Hotel Marktzicht

126 reviews over Hotel Marktzicht in het Nederlands

Hotel met veel problemen

Danny
10-8-2018

Leuk en mooi hotel alleen onder het verkeerde hoofd personeel.

Personeel staat tot huilen aan toebrengen werken en vallen flauw van de werkdruk. Mist een hoop ervaringskracht en gaat er niet beter van worden.

Nooit meer

Pauline sandt
3-8-2018

Slecht hotel ,je krijgt een te kleine kamer ,zonder airco .je kamer ligt boven horecagelegenheden .Slapen met open raam dus niet mogelijk veel herrie

In de kamer zelf is er lekkage geweest ruikt dus muf .Nu op de gang lekkage hele stelling in de gang ,nauwelijks te passeren

Ontbijt met oud brood en krentenbollen kan je mee gooien zo hard

We moesten 2 trappen op met je bagage . Stond een jonge man van het hotel wij 2 oudere mensen kunnen dat niet goed meer .Beleefd gevraagd of hij ons een handje wilde helpen . Als antwoord dat is niet de policy van ons bedrijf

Vriendelijk personeel waar jullie mee adverteren Klacht bij hotel management ingedient, sorry nooit vangehoord . Volgende dag weer ,zat nu een aardige vrouw zij zou het doorgeven .wij zouden gebeld worden moet nog gebeuren

Wel gehoord dat het goede personeel allemaal weg is of gaat .

Midden in het centrum

Valentina
24-8-2017

De locatie is prima, uit het hotel en in het centrum. Wij hadden een kamer boven de receptie, absoluut geen last gehad van lawaai of muziek. Kamer is ruim genoeg. Met 30 graden buiten de hele dag is de kamer 's nachts wel bloedheet. Er stond een ventilator. De bedden waren iets doorgezakt. Badkamer was goed, hou alleen niet van douchen in bad. Tv werkt prima, kamer zag er schoon uit. Geen lift. .beetje kruip door, sluip door. Ontbijt was prima geregeld, er was een ruime keuze en voldoende voorraad en met mooi weer lekker in de tuin eten. Parkeren dichtbij, het park de Hortus door, 4 euro voor 2 dagen. Harderwijk is een gezellige plaats met veel terrassen. Supermarkt dichtbij, Deen. Al met al een redelijkgoed hotel, maar het moet niet te warm zijn.

HotelSpecials.nl

Nooit meer boven de kroeg slapen

Familie
13-8-2017

De ligging is fantastisch, midden in het mooie centrum van Harderwijk. Ontbijt erg goed.

Kamers gedateerd en niet heel erg schoon.

Echter het hotel verhuurd 10 kamers boven de kroeg. Dit wordt niet verteld bij het boeken.

In het weekend betekent dit dat je tot half 5 geen oog dicht doet, en vanaf half 7 komt de veegwagen weer voorbij. Hiep hoi lekker uitslapen.

Bij het uitchecken dit aangegeven, kreeg te horen dat dit een goede tip was

Lees nu echter al in 2015 dezelfde opmerkingen over de kamers boven de kroeg.

Vreemd dat er niets mee gedaan wordt.

Heerlijk ligging in centrum

Tony waasdorp
18-10-2016

Maar met 2 minuten lopen ben je gelijk uitgerust centrum. Uitkijken over de terrasjes op de markt of de hortustuin

Beide is mooi. Kamers zijn netjes en het hotel is niet zo geijkt met alleen vierkante kamers. Het gebouw leeft en dat voel je. Aanrader. Ontbijt ook erg goed verzorgt in de Hortus gelijk ernaast. Kortom. Mooie locatie, prima hotel.

Zeer aangenaam!

Ingrid Bartels
24-9-2016

Kamertje (1 persoons) prima verzorgd en schoon. Het personeel is behulpzaam, correct en vriendelijk. Het eten is heerlijk. Smaakte echt prima en zag er tiptop uit (diner) Kortom. ....een Aanrader!!!

Fantastisch hotel midden in Harderwijk

F. Vrauwdeunt
        17-9-2016

Service was uitstekend en in het naastgelegen restaurant een prima diner en ontbijt,

De kamers waren schoon! prima geslapen.

Netjes en lekker

Frederique
        26-7-2016

Hele mooie hotelkamer voor een mooi prijsje. Wij verbleven hier 2 nachtjes en hebben heerlijk ontbijt gehad in het hotel ernaast, veel keuze en erg lekker. Ons badkamertje was prima schoongemaakt en elke dag kwamen er ook schoonmakers langs en had je weer een nette kamer. Leuk dorpje en gezellig dagje dolfinarium. Veel leuke terrasjes en een mooi schoon strandje.

Heerlijk centraal

d sieben
        3-7-2016

Twee keer tweepersoonskamers geboekt, en we kregen een kamer met 4 bedden, heerlijk ruim en een kamer met 3 bedden ! Keurig en schoon met uitzicht op marktplein. Prima plek om te shoppen , te eten en te drinken, alles op loopafstand.

Prima ontbijt, ook voor de glutenvrije broodjes was gezorgd. ( wel ff melden vroegtijdig) . Je hoort idd wel de gasten van de cafees, maar ja, dat is nu eenmaal zo als je kamer aan het plein grenst. Voor ons geen probleem . Omgeving Harderwijk erg mooi, evenals Elburg dat dichtbij ligt. Prettig verblijf gehad. Oh ja, steakhouse Bonanza aan te bevelen !

Als je wilt winkelen of genieten van de goede restaurants in Harderwijk met 1 of 2 michelin sterren is dit een prima adres. Terrasjes voor de deur. Dat zal midden in de zomer best wel geluidsoverlast opleveren?! Redelijk ontbijt. Kleine kamer met slechte verlichting bijvoorbeeld geen verlichting in het gangetje en boven de spiegel in de gang. Parkeren voor 4 euro per dag.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marktzicht in Harderwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marktzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.