Pension De Hofshoeve

4 reviews over Pension De Hofshoeve in het Nederlands

Prachtige kleine camping

P Lasker
21-5-2015

Camping Hofshoeve is een prima kleine camping. Mooie plaatsen en uitstekend sanitair. Warm water en douchen gratis. Heerlijk rustig gelegen in de Achterhoek. Gelegen in een gebied met prachtige fietsroutes. Er is vlees te koop van eigen koeien en boerderij ijs.

Gereisd Met partner in Sun May 10 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gastvrij

Judith Lemmers
1-5-2012

Wat een warm welkom als je hier aankomt! Heerlijk rustige ligging en je voelt je echt gast op de boerderij. Zeer goed eten en de kamers zijn brandschoon, niet groot, maar alles is er. Het pension is gezellig en voelt alsof je in je eigen woonkamer bent. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke camping

Jaap
5-8-2011

Al een aantal jaren komen we hier in het voorseizoen. De camping heeft zeer ruime plaatsen en wordt zeer netjes onderhouden. Het valt ons iedere keer weer op hoe rustig het in dit gebied is (terwijl we zelf nog geen 10 km verderop wonen). Het sanitair is perfect en wordt uitstekend schoongehouden. De familie Hofs is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor de kleine kinderen is er een speeltuintje met trampoline. Een prima adres voor even lekker bijkomen !

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Landelijk, prima service, leuk voor kinderen.

Judithenmichel
4-6-2011

Heerlijk rustig en landelijk. De kamers zijn er brandschoon en de bedden goed. De service is uitstekend. En met jonge kinderen een hele leuke plek. Trampoline en skelters aanwezig, glijbaantje en duikelrek. Er is ook en kleine camping. Mevrouw is heel aardig en denkt ook met je mee. Service is uitstekend en de ontvangst heel hartelijk. En dat doet ook veel in een accomodatie als deze.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Hofshoeve in Halle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Hofshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.