Appartement Erve Veldink

• 7.3Inrichting
  • 9.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Erve Veldink

• 9Ruud van Rosse19-10-2012

Fantastische plek

We hebben er één weekje gelogeerd. In een woord; FANTASTISCH! Wat een rust! Enkele minuten lopen en je staat in een bos. Vriendelijke mensen. Hartstikke leuke ervaring. We gaan zeker terug!

• 8Paul06-03-2012

Een heerlijke week in de groepsaccomodatie

We hebben een heerlijke oud&nieuw week gehad in Haarlo. Met een grote groep volwassenen en kinderen (van 4 tot 14). Een heerlijke grote gezamenlijke ruimte, en voldoende mogelijkheden tot zelfverzorging. De omgeving is erg mooi, zelfs in de winter. Er was buiten de rust en de natuur niet heel veel te doen voor m.n. de kinderen. De slaapkamers zijn minder geschikt voor ouderen en minder validen. En sommige slaapruimtes zijn erg benauwend.

• 9Pieval08-06-2011

Geweldige plek om tot rust te komen

In Erve veldink zijn een aantal kleinere appartementen die sober ingericht zijn. Echter het uitzicht en de omgeving maken dit allemaal weer goed. Verder is er een groepsaccomendatie, waar wij al vele malen gebruik van hebben gemaakt. Ook hier geen luxe maar een simpele inrichting die voor ons voldoende is. Wij houden er bewustwordingsweekenden met groepen van 15 mensen. Binnen en buiten is er genoeg ruimte voor allerlei aktiviteiten. Wandelen, mediteren, taijen. Binnen kunnen we zingen en trommelen zonder dat er iemand van ons last heeft. Erve Veldink kan voor je koken, maar dat kan je ook zelf doen of eten laten komen. Eigenlijk is alles bij hun mogelijk. Ook de kleine twee persoons appartement zijn heerlijk rustig om in te verblijven. Met teras, maar je kun ook op een van de vele zitjes op het erf zitten. Vanuit Erve Veldink loop je zonder een weg te hoeven over te steken de natuur in. Voor kleine kinderen ook ideaal

• 9Mari 10013-10-2010

Voor lichaam en....geest

Prachtig gelegen in de stilte van bossen en akkers komt u lichaam en geest volledig tot rust. Ongeloofelijk mooie landschappen en vergezichten zijn te bewonderen bij mooi en slecht weer de natuur op zijn best. Groetjes Mari

Appartement Erve Veldink info

Facilities