Géén boekingskosten
NederlandGelderlandHaarloCampings HaarloCamping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt

Camping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt

Meer camping info

Contact

31 Reviews over Natuurkampeerterrein 't Scharvelt

• 10PAM13-05-2022

heerlijk, om terug te komen

drie dagen, dat was te kort. Hele fijne camping, leuke variatie in kampeerplaatsen, heerlijk rustig, opgaand in de natuur, heel goed sanitair, heel vriendelijke behulpzame mensen, alles niet nadrukkelijk maar/en opvallend goed! Schitterende wandelpaden in de buurt.

• 9Wim Iperen Van14-06-2021

Geweldig leuke camping voor rustzoeker. Mooie omgeving voor wandeling en fietsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. We hebben hier een week doorgebracht enger was een verademing in vergelijking met al die grote campings. Echt een aanrader.

• 9Sybelle23-09-2020

Heerlijk, rustig ontspannen

Mijn partner en ik waren door een vriendin uitgenodigd voor een paar nachten in Blokhut De Koe, terwijl zij in de Blokhut ernaast verbleef. Wat een prachtige en rustige omgeving is dit. De blokhut is van alles voor zien, in september warm genoeg (je kunt tegen betaling verwarming vragen). Voor de (gratis, heerljk warme) douche alleen even naar de zeer schone toiletruimte lopen. Alles is schoon en in goed onderhoud. De verse broodjes 'smorgens versterken het vakantiegevoel! Wij komen vast en zeker nog terug, want er is erg veel te doen in deze mooie omgeving.

• 9Ria Pouw09-05-2019

Heerlijk, voor herhaling vatbaar

Heerlijk rustig gelegen camping. Leuke uitstraling, lekker beschut en 's morgens zijn er verse broodjes! Voor jong en oud een paradijs.

• 9Bert Jan van Zaane02-01-2019

Kom zeker terug

Echt een geweldige camping. De sfeer vriendelijk/ontspannen. Kinderen hebben de tijd van hun leven De eigenaars zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Staan open voor vragen cq advies. De houtkachels geven s avonds extra sfeer.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Jacqueline14-06-2018

Heerlijke vakantie gehad, kom zeker nog eens terug

Vriendelijke ontvangst bij aankomst. Mooie kampeerplaatsen in een zeer natuurlijke omgeving, de fluitconcerten van vogels zijn de hele dag door te horen. Veel mooie en wisselende natuurlijke fiets- en wandelroutes in de directe omgeving te maken, waarbij ik in mijn keuze prettig werd geholpen bij de receptie. Prima sanitair, het werd erg goed schoon gehouden.

• 7J.Roos19-07-2017

Geweldig

Heerlijke camping met leuke beheerder. Sanitair schoon. Mooie en ruime plekken Kacheltjes voor op je plek gratis voor koude avonden

• 9Arie en Diane11-06-2017

Heerlijk lang weekend.... genoten!

Heerlijke plek om te kamperen. Prachtige wandel en fiets mogelijkheden in de directe omgeving. Beetje druk maar maar dat kun je verwachten in het Pinksterweekend, desondanks genoten van de rust.

Onze kinderen hebben zich ook perfect vermaakt in het speeltuintje en met de vele skelters. Nieuw dit seizoen kindersanitair... ideaal met kinderen!

Verder... heerlijke broodjes, lekker buitenkacheltje voor de tent, aardige beheerders en een hele gezellige "uutbloastafel".

• 9Staat v/h sanitair
  • 7fokkers03-05-2016

top vakantie

Mooie natuur veel wandel en fietspaden vanaf de camping en houtkachels te huur op de camping

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Von Dyck04-09-2015

Heerlijk!

Genoten van ons korte verblijf. We hadden de 2 aller slechtste dagen qua weer uitgekozen maar hebben desondanks een top verblijf gehad. Kids (13 en 11) hebben zich vermaakt met de skelters, vonden het beide leuk! Sfeertje is gemoedelijk. Mooie plekken, prachtige natuur. aanrader!

Camping Natuurkampeerterrein 't Scharvelt info

Camping-informatie