Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Onder de Dekens

NederlandGelderlandHarderwijk

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Onder de Dekens voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 10 reviews

8.7FantastischScore uit 10 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

10 Reviews over Onder de Dekens

• 9Lilian24-10-2017

Een echte aanrader.

Mooi pand in het centrum van Harderwijk. Wij hadden de kamer op de begane grond. Heerlijke luie stoelen om lekker in te zitten. Er zijn zelfs badjassen aanwezig. Het zeer uitgebreide ontbijt werd geserveerd in het ontbijtzaaltje op de 1e verdieping. Eigenaren waren zeer behulpzaam en in voor een praatje. Betalen kan via PIN (erg praktisch!).

• 10Albert26-10-2016

Superrr

Fantastisch geregeld daar. Super vriendelijke mensen. Heerlijk ontbijt.

• 9Marijke08-08-2016

Heerlijk!

We hebben hier vorige week een nachtje geslapen met onze kinderen en het was super! Nette kamers, vriendelijke mensen en een fantastisch ontbijt. Aanrader!

• 9Daan ten Haaf03-02-2016

perfecte ligging, en erg gemoedelijk

gratis in de buurt parkeren. heerlijk dicht bij het centrum. goed ontbijt. we hadden een slaapzakje laten liggen in de B&B. even contact gehad en ze hebben het kosteloos naar ons verstuurd! super survice

• 8Ik blijf liever anoniem26-11-2013

Gastvrije B&B met mooie kamers!

Gastvrije ontvangst en een goed, uitgebreid ontbijt. Zeer comortabele bedden!

• 9SidoOverdijk11-06-2013

Perfecte gastvrijheid

Gastvrije mensen, doen alles om je het naar de zin te maken. Mooie kamer, lekkere bedden. Wifi en mooie tv. Zitje op de kamer. Midden in centrum Harderwijk. Parkeerplaats op loopafstand. Alles keurig schhon. Douche en toilet aan de gang en delen.

• 9M. van Alphen02-12-2012

Super verblijf

We werden gastvrij ontvangen + duidelijke uitleg in het algemeen. Hele vriendelijke mensen. Ook wisten ze leuke dingen buiten harderwijk wat leuk was om te bezichten. Ruime keuze bij ontbijt en super netjes! Super weekend gehad

• 8J.kuipers24-06-2012

prima plekkie.

prima gelegen b en b.mooie grote kamer. een ijzonder goed ontbijt en vriendelijke mensen . fam Dekens bedankt voor de gastvrijheid ga zo door.

• 8monique06-05-2012

Een B&B die de zeker de moeite waard is

Het is een hele mooie Bed and Breakfast en de buitenkant verraad niet de binnenkant. Alles heel mooi en schoon. Onze kamer (beneden)was van alle gemakken voorzien. Thee en koffie op de kamer aanwezig. Heerlijke bedden en een leuk zitje erbij. Een heel rustige buurt. Ze hebben ook een taxi-service en daar hebben wij heel graag gebruik van gemaakt vooral nadat we vanaf Putten niet meer verder konden met de trein. Ik zou er zo weer naartoe gaan en iedereen aanraden daar te logeren die Harderwijk wil gaan bezoeken. Er is veel te doen in de buurt.

• 0Marquerite Buitendijk04-12-2011

Aanrader

Prima lokatie om lekker te overnachten. Mooie en sfeervolle kamer, netjes sanitair, mooie eetkamer. Bedden slapen prima. Gratis parkeren op loopafstand. Koffie en thee op de kamer, mogelijkheid voor roomservice. Lekker en uitgebreid ontbijt. Hartelijk welkom en vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Bed & Breakfast Onder de Dekens info

Het complex