Vakantiepark Het Verscholen Dorp

Vakantiepark Het Verscholen Dorp
7,6

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Het Verscholen Dorp voor je op een rij gezet:

89 reviews over Vakantiepark Het Verscholen Dorp in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een fijne vakantie om tot rust te komen

Hendrik
11-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het receptie personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam met een schat aan kennis van de omgeving. Zij adviseerden ons om naar Kasteel Staverden te fietsen, waar we heerlijk genoten hebben van een smakelijke lunch op het mooie terras.

Prima gratis wifi in de bungalow en heerlijk ligbedden bij het zwembad. We keren zeker nog een keer terug om het park en de omgeving te bezoeken.

Al met al een heerlijk ontspannen verblijf, dank aan het team!

Leuk huisje en een mooie ligging

Marion
19-3-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Het huisje was wat aan de kleine kant voor ons met 5 personen, maar wel compleet. Gezellige open haard, een ligbad en bij aankomst stond er een feestelijk dienblad met wat lekkers. Het tuintje was ook wat klein, maar wel fijn dat het huisje vrijstaand was. Het zwembad was heerlijk en de de mensen bij de receptie erg vriendelijk. Gezellig naar Harderwijk of een vaartochtje maken is een aanrader

Een fijn park midden in de bossen.

L. Prins
26-11-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

In diverse reviews die ik las wordt er gesproken over gedateerde bungalows, en/of dat het niet schoon was. Inderdaad zijn de bungalows niet nieuw, echter vind je er naar mijn mening alles wat je nodig hebt. Omdat een groot deel van de accommodaties particulier bezit is, vind je in de één iets meer persoonlijke aandacht dan in de ander. Dit was onze 2e keer in een zelfde soort budget bungalow en deze was meer standaard dan de eerdere waar wij verbleven. Het ligt dus voor een deel aan wat een eigenaar extra wil toevoegen aan de accommodatie. Het park ligt in de bossen, zo'n 4.5 km van het centrum van Harderwijk dus lekker rustig maar toch dichtbij winkels en eetgelegenheden. Het park zelf is eenvoudig zonder een plaza zoals bij de grotere en bekendere parken, maar in alle eerlijkheid is daar ook de prijs naar, iets wat sommige mensen niet meenemen in hun review. Wij hebben bewust gekozen voor dit park vanwege de eenvoud en rust. Alles wat we nodig hadden is in de nabije omgeving volop te vinden. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam en een klacht werd snel, efficiënt opgepakt en afgehandeld. Kortom, wil je een week, weekend of midweek ertussenuit in een rustige omgeving en ben je bereid om een stukje te rijden voor boodschappen of een hapje en drankje, dan zit je in Het Verscholen Dorp echt wel goed, indien je er rekening mee houdt dat je qua prijs/kwaliteit verhouding een goede break kunt hebben.

Echt nooit meer

RR
18-10-2016

Wij hadden een budgetbungalow geboekt. De foto's op de site zagen er goed uit. Maar........Bij binnenkomst in de bungalow kwam de schimmellucht ons al tegemoet. De badkamer was sterk verouderd en het zat vol met spinnen. De keuken viel bijna uit elkaar. En de matrassen zijn aan vervanging toe. Na twee nachten gevraagd om een andere bungalow en die kregen we. We konden kiezen uit 2. De ene bungalow was nog niet schoongemaakt, bierflessen op tafel en beddengoed nog op de bedden. De tweede bungalow had een betere douche maar de keuken was nog slechter. In de huisjes mag niet gerookt worden, maar de rooklucht die er hing was niet van 1 dag. Echt nooit meer. Heb ook nog om de extra borg, die ik heb betaald voor een tweede sleutel, moeten vragen.

bungalow zou betere matrassen kunnen gebruiken.

Hennie Harink
    24-9-2016

3 weken hier verbleven. Goed gelegen bungalowpark met mooi zwembad. We hadden de hond mee en die kon je gemakkelijk direct buiten de parkpoorten uitlaten. Zeer vriendelijke receptie, Je bent zo in de veluwe zowel lopend als fietsend of met de auto. ook ben je zo bij de snelweg als je ergens verder weg wilt. Jammer is dat de bedden erg basis zijn een heel goedkoop ikea matras waar je echt elke veer voelt en wat toch iets te veel doorzakt. Douchen moet je in bad. dat vindt ik niet ideaal en als er iets water naast gaat dan is er naast het bad geen putje.

We gaan volgend jaar op zeker weer

Co de Vries
    19-9-2016

Begin september heb je in Elburg de botterdagen en de ligging van dit park is daar prima voor. Je kan genieten van je rust en ontspannen in het zwembad. Een dagje Harderwijk mag ook niet ontbreken. In beide plaatsen kan je heerlijk vis eten en genieten van de vele terrassen met plaatselijke specialiteiten. Een echte aanrader.

Erg behulpzame en vriendelijke receptie. We hadden een dagboek sleuteltje vergeten en kregen direct bij aankomst thuis een mail dat ze een sleuteltje gevonden hadden en vroegen of deze nog opgestuurd moest worden. Erg attent!

Bij aankomst was er een kleine geluidsoverlast van een naburig kamp (niet het verscholen dorp), dit werd direct aangepakt / verholpen door de receptie en in de 2 volgende weken hebben we hier geen last meer van gehad.

Verder supersnel gratis internet beschikbaar in de Bungalow (Netflix, HBO Go, Uitzendinggemist etc werkt allemaal perfect). Bungalow erg netjes van binnen, we waren met 4 in een 6 persoon bungalow; met 6 personen zal het volgens mij echter wel wat krap worden.

Rustig park met veel te doen in de omgeving. Prima speeltuintje en buitenbad.

Fijne plek

van Schaik
    30-7-2016

Bungalow wat gedateerd , wel voldoende ruimte, douchen in de badkuip is niet prettig, ik zie liever een douch dan een bad.

Rust en ruimte

Van den Branden
    26-7-2016

Ruime bungalow, zeer rustig park, mooi gelegen in het bos, prima zwembad, alles mooi (ver)nieuw(d) of opgefrist!

Mooi, vriendelijk, leuk, schoon

Yvonne Italiaander
    31-5-2016

een heerlijk huis met een grote tuin op een mooi park,

het Verscholen dorp heeft zeer vriendelijk personeel,

wat alles wil doen om het verblijf zo leuk mogelijk te maken,

alleen jammer dat de autobaan altijd te horen is.

Veel uitstapjes van hieruit mogelijk, wij komen waarschijnlijk weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Verscholen Dorp in Harderwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Verscholen Dorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.