Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen

Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen
7,5

• Onderkomen6,1
  • Activiteiten6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Resort De Zeven Heuvelen voor je op een rij gezet:

490 reviews over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in het Nederlands

Prima

De Koning,
4-11-2018
  • Onderkomen8

Heel vriendelijk ontvangst op de receptie. Mochten onze fietsen alvast in een afgesloten fietsstalling zetten, wat voor ons (nieuwe e-Bike ) erg prettig was. Wij hebben geen gebruik gemaakt van zwembad, sportzaal etc. Dus daar geen mening over. Kamer die ruim was, was wel erg sober, laminaat en gordijnen mogen wel vernieuwd worden. Ook kabels zouden weggewerkt kunnen worden. Ruime, fijn en schone badkamer. Was geen zeep/shampoo in de douchecabine (dispenser was leeg). Keukentje was compleet, servies, pannen, bestek was schoon. Koffiezetapparaat(je) was érg vies, vooral de het glazen koffiekan(netje). Ook de voorkant van de oven en vaatwasser zag er niet fris uit. Ondanks een prima nacht doorgebracht. Dicht bij het Pieterpad!

Gezellig.

Marielle,
26-10-2018

Goede service, mooie kamer, mooie omgeving.

Top

Jos vd werf,
26-10-2018

Prima goeie kwaliteit en houden zo

HotelSpecials.nl

Ideaal gelegen en veel voorzieningen

Angelique froix,
25-9-2018

Heerlijk genoten in dit gezellige hotel.. de wellness in het hotel is geweldig en het personeel is super vriendelijk. Wij komen zeker terug

Heerlijk hotel

Juliette lejeune,
14-9-2018

Net hotel en goede service

Super

• Onderkomen3
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3
  • Activiteiten7

aankomst prima. volop parkeergelegenheid. ontvangst bij de receptie prima met een duidelijke uitleg.uitgezonderd informatie betreffende het zwembad. deze is geregeld niet beschikbaar. De gehuurde familiekamer valt tegen. bij binnenkomst om 17.00 uur 29 graden, terwijl het buiten 23 graden is. geen mogelijkheid tot luchten. Alleen de deur naar het terras kan open. Slapen op het bordes is helemaal een crime. De tredes van de trap zitten los en boven op het bordes is het nog veel warmer. tevens maakt een afzuiger continue een vervelend geluid. Het appartement heeft toch wel wat achterstallig onderhoud. de laminaat vloer bijvoorbeeld is helemaal op. geldt ook voor de gordijnen. De tv zal moeten nagekeken worden en de kabels wat netter wegwerken ivm kinderen. pluspuntje van de kamer is een keukentje en een fijn balkon.

de Zeven Heuvelen, Manager, 21-8-2018
Hartelijk dank voor de review en de bijbehorende feedback.

Prachtig

M vd gucht,
14-8-2018

Mooi vakantiepark, Mooie omgeving

de Zeven Heuvelen, Manager, 21-8-2018
Beste heer/mevrouw M. vd Gucht, bedankt voor de reviewscore.

Lekker

Thijs,
13-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Supertoffe kamer, alles aanwezig wat nodig is. Was alleen wel heel erg warm in de slaapkamer en badkamer want was niet echt goede ventilatie. Maar boeie. Grote moderne sportschool erbij met zwembad en sauna. Heerlijk genoten en zeker aan te raden 😍😍😍

de Zeven Heuvelen, Manager, 21-8-2018
Bedankt voor je frisse en duidelijke review Thijs!

Alleen voor overnachten prima.

***,
1-8-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Heerlijk zwembad,mooie omgeving.

Kamers achterstallig onderhoud (laminaat stukken uit,stoelen doorgezakt of helemaal kapot,oven/afzuigkap te vies om aan te raken,niet schoon,bloedheet geen gordijnen voor bovenste ramen (overige gordijnen vol vlekken),vanaf 22.00 niemand meer aanwezig voor calamiteiten,receptie onprofessioneel,lift 3 dagen kapot (7 heuvelen werd iedere dag 7 trappen op/af ),nachtelijk overlast van groepen jongeren,afvalberg bij de containers enorm en met 35 graden enorme stank, entree buiten volle afvalbakken,vuile vloer/trappenhuis. Met het logo 'Resort' mag er wel heel veel veranderen...

de Zeven Heuvelen, Manager, 6-8-2018
Bedankt voor uw review. Wij lezen dat uw verblijf niet helemaal naar verwachting is geweest. Excuses hiervoor, uw opgegeven punten zullen wij bekijken en onderzoeken waar verbetering mogelijk is. Voor de volgende keer zou het fijn zijn uw naam er bij te noteren ipv anoniem, dan kunnen wij achterhalen in welke accommodatie u heeft verbleven.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.