8,6

5 reviews over Camping Groot Willink in het Nederlands

Fijne camping op mooie locatie

Eddy Diks
29-7-2017

Camping groot Willink is bij uitstek de svr camping om heerlijk rustig van je vakantie te genieten! Erg vriendelijke beheerder welke over alles met je mee wil denken. Goede voorzieningen op de camping, heerlijk gelegen aan een grote waterplas waar het geweldig recreëren is! Mooie en goede speel gelegenheid voor kinderen en vooral een zeer goede stemming op de camping! Kortom een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2017

Voor herhaling

unica
19-9-2016

Hele fijne camper plaatsen. wij mochten ook op de camping staan. daar was jammer genoeg de Wifi ontvangst niet zo goed. Anton is een geweldige beheerder.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie camping, vriendelijk, groote staanplaats.

fam bijleveld
18-5-2016

gezellige camping fijne plaatsen mooie omgeving schoon best een aan rader om er heen te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Fijne boeren camping

melanie
19-8-2014

Leuke camping bij een boerderij. Fijn gelegen: direct bij een mooi zwemwater en op tien minuutjes fietsen van Borculo.

Mooie grote plekken. Sanitair is gewoon gemiddeld, geen luxe maar prima! Heel vriendelijke ontvangst en harstikke goedkoop. We zijn hier in augustus een weekendje geweest.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

Bert
29-12-2012

Geniet van de rust in dit schitterende landschap

Gereisd Met partner in januari 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groot Willink in Haarlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groot Willink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.