Hotel Allure

Hotel Allure
8,7

8 tips over Hotel Allure

Dick van der kooij, 25-7-2014
Ga lekker lounchen in de bar op de boulevard.
Ineke, 12-7-2014
Het hotel moet echt iets gaan doen aan de kwaliteit van het eten en de klantgerichtheid. Wij hopen dat het restaurant de negatieve punten om kan zetten in verbetering zodat het weer tevreden klanten krijgt
Jeannette de Vries, 9-12-2013
Als je er naar toe gaat dan s'morgens gelijk een parkeerkaart regelen,kost niets.

We hebben een aantal aanbieders voor Allure voor je op een rij gezet:

Dhr Demeijer, 25-9-2013
een hele mooie oude binnenstad en Harderwijk is in ontwikkeling
Evelien, 15-7-2013

Zaterdag ochtend is er markt in het centrum van Harderwijk. Over de markt lopen in de zon geeft een vakantiegevoel wat je alleen kent van de gezellige marktjes in Frankrijk. Het Dolfinarium is op 5 minuten lopen van het hotel; een heel leuk uitje voor jong en oud.

De Zwaluwhoeve is op 10min rijden en maakt een verwenweekend compleet.

Lody, 31-10-2012
Hotel makkelijk bereikbaar via borden Dofinarium volgen !!

Marlies, 23-4-2012
Tip: haal voor het parkeren een vergunningontheffing bij de balie.
Mduyker, 28-12-2011

Betaal wel parkeergeld(al zeggen de mensen van het hotel anders)

Je krijgt namelijk wel een bekeuring!(die we overig netjes van de eigenaar terug kregen)

We hebben een aantal aanbieders voor Allure voor je op een rij gezet: