Hotel Prinsen

Hotel Info

Meer hotelinfo

23 reviews over Hotel Prinsen

• 8Yvonne Poelsma15-08-2019

Een prima hotel met ruime, comfortabele kamers.

Een degelijk hotel, aankleding een beetje ouderwets, maar de kamers zijn ruim, comfortabel en modern ingericht. Alleen een waterkoker was niet aanwezig, dus die hadden we zelf meegenomen. Wij hadden een kamer met een ruim balkon met zonnescherm, met uitzicht op een grote, leuke speeltuin en midgetgolfbaan. Het eten en ontbijt zijn goed (geen bijzondere dingen zoals zalm of scrambled eggs, maar verder lekker). De omgeving is prachtig om te fietsen.

• 9Fam. Mous15-06-2016

Geweldige keuken

• Alles was top, ontvangst, vriendelijkheid van iedereen, behulpzaamheid van iedereen. Ontbijt aan tafel geserveerd erg lekker. Mooie omgeving, kregen leuke tips om buurt te verkennen. In Haarlo zelf is er niets te beleven, handig om fiets of auto bij je te hebben.

• Minpuntje, als er een feest is dan is het s'nachts erg onrustig, heel veel "geschreeuw" en lawaai na afloop van "feest-gangers", wij hadden dit twee van de drie nachten, erg jammer, zeker voor je nacht rust.

• 9Bas Laarberg19-11-2015

Uitstekend hotel

In september 2 dagen bij Hotel Prinsen overnacht. Uitstekend en gastvrij hotel. Kamers zijn prima en schoon en het uitgebreide ontbijt is uitstekend. Een echte aanrader voor mensen die willen genieten in de omgeving van Haarlo.

Alleenreizend

• 9M en MHoogersmilde29-08-2015

Geweldige goede ontvangst, en heel vriendelijk

Voor herhaling zeker te overwegen.

• 9Freddie Werink07-06-2015

Perfecte overnachting

We hebben hier de ideale overnachting gevonden om te overnachten tijdens de langeafstandwandelingen in de regio Twente/Achterhoek. Zeer schoon en rustige kamers. Bediening zeer vriendelijk en proffesioneel. Ligging langs de doorgaande weg, maar ondanks dat toch de hele nacht met de raam open kunnen slapen.

• 9Gerard en Anita09-06-2014

Fantastisch verblijf

Wij verbleven van 6 tot 9 juni 2014 in dit fijne hotel. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook het eten is lekker en ruim voldoende. Zelfs onze motorfiets kon achter slot en grendel tijdens de nachtelijke uren. 's avonds was het goed toeven op het terras kortom een aanrader. Alie, Dinant en ook Eddy hartelijk dank en we komen zeker nog een keertje terug!!!

• 9W. Revet13-08-2012

Om nog eens terug te gaan.

Dit hotel ligt op een fantastische lokatie voor het maken van een fiets- of wandeltocht. Het startpunt 85 ligt bij het hotel en men kan alle katen op. Het personeel is erg vreindelijk en het eten is ok.

W. Revet

• 9Bart Kwantes08-08-2012

Leuk Plekje

Hotel is rustig gelegen met voldoende mogelijkheden om te wandelen of te fietsen. Je kunt hier heerlijk eten en drinken zowel buiten als binnen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn goed, vooral het balkon is erg prettig. Prijs/kwaliteitverhouding is prima.

• 9J.Bronswijk21-07-2012

geweldig

Wij hebben afgelopen week de 4 daagse van Borculo gefietst en gelogeerd in Hotel Prinsen.Een supergoed hotel met heel vriendelijke mensen 'smorgens een uitgebreid ontbijt op tafel geserveerd en sávonds een heerlijk diner wat prachtig opgediend werd.ook lunchpakketjes mee en de kamers ook brandschoon met heerlijke lange bedden.In een woord Fam Prinsen en medewerkers een dikke 10 voor jullie allen. Bedankt en tot ziens

• 9Dick Heezen02-05-2012

echt genieten!!!

Een gezellig en rustig gelegen hotel; perfect vertrekpunt voor mooie fietstochten; gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel; keurige kamers en sanitair; prima ontbijt en heerlijke maaltijden; goede prijs/kwaliteitsverhouding; ondanks slecht weermet veel regen hebben we toch genoten; wij komen zeker nog een keer terug (als het mooi weer is).

Met vrienden

2 tips over Hotel Prinsen

• Gerard en Anita, 09-06-2014

Erg rustig 's nachts en een prachtige omgeving , TOP!!

• Dick Heezen, 02-05-2012

Als je echt wilt genieten van alle goede dingen voor een korte vakantie maak dan zeker gebruik van de mooie fietsroutes; ga bij slecht weer eens naar Annie's( overdekte) cactuskassen in Ruurlo

0 vragen over Hotel Prinsen

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Vissen