Hotel Prinsen

22 reviews over Hotel Prinsen in het Nederlands

Geweldige keuken

Fam. Mous
15-6-2016

+ Alles was top, ontvangst, vriendelijkheid van iedereen, behulpzaamheid van iedereen. Ontbijt aan tafel geserveerd erg lekker. Mooie omgeving, kregen leuke tips om buurt te verkennen. In Haarlo zelf is er niets te beleven, handig om fiets of auto bij je te hebben.

- Minpuntje, als er een feest is dan is het s'nachts erg onrustig, heel veel "geschreeuw" en lawaai na afloop van "feest-gangers", wij hadden dit twee van de drie nachten, erg jammer, zeker voor je nacht rust.

Uitstekend hotel

Bas Laarberg
19-11-2015

In september 2 dagen bij Hotel Prinsen overnacht. Uitstekend en gastvrij hotel. Kamers zijn prima en schoon en het uitgebreide ontbijt is uitstekend.

Een echte aanrader voor mensen die willen genieten in de omgeving van Haarlo.

Geweldige goede ontvangst, en heel vriendelijk

M en MHoogersmilde
29-8-2015

Voor herhaling zeker te overwegen.

Perfecte overnachting

Freddie Werink
7-6-2015

We hebben hier de ideale overnachting gevonden om te overnachten tijdens de langeafstandwandelingen in de regio Twente/Achterhoek. Zeer schoon en rustige kamers. Bediening zeer vriendelijk en proffesioneel. Ligging langs de doorgaande weg, maar ondanks dat toch de hele nacht met de raam open kunnen slapen.

Fantastisch verblijf

Gerard en Anita
9-6-2014

Wij verbleven van 6 tot 9 juni 2014 in dit fijne hotel. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook het eten is lekker en ruim voldoende. Zelfs onze motorfiets kon achter slot en grendel tijdens de nachtelijke uren. 's avonds was het goed toeven op het terras kortom een aanrader. Alie, Dinant en ook Eddy hartelijk dank en we komen zeker nog een keertje terug!!!

Om nog eens terug te gaan.

W. Revet
13-8-2012

Dit hotel ligt op een fantastische lokatie voor het maken van een fiets- of wandeltocht. Het startpunt 85 ligt bij het hotel en men kan alle katen op.

Het personeel is erg vreindelijk en het eten is ok.

W. Revet

Leuk Plekje

Bart Kwantes
8-8-2012

Hotel is rustig gelegen met voldoende mogelijkheden om te wandelen of te fietsen. Je kunt hier heerlijk eten en drinken zowel buiten als binnen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn goed, vooral het balkon is erg prettig. Prijs/kwaliteitverhouding is prima.

geweldig

J.Bronswijk
21-7-2012

Wij hebben afgelopen week de 4 daagse van Borculo gefietst en gelogeerd in Hotel Prinsen.Een supergoed hotel met heel vriendelijke mensen 'smorgens een uitgebreid ontbijt op tafel geserveerd en sávonds een heerlijk diner wat prachtig opgediend werd.ook lunchpakketjes mee en de kamers ook brandschoon met heerlijke lange bedden.In een woord Fam Prinsen en medewerkers een dikke 10 voor jullie allen. Bedankt en tot ziens

echt genieten!!!

Dick Heezen
2-5-2012

Een gezellig en rustig gelegen hotel; perfect vertrekpunt voor mooie fietstochten; gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel; keurige kamers en sanitair; prima ontbijt en heerlijke maaltijden; goede prijs/kwaliteitsverhouding; ondanks slecht weermet veel regen hebben we toch genoten; wij komen zeker nog een keer terug (als het mooi weer is).

Prima hotel voor weekendje weg

jamieboeijen
26-4-2012

Dit hotel is een prima hotel voor een paar dagen weg. Het hotel heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding, de kamers zijn ruim met een nette badkamer. Het personeel is heel vriendelijk, wij kwamen later aan dan afgesproken, maar dat was geen probleem! Het ontbijt is echt super goed verzorgd met alles erop en eraan en voor iedere tafel wordt het ontbijt apart opgediend! Geen buffetvorm maar netjes aan tafel gebracht.

We hebben een aantal aanbieders voor Prinsen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prinsen in Haarlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prinsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.