Hotel Allure

Hotel Allure
8,7

28 reviews over Hotel Allure in het Nederlands

Heel erg vriendelijk personeel dat vol enthousiasme over Harderwijk verteld en al het moois waaraan gebouwd wordt. Ligging perfect. Heerlijke bedden.

Momenteel is de boulevard één grote bouwput met shovels vanaf 8 uur. De lucht in de gang is bedwelmend en het komt via het klimaarsysteem ook de slaapkamers in. Doucheranden met een schimmelrandje. Bad wel erg lekker, gratis producten dan weer niet, erg zepig.

Van het ontbijten word je weinig enthousiast; afbakbroodjes, lauwe yoghurt en koude eitjes. Wel weer verse jus. Beter eventjes de stad inlopen. Ontbijt Hema is beter.

Ontzettend leuk!

Wesley van der Dam & Irma Harkema
21-7-2017

Op vrijdag 21 juli zijn we hier uiteten gegaan ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriendin! We werden ontzettend leuk ontvangen door Eric op een erg leuke plek in Harderwijk met uitzicht over het veluwemeer! Het personeel is erg attent en vriendelijk! Zij voegen echt heel veel vreugde toe aan het concept "uit eten gaan"! Wij hebben het ontzettend goed naar ons zin gehad!

Nog een extra bedankje voor Eric. Op de vraag "kunnen we iets regelen voor mijn vriendin, ze is jarig!" was het antwoord direct "Reden genoeg voor vuurwerk in het nagerecht". Een erg goede horeca man met een bepaalde flair die maar weinig mensen hebben!

Top top top!

goede service ,mooie hotel kamer , voor de inwendige mens kun je er ook goed terecht . en prachtig uitzicht op het water .

1 min puntje op de gang ruik je de afzuiglucht van de keuken

Betaalbaar goed hotel

Marianne van Splunter
    5-2-2017

Zeer gunstig gelegen klein hotel in Harderwijk met uitzicht op het meer.De luxe kamers zijn modern en prima ingericht met wifi, koffie- en theefaciliteit, goede boxspring bedden, tv, airco, gemakkeljke stoelen en buro, kluis,genoeg kastruimte ,koelkastje en mooie moderne badkamer. In de kamers is een groot ligbad en aparte doucheruimte met regendouche. Ook zijn er gratis producten om in de douche te gebruiken.Er zijn genoeg handdoeken in verschillend formaat. De kamer en badkamer zijn schoon en fris. Ontbijt 's morgens is eenvoudig maar genoeg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst ontvang je een gratis parkeervergunning voor de duur van je verblijf.

Het enige minpunt is dat je 's nachts wat " last " kan hebben van mensen op straat wanneer de uitgaansgelegenheden sluiten.

Oude reviews (archief)

Heerlijk Hotel

Sandra
    4-7-2016

Gezellig Hotel, met een restaurant waar je heerlijk kunt eten! Fijn personeel. Heerlijke stort douche op de kamer! Prima ligging nabij het centrum.

de bediening een zeer goed

gonny kok
    2-7-2016

wil je echt gezellig zitten ga dan bij allure voor goede bediening en lekker eten

plus gezellig uitzicht

Prima plek om te overnachten!

Frank Kuijpers
    7-8-2014

Zeer vriendelijk personeel, leuk terras, schone moderne kamers met airco en een prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen.

Fantastische plek

Dick van der kooij
    25-7-2014

Zeer goed en centraal gelegen naast uitgaansgebied en strandboulevard, prachtig uitzicht, aardige mensen, gastvrij en zeer behulpzaam.

geweldige ligging

Jeannette de Vries
    9-12-2013

Fijn hotel,schoon en modern. Het personeel zou ik graag in profesionele kleding zien, dat komt wat armoedig over en is dan ook een groot contrast met het moderne wat het hotel uitstraalt.

net hotel voor 3 sterren

wp
    18-10-2013

kamers zijn prima, perfecte ligging met mooi uitzicht en dicht bij het centrum.

Ontbijt vond ik minder, miste een broodrooster en pistolets waren amper gebakken. personeel wel aardig maar het doet wel allemaal een beetje familiaal aan als ze allemaal dezfde kleding zouden dragen zou het een stuk professioneler overkomen, eten hebben we niet gedaan want er waren verder geen gasten in het restaurant aanwezig. en oogde een beetje saai.

We hebben een aantal aanbieders voor Allure voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allure in Harderwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allure scoort een 8.67 uit 10 op basis van 28 reviews.