Hotel Monopole

Hotel Monopole

Laatste review

Heskes,
8-8-2018

Vriendelijke mensen, behulpzaam, goed gegeten in het restaurant en er was airco aanwezig op de slaapkamer, met 34 graden buiten was dat erg aangenaam om te hebben. De ligging is ook erg mooi. Parkeren met de auto is wat lastig op het terrein zelf maar verder een echte aanrader

Kenmerken

8-8-2018

Gezellig en huiselijk!

M,
24-10-2017

Gezellig hotel. Heel huiselijk, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed, diner was goed. Enige minpunt was het extra bed wat voor onze dochter klaargezet was, dat lag heel hard. Verder alles top! En paar minuten lopen naar Dolfinarium!

Prettig

Sandra Hasan,
26-8-2017

Schoon, goede locatie, goede verzorging.

Bij de receptie wordt je niet snel opgemerkt, die is namelijk niet aldoor bemenst.

Super goed hotel

S,
16-8-2017

Niet groot hotel maar netjes en vriendelijk personeel.

Ligging kijkt uit op het water.

Diner en ontbijt waren goed.

Toplocatie

Denise,
14-8-2017

Heel fijn hotel. Kamers zijn prima. Ligging is top, prachtig uitzicht wanneer je op het terras zit. Bediening is top. We hebben in het hotel gegeten, snelle service (maar niet te gejaagd) geen enkele keer met een leeg glas gezeten en het eten was ook lekker. Lekker ontbijtje gehad, simpel maar goed. Koffie en vers geperste jus werden gelijk op tafel gezet bij binnenkomst. Zeker een aanrader als je een verblijf in Harderwijk zoekt!

Prima hotel met wat verbeterpuntjes

m,
28-4-2017

Bij aankomst werden wy te woord gestaan door een aardige dame. Zij informeerde ons dat wy met de auto via het fietspad naar de parkeerplaats konden rijden (gratis). Gelukkig geen boete gehad voor het staan bij een bouwput op een betaalde parkplaats wat volgens de lokale agent gratis was. Voor we het raam v/d kamer openzette keken we eens goed en daar zaten echt 10tallen/100en muggen. Voor en achter het raam. Misschien dat wij tieners zijn en er niks van gaan zeggen? Aangegeven bij diezelfde dame gaf ze ons een andere kamer die iets ruimer was dan de vorige kamer. Prima opgelost dus. Wel jammer dat er net werd gedaan alsof het een probleem is die toen pas werd opgemerkt en er sowieso vanaf '13 al is. Verder prima geslapen en ontbeten. Bij het uitchecken spraken wij de dame die het ontbyt verzorgde op 24 april. Bij het uitchecken was het maar kortaf en er werd ons niet gevraagd of alles naar wens was geweest. Een 'fijne dag' kon er ook niet vanaf.

Schitterende ligging

J. Nieboer
17-9-2016

Mooi gelegen aan het water en bij het centrum van de oude binnenstad. Gezellig plekje,

Heel goed

Loek
8-8-2016

Wij hebben een super fijn verblijf gehad in hotel Monopole. De kamer had iets gezelliger ingericht kunnen worden, maar de bediening maakte alles goed. Vooral het meisje wat ons afgelopen zaterdagavond bediende met bruin haar was top!!!! We weten haar naam niet, maar ze was zo vrolijk en vriendelijk. Het terras kijkt heel mooi uit op het water en de locatie is perfect. Top dus!

Aanrader voor iedereen

Eline & Jeffrey
20-7-2016

We hebben erg genoten van ons verblijf!

Het personeel was erg klantvriendelijk.

Verder was de kamer super en hebben we erg kunnen genieten van het uitzicht.

Ook hebben we uitgebreid gebruik gemaakt van het balkon.

Het eten was ook erg lekker en de tarieven vallen erg mee.

Wij komen zeker nog een x terug!

Erg goed en gezellig onderkomen.

Bertus ter Haar
30-6-2016

Met 16 personen een eigen hoek op het terras. Dit werd ter plekke geregeld. De eigenaar en de meisjes in de bediening voelen dit aan.

Zo ga je met je klanten om. Bedden erg goed evenals het ontbijt en het diner.

Service alom.

Prachtig uitzicht met ondergaande zon toevallig op 7 mei 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Monopole voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monopole in Harderwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monopole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.