) voor een habbekrats !

2 vragen over Camping De Harscamp

• M. BROUWER_LOOYE, 05-08-2018 Rapporteren

Wij zijn geen campeerders van u camping mogen wij gebruik maken van het zwembad

• j.blansjaar, 08-06-2013 Rapporteren

was eerste koper car en verkocht is dat normaal?

ik zag stacaravan op de Harskamp en belde als eerste koper maakte afspraak voor dag later krijg ik avonds laat telefoon mevrouw de caravan is verkocht ? is toch niet eerlijk van campinghouder? hij had waarschijnlijk een ander??? ik ben woest en meer nog teleurgesteld en voel me bedrogen

De Boer, 03-07-2013

Beste, deze camping eigenaar is verre van eerlijk. maak je er niet druk om ik denk dan ook dat u op een andere camping meer plezier zult beleven. wees blij dat u de caravan niet hebt gekocht.

Camping De Harscamp info

• Aantal sterrenstersterster