Camping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt

CampingWeer vandaag24°16°
Camping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt
8,5

26 reviews over Camping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt in het Nederlands

Vriendelijke ontvangst bij aankomst. Mooie kampeerplaatsen in een zeer natuurlijke omgeving, de fluitconcerten van vogels zijn de hele dag door te horen. Veel mooie en wisselende natuurlijke fiets- en wandelroutes in de directe omgeving te maken, waarbij ik in mijn keuze prettig werd geholpen bij de receptie. Prima sanitair, het werd erg goed schoon gehouden.

Geweldig

J.Roos
19-7-2017

Heerlijke camping met leuke beheerder. Sanitair schoon. Mooie en ruime plekken Kacheltjes voor op je plek gratis voor koude avonden

Heerlijk lang weekend.... genoten!

Arie en Diane
11-6-2017

Heerlijke plek om te kamperen. Prachtige wandel en fiets mogelijkheden in de directe omgeving. Beetje druk maar maar dat kun je verwachten in het Pinksterweekend, desondanks genoten van de rust.

Onze kinderen hebben zich ook perfect vermaakt in het speeltuintje en met de vele skelters. Nieuw dit seizoen kindersanitair... ideaal met kinderen!

Verder... heerlijke broodjes, lekker buitenkacheltje voor de tent, aardige beheerders en een hele gezellige "uutbloastafel".

top vakantie

fokkers
3-5-2016

Mooie natuur veel wandel en fietspaden vanaf de camping en houtkachels te huur op de camping

Heerlijk!

Von Dyck
4-9-2015

Genoten van ons korte verblijf. We hadden de 2 aller slechtste dagen qua weer uitgekozen maar hebben desondanks een top verblijf gehad.

Kids (13 en 11) hebben zich vermaakt met de skelters, vonden het beide leuk!

Sfeertje is gemoedelijk.

Mooie plekken, prachtige natuur.

aanrader!

Genoten!

Fam. Berghuis
9-8-2015

We hebben 2 heerlijke weken doorgebracht op natuurkampeerterrein t Scharvelt. Leuke wandelingen vanaf de camping, een geweldige houtkachel voor bij de tent, een grote plaats, een waterspeelplaats en skelters - dus voor alle kinderen genoeg te doen - genoeg te doen in de omgeving. Een aanrader dus! Door de houtkachels ook voor in de meivakantie.

"Tot rust komen"

Jan
19-10-2014

Camping, kleinschalig, alleen voor leden Natuurkampeerterreinen.

Mooi opgezet, ruime plaatsen en goede sanitair.

Gastvrouw Jannie heeft de zaakjes goed voor elkaar. Klein winkeltje, broodjes op bestelling, betalen met pin, Houtkachels en hout beschikbaar voor 3 euro. Fietsverhuur. Voor kinderen een ideale plek, met skelter en bolderkar..

Omgeving , ideaal voor wandelaars en fietsers.

Een echte natuurcamping

Lex
4-8-2014

't Scharveld biedt alles wat je van een natuurcamping mag verwachten. De camping is gelegen in een prachtige, rustige omgeving die uitnodigt voor het maken van wandelingen en fietstochten. Er zijn goede voorzieningen. Op douches en toiletten valt weinig aan te merken. Voor tentkampeerders zijn er enkele mooie beschutte veldjes. We waren er in het hoogseizoen. De meeste kampeerders waren ouderen. Daarnaast waren er veel gezinnen met jonge kinderen. Voor kinderen zijn er wat speeltoestellen en een zandbak. De meeste plaatsen waren bezet. Auto's mogen niet naast de tent of caravan. Er is een aparte parkeerplaats. 's Avonds kun je verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Voor liefhebbers van een kampvuurtje (afgedankte wasmachinetrommels fungeren als vuurkorf) is er brandhout te koop.

eindelijk: de perfecte camping

t Wilde Nijlpaard
3-6-2014

Na een langdurig marktonderzoek de perfecte camping gevonden: wat een ruime plekken, wat een fantastisch uitzicht, wat een mooi natuurveld in het midden. Relaxte gastvrije ontvangst, vuurkorven van oude wasmachinetrommels, voor 3 eurootjes een bak vol hout om te verstoken. Warme broodjes in de morgen, scharreleitjes. Sanitair prima. Fietsen te huur, wandelpaden om je heen. Gezellige ruimte voor als het regent, wifi. Geweldige kinderspeeltuin, skelters, waterpomp. Eenvoudige oplossingen, goeie kleine details. Super.

Heerlijk plekje!

Richard
25-5-2014

Mooie natuurcamping in de Achterhoek. In de meivakantie een weekje hier doorgebracht. Fijne kleinschalige camping. Heerlijke speelplek voor de kinderen. Veel gewandeld en leuke bezienswaardigheden in de nabije omgeving. De kacheltjes zijn heerlijk bij koude avonden! Ook de broodjes zijn lekker. Ook nog een dag een fiets gehuurd, prima. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt in Haarlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt scoort een 8.54 uit 10 op basis van 26 reviews.