Vakantiehuis Motief

32 reviews over Vakantiehuis Motief in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Marja Veerman,
19-11-2018

Een heerlijk weekend gehad in de bungalow. Alles schoon!

Fijne bedden en moderne inrichting.

Zeker met de hond erbij is het fijn dat je zo het natuurgebied in kan lopen!

Heerlijke midweek, voor herhaling vatbaar.

Helma,
12-11-2018

Mooie ligging op kleinschalig natuurpark. Genoeg te doen, te ontdekken in de omgeving. Comfortabel huis, ruim, schoon en goed ingericht.

Tot rust komen doe je hier....

Schellingerhout,
9-11-2018

Het huisje is op een steenworp afstand van de Gorsselse heide, waar je lekker kan struinen en genieten van "De Natuur"

Een heerlijk rustige vakantie plek.

Marianne,
5-10-2018

Een echte aanrader, wat een heerlijk rustig plekje. Zo vanuit de tuin het bos in wandelen, prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen, een klein en verzorgd park. We waren weekend met 6 volwassene en een baby, voor een weekend was dit zeker goed te doen wat ruimte betreft, zou zelf voor max 4 personen ( zelf nu 2) voor een week of langer gaan. Leuk, gezellig en net huisje.

Wat een heerlijk vakantiehuis!

Annieta Vries,
12-9-2018

Fijn huis op een prachtige en rustige ligging in het bos. Veel privacy. Heel netjes en van alle gemakken voorzien. Drie ruime slaapkamers met fijne bedden.

Op een klein vakantieparkje met alleen een kleine receptie. Op het park zijn geen faciliteiten voor kinderen, op een speelveld na. Het huisje zelf is wel kindvriendelijk.

We waren hier voor de derde keer. Fijn dat de hond mee mag.

Bijzonder fraai en compleet huis

Jan den Hertog,
25-8-2018

Het huis staat in een prachtige omgeving die veel rust geeft, wandelen en fietsen is hier geweldig in de buurt. Het huis zelf is zeer aangenaam, ruim en volledig uitgerust aan alles is gedacht.

oase van rust

mexicogroep,
27-5-2018

Bungalow motief is een oase van rust op een klein bungalowparkje. Om de bungalow een grote tuin, waardoor je je midden in de natuur waant.

Vanuit de bungalow is het mogelijk mooie fiets- en wandeltochten te maken naar mooie plaatsen in de Achterhoek

Geweldig!

Jolanda,
16-5-2018

Dit is een heerlijk huisje in een prachtige omgeving. Het huisje is van alle gemakken voorzien, heeft goede bedden, een mooie keuken en badkamer en is ook erg schoon. Het ligt aan de rand van het bungalowpark en het enige wat je hoort zijn vogels en kikkers in het poeltje dat een klein stukje verderop ligt. Vanaf het huisje loop je zo het bos in en de Gorsselse heide op.

Super huisje in een nog mooiere omgeving

Monique,
4-5-2018

We hebben een heerlijk weekend gehad in vakantiehuis "motief". Het huis staat op een prachtige locatie, midden in het bos. We hebben heerlijk gewandeld. U. In het huisje ontbreekt het u aan niets. Ook de keuken is heel uitgebreid. De bedden liggen heerlijk en het was er brandschoon.

Nog wel een tip ( geen kritiek ); ik zag dat er geen brandmelders hingen. Wij hebben behoorlijk onweer gehad en vind dan bv een rookmelder een veilig gevoel.

Heerlijk vakantiehuisje.

Herma Kerkhof,
17-4-2018

Met recht een "Heerlijk huisje"! Geweldige ligging midden in het bos en vlak bij een mooi natuurgebied. Wat een rust en stilte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Motief in Harfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Motief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.