Géén boekingskosten

Het Verscholen Dorp

Vakantiepark
NederlandGelderlandHarderwijk

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Het Verscholen Dorp voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 96 reviews

Meer vakantiepark info

96 Reviews over Het Verscholen Dorp

• 10Helga Slotboom23-02-2022

Geweldig

Fijne, tijd gehad. Heerlijk tot rust gekomen. Mooi park met mooi zwembad, midden in een bosrijke omgeving

• 10Activiteiten

J.A.J. Bijsterbosch, Eigenaar, 01-03-2022

Hartelijk dank voor de uitmuntende beoordeling! Wij streven er naar om onze gasten een "uit, maar toch thuisgevoel" te laten beleven en vinden het daarom erg fijn om te horen dat u heerlijk tot rust bent gekomen op ons park. Graag tot spoedig ziens op Het Verscholen Dorp. Met een hartelijke groet namens het gehele team :-)

• 10Elène18-02-2022

GEWELDIG

Wij hebben genoten van een mooie, rustige en vooral schone bungalow. Op het park hebben ze een leuke speeltuin voor kinderen en tijdens de zomer kun je heerlijk langs het zwembad liggen. Tevens zijn er op dit park, honden welkom en hebben ze leuke tips waar je met de honden kan wandelen!

• 10Activiteiten

J.A.J. Bijsterbosch, Eigenaar, 01-03-2022

Wij willen u graag bedanken voor het delen van deze mooie recensie. Wat fijn dat u samen met uw kinderen en hondjes heeft genoten van uw verblijf op ons Bungalowpark. De omgeving van het park, met zijn vele mooie wandelroutes, is inderdaad perfect om fijn te wandelen, vanuit het park loop je zo het Strokelbos in. Een prachtig losloop / natuurgebied waar de honden heerlijk kunnen rennen en spelen. Nogmaals dank voor het bezoek en graag tot een volgende keer. Met een hartelijke groet namens het team van Het Verscholen Dorp.

• 10Anita03-09-2021

Top verblijf gehad!

Geweldig genoten van ons verblijf in dit leuke tiny chalet. Het huisje was gezellig ingericht, goed schoon, had top wifi en beschikte over een fijne tuin rondom. Het park zelf lag er zeer goedverzorgd bij en het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. (Bedankt voor de tip van het Strandeiland, onze dochter heeft daar heerlijk pootje kunnen baden, terwijl wij met een drankje in de hand bij de strandtent Walhalla toekeken). Verder mooie omgeving om te fietsen. Beslist een bungalowpark om vaker te boeken, we hebben ons daar prima vermaakt

• 9Activiteiten

J.A.J. Bijsterbosch, Eigenaar, 01-03-2022

Wat fijn om te horen dat u zo genoten heeft van uw vakantie op ons Bungalowpark. Tevreden gasten, daar doen we het voor ❤ Graag verwelkomen we u snel weer om opnieuw te komen genieten van al het moois wat onze prachtige Hanzestad Harderwijk en de omgeving u te bieden heeft. Met een hartelijke groet namens het gehele team van Bungalowpark Het Verscholen Dorp

• 9Jan Smit29-05-2021

Heerlijke vakantie op zeer gastvrij park

Het huisje was keurig schoon en lekker ruim opgezet en ligt in een schitterende bosrijke omgeving. Je zit zo op de Veluwe of je wandelt door Harderwijk. De keuken is goed verbonden met de huiskamer, waardoor er een goede verbinding is in het huis. Wifi was top. Parkeerplaats bij het huis is heel prettig en weinig last van verkeer op het park! Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

J.A.J. Bijsterbosch, Eigenaar, 01-03-2022

Ontzettend bedankt voor uw geweldige review! De complimenten over de kwaliteit van schoonmaak, de inrichting van de bungalow en ons vriendelijke personeel zijn inmiddels al intern gedeeld, waarvoor onze hartelijke dank ♡. Graag verwelkomen we u snel weer op Bungalowpark Het Verscholen Dorp en geven u graag nog meer tips om zo nog meer moois op de Veluwe te ontdekken. Heel graag tot ziens! Met een hartelijke groet namens het gehele team 😊

• 9Siska Mulder30-10-2020

We hebben genoten!

Wij huurden een ruim huisje met 2 slaapkamers. De keuken en badkamer waren beiden volledig uitgerust. Keuken had meer dan genoeg servies, bestek, pannen, schalen, koffiezetapparaat, vaatwasser etc. etc. In de badkamer een wasmachine plus droger, fantastisch. TV met genoeg zenders. WiFi goed.

• 9Waardering

J.A.J. Bijsterbosch, Eigenaar, 01-03-2022

Hartelijk dank voor uw positieve feedback en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons Bungalowpark te evalueren. Mocht u nog eens een bezoek brengen aan Harderwijk, dan zou het fantastisch zijn om u weer bij ons te mogen verwelkomen! Graag tot ziens :-)

• 9Hendrik11-06-2018

Een fijne vakantie om tot rust te komen

Het receptie personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam met een schat aan kennis van de omgeving. Zij adviseerden ons om naar Kasteel Staverden te fietsen, waar we heerlijk genoten hebben van een smakelijke lunch op het mooie terras. Prima gratis wifi in de bungalow en heerlijk ligbedden bij het zwembad. We keren zeker nog een keer terug om het park en de omgeving te bezoeken. Al met al een heerlijk ontspannen verblijf, dank aan het team!

• 8Onderkomen
  • 7Marion19-03-2017

Leuk huisje en een mooie ligging

Het huisje was wat aan de kleine kant voor ons met 5 personen, maar wel compleet. Gezellige open haard, een ligbad en bij aankomst stond er een feestelijk dienblad met wat lekkers. Het tuintje was ook wat klein, maar wel fijn dat het huisje vrijstaand was. Het zwembad was heerlijk en de de mensen bij de receptie erg vriendelijk. Gezellig naar Harderwijk of een vaartochtje maken is een aanrader

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 9L. Prins26-11-2016

Een fijn park midden in de bossen.

In diverse reviews die ik las wordt er gesproken over gedateerde bungalows, en/of dat het niet schoon was. Inderdaad zijn de bungalows niet nieuw, echter vind je er naar mijn mening alles wat je nodig hebt. Omdat een groot deel van de accommodaties particulier bezit is, vind je in de één iets meer persoonlijke aandacht dan in de ander. Dit was onze 2e keer in een zelfde soort budget bungalow en deze was meer standaard dan de eerdere waar wij verbleven. Het ligt dus voor een deel aan wat een eigenaar extra wil toevoegen aan de accommodatie. Het park ligt in de bossen, zo'n 4.5 km van het centrum van Harderwijk dus lekker rustig maar toch dichtbij winkels en eetgelegenheden. Het park zelf is eenvoudig zonder een plaza zoals bij de grotere en bekendere parken, maar in alle eerlijkheid is daar ook de prijs naar, iets wat sommige mensen niet meenemen in hun review. Wij hebben bewust gekozen voor dit park vanwege de eenvoud en rust. Alles wat we nodig hadden is in de nabije omgeving volop te vinden. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam en een klacht werd snel, efficiënt opgepakt en afgehandeld. Kortom, wil je een week, weekend of midweek ertussenuit in een rustige omgeving en ben je bereid om een stukje te rijden voor boodschappen of een hapje en drankje, dan zit je in Het Verscholen Dorp echt wel goed, indien je er rekening mee houdt dat je qua prijs/kwaliteit verhouding een goede break kunt hebben.

• 9Activiteiten
  • 3RR18-10-2016

Echt nooit meer

Wij hadden een budgetbungalow geboekt. De foto's op de site zagen er goed uit. Maar........Bij binnenkomst in de bungalow kwam de schimmellucht ons al tegemoet. De badkamer was sterk verouderd en het zat vol met spinnen. De keuken viel bijna uit elkaar. En de matrassen zijn aan vervanging toe. Na twee nachten gevraagd om een andere bungalow en die kregen we. We konden kiezen uit 2. De ene bungalow was nog niet schoongemaakt, bierflessen op tafel en beddengoed nog op de bedden. De tweede bungalow had een betere douche maar de keuken was nog slechter. In de huisjes mag niet gerookt worden, maar de rooklucht die er hing was niet van 1 dag. Echt nooit meer. Heb ook nog om de extra borg, die ik heb betaald voor een tweede sleutel, moeten vragen. .

• 6Hennie Harink24-09-2016

bungalow zou betere matrassen kunnen gebruiken.

3 weken hier verbleven. Goed gelegen bungalowpark met mooi zwembad. We hadden de hond mee en die kon je gemakkelijk direct buiten de parkpoorten uitlaten. Zeer vriendelijke receptie, Je bent zo in de veluwe zowel lopend als fietsend of met de auto. ook ben je zo bij de snelweg als je ergens verder weg wilt. Jammer is dat de bedden erg basis zijn een heel goedkoop ikea matras waar je echt elke veer voelt en wat toch iets te veel doorzakt. Douchen moet je in bad. dat vindt ik niet ideaal en als er iets water naast gaat dan is er naast het bad geen putje.

Vakantiepark Het Verscholen Dorp info

Camping-informatie