Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen

• 6.1Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Resort De Zeven Heuvelen voor je op een rij gezet:

504 reviews over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen

• 6Jannes14-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Ons toegewezen appartement hebben wij geweigerd, omdat het vreselijk stonk naar sigarettenrook. Wij kregen een upgrade naar een familie-appartement. Dat was een ruime kamer met 1 aparte slaapkamer, maar ook 2 losse bedden in de woonkamer, niet echt gezellig. Het was er niet heel schoon,en in een keukenkastje lag een open verpakking met broodjes er in. Er hing een lampje aan de muur, tussen de 2 bedden in, maar er was geen stopcontact te bekennen. Het ontbijt was voldoende, maar niet uitgebreid. Wij waren er voor 1 nacht, en dat was voor ons lang genoeg.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 4Daan13-08-2019

Nooit meer

6 persoons bungalow betaald, we kregen semi-bungalow op een ander terrein, dus niet op het park zelf. Huis niet schoon, incompleet serviesgoed, slechte lokatie, we zaten buiten het park, hoog onkruid, nog geen gelegenheid om te badmintonnen of te voetballen.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 3de Vries27-07-2019

Zwaar teleurgesteld

Dit park doet zich zoveel beter voor dan de werkelijkheid.Bij aankomst bleek onze reservering( vrijstaande bungalow)niet verwerkt te zijn. Volgens de receptie was er nog wel een bungalow vrij en als ik even plaats wilde nemen dan zouden ze alles in orde maken. Er werd onderling overlegd en ik ving op dat de betreffende bungalow nog niet schoon was.Toen ik hier naar vroeg werd mij verteld dat de bungalow wel degelijk schoongemaakt was.
    Na alles ingevuld te hebben werden wij op pas gestuurd richting ons huisje. De weg er naartoe was al slecht,puin als wegen en onkruid langs beide kanten dat wel een meter hoog staat.Het huisje bleek geen vrijstaande bungalow te zijn maar een geschakelde woning met een gedeelde tuin vol brandnetels(handig met een kind)en uitzicht op een bouwplaats.Terug bij de receptie werd ons verteld dat dit het enige was dat ze ons konden bieden.Wij zijn vertrokken, 3 uur terugrijden, ons geld is teruggestort.

• 4Onderkomen

Met jonge kinderen

• 5Joke23-07-2019

Nooit meer

de bungalow was zeer vies, overal spinrag achter de gordijnen bed en radiatoren, deuren en ramen vies. Koffiezetapparaat ( heel klein dingetje) en waterkoker bleef je met je handen aan plakken zo vet. Sommige kopjes en bakjes zaten zilvervliesjes in dus al het serviesgoed in de vaatwasser gedaan voor gebruik. Douchegordijn stond stijf van de schimmel die wel werdvervangen na melding. De WC kon niet worden doorgespoeld dit bij receptie gemeld bleek dat het kraantje was afgesloten deze kon met veel moeite worden opengedraaid dus de schoonmaak had de WC niet schoongemaakt incl de vloer waar nog spetters oplagen. was een 6 persoonsbungalow met 5 verschillende tuinstoelen waarvan ook nog 1 stuk was. Het park op zich is wel mooi maar meer voor oudere mensen helemaal geen speeltuin ofzo aanwezig terwijl er genoeg ruimte voor is. De spa is keurig met fijn zwembad sauna enz.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen

• 9Maas van Dam17-06-2019

Je kunt hier rustig op vakantie gaan!

We zijn helaas maar één nacht geweest, maar alles was top, leuke bungalow en mooie locatie. Aanrader om op vakantie te gaan.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 7Aukje11-06-2019

Goed voor een weekend

Net terug van een familieweekend in Groesbeek. Het onderkomen was netjes. Schone kamers. We hadden de hele verdieping tot onze beschikking met een grote groepsruimte. Genoeg plek dus. Een minpuntje vond ik wel dat je alleen een paar kleine balkonnetjes tot je beschikking had. Je kon niet even lekker buiten zitten aangezien alle stoelen kapot waren. Ook was dit met kinderen niet ideaal, ze hadden weinig mogelijkheid om buiten te spelen. Ook had je veel geluidsoverlast van de zendmast die pal naast het gebouw stond en de afzuiging van beneden. Zodra je het raam de deur open had zat je in de herrie. Groesbeek en omgeving zelf zijn fantastisch, heuvelachtig en bosrijk. Hiervoor zou ik zeker terugkomen. Maar dan wel in een andere accommodatie.

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen

• 6Marion27-05-2019

Niet nog een keer, of het moet verbeteren.

Het resort heeft volop parkeergelegenheid perfect. Aardige mensen achter de receptie . De studio (225), was vies, afwasmachine had wel gedraaid maar was niet uitgeruimd. Stoffig was het vooral de vloer. De badkamer, douchedeur was kapot , vieze randen in de douchebak. De douche liep niet goed door. De keuken was vies, oven was gor, daar wil je echt niet je broodjes in afbakken. Balkonstoeltjes waren stuk, vlekken op de tafel, peuken lagen op de railing. Bedden waren wel ok en gelukkig schoon. Stucwerk was stuk, deurpost bij de slaapkamer kapot. Echt jammer want het is een mooie ruimte en dit is niet nodig met wat kleine ingrepen. Ook het uitzicht op het dak waar plantenbakken staan kan beter, bakken zijn stuk en er staat onkruid in. Niet echt leuk om op te kijken. Sauna, zwembad is prima ook prachtige sportruimte. Als het anderen allemaal aangepakt gaat worden met een 24 uurs receptie en een gezellige hotelbar is dit complex ok.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 7mirjam19-04-2019

prima!

vandaag bij inchecken bleek de kamer nog niet schoon. als troost kregen we wat te drinken. daarna kondem we er nog niet in. nog maar boodschappen gaan doen. half6 konden we in kamer. uitleg was prima. familiekamer heel ruim. net jammer dat de ouderslaapkamer afgesloten kan worden en de 2 losse bedden voor de kids niet. zou andersom moeten zijn. 2 balkons. wel wat matig onderhoud. hoeken bedden en muren kapot. douchen in bad met een mini scherm,dus alles nat. douchekop blijft ook niet hangen, dus vasthouden. badkamer ruim,maar geen plek voor toilettas. er is ruim plaats voor aantal planken ophangen. inventaris lijkt voldoende aanwezig. keukenkastjes hier en daar wat vieze onbestendige vlekken.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Met jonge kinderen

• 5Martine de Jong14-04-2019

Nooit meer

Wij hebben gebruik gemaakt van de familiekamer in het hotel. Bij binnenkomst was het koud en hebben we de hele avond onze jas aan moeten houden, omdat het niet warmer werd (17 graden).We zijn de dag erna naar de receptie gelopen om dit te melden. Personeel heeft er toen voor gezorgd dat het iets warmer werd, maar helaas was het nog steeds koud. Dit hebben we bij uitchecken nogmaals aangegeven. Er werd toen gezegd dat ze er naar zouden kijken. De kamer was gedateerd en de wc was nog vies van de vorige gasten. Op de muren zaten vieze vlekken bij het bed. De trap naar de bovenverdieping was overigens instabiel en hierdoor niet prettig om te gebruiken. Je betaald vrij veel voor een simpele kamer die gedateerd is. De sportschool is netjes en erg uitgebreid.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 10Riny23-03-2019

Een fantastisch verblijf dat voor herhaling vatbaa

We hadden 4 overnachtingen geboekt van zondag tot donderdag. We werden vriendelijk ontvangen. Aangekomen in onze studio waren we aangenaam verrast. Een ruime kamer, netjes en gezellig. Een heerlijk ligbad en nog een aparte slaapkamer. Het ontbijt was heerlijk, het zwembad, sauna en Turks stoombad werkte heerlijk ontspannend. In en rondom Groesbeek is voldoende te doen vooral als je van wandelen houdt. We hebben het naar onze zin gehad.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

44 tips over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen

• henk, 24-07-2012

Kleine aanrecht, waar ook nog waterkoker en koffiezetter op moeten, zoek daar een oplossing voor langst de lange buiten muur. Vervang badkamer spiegel en pas douche aan. Kwastje verf en een tegelvloer die er weer fris uitziet, geeft al een ander zicht. Zo ook de ramen zemen. Pas de prijs aan, aan wat je aanbied. Er is hier geen sprake van luxe. Zelfs niet de uitstraling. Ben reëel.

• Ton, 24-11-2013

Kijk eerst goed naar de kamerindeling voordat je boekt.

• remysen chris, 25-07-2014

hebben goed kunnen fietsen

3 vragen over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen

• Hilbrand veenje, 01-03-2017

overnachting in vol pension

Wij zijn werkzaam in harps, en gemiddeld overnachten we van 1 tot 4 personen nu in van der valk . Graag willen we een eigen huis en en wellness centrum en zwembad. Hebben jullie eventueel plaats voor een langere periode ,in eerste instantie tot einde jaar . Dus graag een 4 persoons huisje . ook wil ik tel een toelichting geven . nr 0611341212 Vr gr Hilbrand veenje Frisobouwgroep

• Janneke, 19-02-2014

dieet

Wie weet of je er een glutenvrij ontbijt kunt krijgen?

Marcella1982, 12-07-2014

Geen idee...

• Mw. Smit, 22-11-2011

Hoe ziet het wellness gedeelte eruit?

Wie kan mij iets vertellen over het wellness gedeelte? Is het uitgebreid?

Ali, 19-12-2011

wij vonden het een leuke, fijne ruimte maar het wellness is niet echt uitgebreid (geen thermen)en heeft een zwembad, een stoombad en een sauna. En zwemkleding is verplicht. verder heeft elke kleedkamer (dames en heren) een sauna waar je zonder zwemkleding gebruik van mag maken.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan