Hotel Allure

29 reviews over Hotel Allure in het Nederlands

Geweldig

Dhr en mevr van de Kamp
23-7-2018

Wat een super leuk en net ontvangst hebben wij gehad van de dame op het terras, alles had zij goed in de gaten! Niet te vaak bij ons geweest of alles naar wens was, ze zag heel goed dat wij ook voor ons zelf kwamen, ondanks de mega drukke zaterdag, was het gezellig. Duurde het eten langer dan normaal, maar zijn wij behandeld als echte gasten. Uiteindelijk met het afrekenen op de bon gespiekt, en zijn wij geholpen door Esther, bedankt Allure voor wederom een prachtige avond.

Heel erg vriendelijk personeel dat vol enthousiasme over Harderwijk verteld en al het moois waaraan gebouwd wordt. Ligging perfect. Heerlijke bedden.

Momenteel is de boulevard één grote bouwput met shovels vanaf 8 uur. De lucht in de gang is bedwelmend en het komt via het klimaarsysteem ook de slaapkamers in. Doucheranden met een schimmelrandje. Bad wel erg lekker, gratis producten dan weer niet, erg zepig.

Van het ontbijten word je weinig enthousiast; afbakbroodjes, lauwe yoghurt en koude eitjes. Wel weer verse jus. Beter eventjes de stad inlopen. Ontbijt Hema is beter.

Ontzettend leuk!

Wesley van der Dam & Irma Harkema
21-7-2017

Op vrijdag 21 juli zijn we hier uiteten gegaan ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriendin! We werden ontzettend leuk ontvangen door Eric op een erg leuke plek in Harderwijk met uitzicht over het veluwemeer! Het personeel is erg attent en vriendelijk! Zij voegen echt heel veel vreugde toe aan het concept "uit eten gaan"! Wij hebben het ontzettend goed naar ons zin gehad!

Nog een extra bedankje voor Eric. Op de vraag "kunnen we iets regelen voor mijn vriendin, ze is jarig!" was het antwoord direct "Reden genoeg voor vuurwerk in het nagerecht". Een erg goede horeca man met een bepaalde flair die maar weinig mensen hebben!

Top top top!

We hebben een aantal aanbieders voor Allure voor je op een rij gezet:

goede service ,mooie hotel kamer , voor de inwendige mens kun je er ook goed terecht . en prachtig uitzicht op het water .

1 min puntje op de gang ruik je de afzuiglucht van de keuken

Betaalbaar goed hotel

Marianne van Splunter
5-2-2017

Zeer gunstig gelegen klein hotel in Harderwijk met uitzicht op het meer.De luxe kamers zijn modern en prima ingericht met wifi, koffie- en theefaciliteit, goede boxspring bedden, tv, airco, gemakkeljke stoelen en buro, kluis,genoeg kastruimte ,koelkastje en mooie moderne badkamer. In de kamers is een groot ligbad en aparte doucheruimte met regendouche. Ook zijn er gratis producten om in de douche te gebruiken.Er zijn genoeg handdoeken in verschillend formaat. De kamer en badkamer zijn schoon en fris. Ontbijt 's morgens is eenvoudig maar genoeg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst ontvang je een gratis parkeervergunning voor de duur van je verblijf.

Het enige minpunt is dat je 's nachts wat " last " kan hebben van mensen op straat wanneer de uitgaansgelegenheden sluiten.

Heerlijk Hotel

Sandra
4-7-2016

Gezellig Hotel, met een restaurant waar je heerlijk kunt eten! Fijn personeel. Heerlijke stort douche op de kamer! Prima ligging nabij het centrum.

de bediening een zeer goed

gonny kok
2-7-2016

wil je echt gezellig zitten ga dan bij allure voor goede bediening en lekker eten

plus gezellig uitzicht

Prima plek om te overnachten!

Frank Kuijpers
7-8-2014

Zeer vriendelijk personeel, leuk terras, schone moderne kamers met airco en een prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen.

Fantastische plek

Dick van der kooij
25-7-2014

Zeer goed en centraal gelegen naast uitgaansgebied en strandboulevard, prachtig uitzicht, aardige mensen, gastvrij en zeer behulpzaam.

geweldige ligging

Jeannette de Vries
9-12-2013

Fijn hotel,schoon en modern. Het personeel zou ik graag in profesionele kleding zien, dat komt wat armoedig over en is dan ook een groot contrast met het moderne wat het hotel uitstraalt.

We hebben een aantal aanbieders voor Allure voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allure in Harderwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allure scoort een 8.7 uit 10 op basis van 29 reviews.