Géén boekingskosten

Hotel Prinsen

NederlandGelderlandHaarlo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Prinsen voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 25 reviews

9FenomenaalScore uit 25 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning

25 Reviews over Prinsen

• 9Madl10-08-2021

gastvrij en persoonlijk

Wat een leuk hotel! Hier ben je geen kamernummer maar spreekt men je persoonlijk aan. De kamers zijn prima: schoon en heerlijke bedden. Charmant gedateerd ;-)De keuken is heel goed!

• 9Adrie Steyn21-06-2020

Fantastisch wij komen zeker weer eens langs.

Lieve gastvrije en eerlijke mensen en een goed ontvangst. De kamers zijn goed en erg schoon. Het eten in het restaurant is zeer goed,evenals het ontbijt. Dagmenu en a la cart is zeer goed en zeker niet te duur. Dit kunnen wij zeker aanbevelen. Er zijn mooie en interessante fietsroutes. Ook kinderen hoeven zich niet te vervelen. Kortom ik raad het iedereen aan. En wij komen zeker nog een keertje terug. Bedankt lieve mensen. Adrie en Olga uit Vlissingen.

• 8Yvonne Poelsma15-08-2019

Een prima hotel met ruime, comfortabele kamers.

Een degelijk hotel, aankleding een beetje ouderwets, maar de kamers zijn ruim, comfortabel en modern ingericht. Alleen een waterkoker was niet aanwezig, dus die hadden we zelf meegenomen. Wij hadden een kamer met een ruim balkon met zonnescherm, met uitzicht op een grote, leuke speeltuin en midgetgolfbaan. Het eten en ontbijt zijn goed (geen bijzondere dingen zoals zalm of scrambled eggs, maar verder lekker). De omgeving is prachtig om te fietsen.

• 9Fam. Mous15-06-2016

Geweldige keuken

• Alles was top, ontvangst, vriendelijkheid van iedereen, behulpzaamheid van iedereen. Ontbijt aan tafel geserveerd erg lekker. Mooie omgeving, kregen leuke tips om buurt te verkennen. In Haarlo zelf is er niets te beleven, handig om fiets of auto bij je te hebben.

• Minpuntje, als er een feest is dan is het s'nachts erg onrustig, heel veel "geschreeuw" en lawaai na afloop van "feest-gangers", wij hadden dit twee van de drie nachten, erg jammer, zeker voor je nacht rust.

• 9Bas Laarberg19-11-2015

Uitstekend hotel

In september 2 dagen bij Hotel Prinsen overnacht. Uitstekend en gastvrij hotel. Kamers zijn prima en schoon en het uitgebreide ontbijt is uitstekend. Een echte aanrader voor mensen die willen genieten in de omgeving van Haarlo.

• 9M en MHoogersmilde29-08-2015

Geweldige goede ontvangst, en heel vriendelijk

Voor herhaling zeker te overwegen.

• 9Freddie Werink07-06-2015

Perfecte overnachting

We hebben hier de ideale overnachting gevonden om te overnachten tijdens de langeafstandwandelingen in de regio Twente/Achterhoek. Zeer schoon en rustige kamers. Bediening zeer vriendelijk en proffesioneel. Ligging langs de doorgaande weg, maar ondanks dat toch de hele nacht met de raam open kunnen slapen.

• 9Gerard en Anita09-06-2014

Fantastisch verblijf

Wij verbleven van 6 tot 9 juni 2014 in dit fijne hotel. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook het eten is lekker en ruim voldoende. Zelfs onze motorfiets kon achter slot en grendel tijdens de nachtelijke uren. 's avonds was het goed toeven op het terras kortom een aanrader. Alie, Dinant en ook Eddy hartelijk dank en we komen zeker nog een keertje terug!!!

• 9W. Revet13-08-2012

Om nog eens terug te gaan.

Dit hotel ligt op een fantastische lokatie voor het maken van een fiets- of wandeltocht. Het startpunt 85 ligt bij het hotel en men kan alle katen op. Het personeel is erg vreindelijk en het eten is ok.

W. Revet

• 9Bart Kwantes08-08-2012

Leuk Plekje

Hotel is rustig gelegen met voldoende mogelijkheden om te wandelen of te fietsen. Je kunt hier heerlijk eten en drinken zowel buiten als binnen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn goed, vooral het balkon is erg prettig. Prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Hotel Prinsen info

Het complex