Vakantiehuis Motief

Vakantiehuis
Vakantiehuis Motief

29 reviews over Vakantiehuis Motief in het Nederlands

Een heerlijk rustige vakantie plek.

Marianne
5-10-2018

Een echte aanrader, wat een heerlijk rustig plekje. Zo vanuit de tuin het bos in wandelen, prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen, een klein en verzorgd park. We waren weekend met 6 volwassene en een baby, voor een weekend was dit zeker goed te doen wat ruimte betreft, zou zelf voor max 4 personen ( zelf nu 2) voor een week of langer gaan. Leuk, gezellig en net huisje.

Wat een heerlijk vakantiehuis!

Annieta Vries
12-9-2018

Fijn huis op een prachtige en rustige ligging in het bos. Veel privacy. Heel netjes en van alle gemakken voorzien. Drie ruime slaapkamers met fijne bedden.

Op een klein vakantieparkje met alleen een kleine receptie. Op het park zijn geen faciliteiten voor kinderen, op een speelveld na. Het huisje zelf is wel kindvriendelijk.

We waren hier voor de derde keer. Fijn dat de hond mee mag.

Bijzonder fraai en compleet huis

Jan den Hertog
25-8-2018

Het huis staat in een prachtige omgeving die veel rust geeft, wandelen en fietsen is hier geweldig in de buurt. Het huis zelf is zeer aangenaam, ruim en volledig uitgerust aan alles is gedacht.

oase van rust

mexicogroep
27-5-2018

Bungalow motief is een oase van rust op een klein bungalowparkje. Om de bungalow een grote tuin, waardoor je je midden in de natuur waant.

Vanuit de bungalow is het mogelijk mooie fiets- en wandeltochten te maken naar mooie plaatsen in de Achterhoek

Geweldig!

Jolanda
16-5-2018

Dit is een heerlijk huisje in een prachtige omgeving. Het huisje is van alle gemakken voorzien, heeft goede bedden, een mooie keuken en badkamer en is ook erg schoon. Het ligt aan de rand van het bungalowpark en het enige wat je hoort zijn vogels en kikkers in het poeltje dat een klein stukje verderop ligt. Vanaf het huisje loop je zo het bos in en de Gorsselse heide op.

Super huisje in een nog mooiere omgeving

Monique
4-5-2018

We hebben een heerlijk weekend gehad in vakantiehuis "motief". Het huis staat op een prachtige locatie, midden in het bos. We hebben heerlijk gewandeld. U. In het huisje ontbreekt het u aan niets. Ook de keuken is heel uitgebreid. De bedden liggen heerlijk en het was er brandschoon.

Nog wel een tip ( geen kritiek ); ik zag dat er geen brandmelders hingen. Wij hebben behoorlijk onweer gehad en vind dan bv een rookmelder een veilig gevoel.

Heerlijk vakantiehuisje.

Herma Kerkhof
17-4-2018

Met recht een "Heerlijk huisje"! Geweldige ligging midden in het bos en vlak bij een mooi natuurgebied. Wat een rust en stilte.

Vrijheid en natuur voor een mooie prijs!

Familie Zegelaar
13-4-2018

Toplocatie! Je zit helemaal vrij. De tuin grenst aan en gaat over in het bos en het bos gaat weer over in de Gorsselse Heide. Vanaf het terras zie je de reeën regelmatig aan de bosrand verschijnen.

Margreet Doornbosch
7-11-2017

Prachtig, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien vrijstaand huisje met grote tuin in zeer rustig vakantiepark. Eekhoorns in de tuin en je wandelt zo het bos in.

Rust middenin de natuur

Bianca
31-10-2017

Bungalow Motief is een goed verzorgd vakantiehuisje dat ligt op natuurpark Calluna. Doordat het huisje aan het eind van het park ligt, heb je veel privacy. Er zit geen afscheiding tussen het natuurgebied en de achtertuin, waardoor je letterlijk vanuit je huis aan een wandeling kunt beginnen. Mooi natuurgebied ook! In het kleurenpalet van de herfst was het echt prachtig.

Tip: Bosrestaurant Joppe is goed bereikbaar en echt een aanrader. We hadden nog nooit wild gegeten en hier is het -voor zover wij kunnen beoordelen zonder vergelijkingsmateriaal- van goede kwaliteit en betaalbaar. Goede service ook.

Qua kindvriendelijkheid kunnen we niet veel zeggen. Alle benodigdheden waren aanwezig voor onze kleine van 10 maanden. Zijn je kinderen ouder, dan zul je iets verder moeten rijden voor passende activiteiten. Zoals de website van het huis al zegt: geen subtropisch zwembad of ander vertier ter plaatse. Wel rust. In dat opzicht biedt het huis precies wat het belooft. Klein puntje: als de wind 'goed' staat kun je geluiden van de kartbaan horen die enkele kilometers verderop ligt. Niet storend, wel aanwezig. Wij hebben er in ieder geval geen last van gehad en zouden dit huisje zo weer boeken. Ideaal als je op zoek bent naar een rustpuntje middenin de natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Motief in Harfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Motief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.