Bed and Breakfast Onder de Dekens

11 reviews over Bed and Breakfast Onder de Dekens in het Nederlands

Een echte aanrader.

Lilian
24-10-2017

Mooi pand in het centrum van Harderwijk. Wij hadden de kamer op de begane grond. Heerlijke luie stoelen om lekker in te zitten. Er zijn zelfs badjassen aanwezig. Het zeer uitgebreide ontbijt werd geserveerd in het ontbijtzaaltje op de 1e verdieping. Eigenaren waren zeer behulpzaam en in voor een praatje. Betalen kan via PIN (erg praktisch!).

Oude reviews (archief)

Superrr

Albert
26-10-2016

Fantastisch geregeld daar. Super vriendelijke mensen. Heerlijk ontbijt.

Heerlijk!

Marijke
8-8-2016

We hebben hier vorige week een nachtje geslapen met onze kinderen en het was super! Nette kamers, vriendelijke mensen en een fantastisch ontbijt. Aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Onder de Dekens voor je op een rij gezet:

perfecte ligging, en erg gemoedelijk

Daan ten Haaf
3-2-2016

gratis in de buurt parkeren. heerlijk dicht bij het centrum. goed ontbijt.

we hadden een slaapzakje laten liggen in de B&B. even contact gehad en ze hebben het kosteloos naar ons verstuurd! super survice

Gastvrije B&B met mooie kamers!

Ik blijf liever anoniem
26-11-2013

Gastvrije ontvangst en een goed, uitgebreid ontbijt. Zeer comortabele bedden!

Perfecte gastvrijheid

SidoOverdijk
11-6-2013

Gastvrije mensen, doen alles om je het naar de zin te maken. Mooie kamer, lekkere bedden. Wifi en mooie tv. Zitje op de kamer. Midden in centrum Harderwijk. Parkeerplaats op loopafstand. Alles keurig schhon. Douche en toilet aan de gang en delen.

Super verblijf

M. van Alphen
2-12-2012

We werden gastvrij ontvangen + duidelijke uitleg in het algemeen. Hele vriendelijke mensen. Ook wisten ze leuke dingen buiten harderwijk wat leuk was om te bezichten. Ruime keuze bij ontbijt en super netjes! Super weekend gehad

prima plekkie.

J.kuipers
24-6-2012

prima gelegen b en b.mooie grote kamer.

een ijzonder goed ontbijt en vriendelijke mensen .

fam Dekens bedankt voor de gastvrijheid ga zo door.

Een B&B die de zeker de moeite waard is

monique
6-5-2012

Het is een hele mooie Bed and Breakfast en de buitenkant verraad niet de binnenkant. Alles heel mooi en schoon. Onze kamer (beneden)was van alle gemakken voorzien. Thee en koffie op de kamer aanwezig. Heerlijke bedden en een leuk zitje erbij. Een heel rustige buurt. Ze hebben ook een taxi-service en daar hebben wij heel graag gebruik van gemaakt vooral nadat we vanaf Putten niet meer verder konden met de trein. Ik zou er zo weer naartoe gaan en iedereen aanraden daar te logeren die Harderwijk wil gaan bezoeken. Er is veel te doen in de buurt.

Aanrader

Marquerite Buitendijk
4-12-2011

Prima lokatie om lekker te overnachten.

Mooie en sfeervolle kamer, netjes sanitair, mooie eetkamer.

Bedden slapen prima.

Gratis parkeren op loopafstand.

Koffie en thee op de kamer, mogelijkheid voor roomservice.

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Hartelijk welkom en vriendelijke gastheer en gastvrouw.

We hebben een aantal aanbieders voor Onder de Dekens voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Onder de Dekens in Harderwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Onder de Dekens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Onder de Dekens scoort een 9 uit 10 op basis van 11 reviews.