Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen

Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen
7,2

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Resort De Zeven Heuvelen voor je op een rij gezet:

472 reviews over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in het Nederlands

Rein Bessen
6-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Leuk park, de receptioniste was vriendelijk. We hebben overnacht in een bungalow met mooi uitzicht.
de Zeven Heuvelen, Manager, 15-6-2018
Hartelijk dank voor de mooie review. Wij zijn verheugd dat u met uw gezin een prettig verblijf heeft gehad.

Mooi resort, mooie centrale ligging. Let wel op dat u bijkomende koste per persoon betaald, en niet voor de aantal bedden. verder wel oke
      de Zeven Heuvelen, Manager, 15-5-2018
      Bedankt voor uw review. Ik heb contact met u opgenomen daar uw reactie mij deels onduidelijk is.

Nooit meer naar de zeven heuvelen

Ans Zwerver en Otto Brink
      10-5-2018
      • Activiteiten6
      • Onderkomen3

Wat een vies appartement de vaatwasser was nog gevuld met vieze vaat van de vorige mensen .Waren gelijk misselijk.. ,vieze vloeren zo kleverig .. de peuken van de vorige bewoners lagen op t balkon .
      de Zeven Heuvelen, Manager, 15-5-2018
      Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak. Ik had begrepen dat u verder contact heeft gehad met een collega hierover.

Veel waarde voor het geld. Ruime appartementen

Fam. Soede
      8-5-2018

"Mooie appartementen. Prachtige omgeving. Jammer geen restaurant in het hotel maar in Groesbeek genoeg eetgelegenheid. Helaas geen raam in slaapkamer en erg warm in het appartement.

"

de Zeven Heuvelen, Manager, 15-5-2018
          Hartelijk dank voor de mooie review. Er zijn inderdaad voldoende heerlijke eetgelegenheden op een steenworp afstand.

Rustgevend goed gelegen voor uitstapjes, ontspann

Van den Bosch Ludo
          1-5-2018

Prijs qualiteit in orde geen noemenswardige opmerkingen
              de Zeven Heuvelen, Manager, 15-5-2018
              Hartelijk dank voor de mooie score. Hopelijk tot ziens!

Heel fijn

Alize gravekamp
              19-4-2018

Geweldig met veel faciliteiten
                  de Zeven Heuvelen, Manager, 20-4-2018
                  Beste Alize, Bedankt voor de mooie score en positieve review over onze accommodatie!

Leuke wellness, matig ontbijt

Henriette
                  12-4-2018

"Mooie wellness met ruim zwembad, kamers prima, inclusief tv en fijne douche.

Weinig keus qua ontbijt, ook de ruimte waar je kunt ontbijten(net naast de receptie) is niet heel sfeervol"

de Zeven Heuvelen, Manager, 20-4-2018
                      Beste Henriette, Bedankt voor de mooie score en review naar aanleiding van uw verblijf bij ons.

Eenvoudig

An Oniem
                      5-4-2018

Met deal erg betaalbaar dus dan krijg je waar voor je geld. Anders betwijfel ik. Goeie sauna en zwembad ok maar badkamer wat ziekenhuisachtig
                          de Zeven Heuvelen, Manager, 10-4-2018
                          Bedankt dat u een review wilde achterlaten naar aanleiding van uw verblijf.

Fijn verblijf, komen zeker terug

Holtvluwer
                          18-3-2018

Goed groot en alles prima voor elkaar
                              de Zeven Heuvelen, Manager, 30-3-2018
                              Hartelijk dank voor deze super score. Fijn dat u zeker terug wilt komen. Wij zien u graag terug.

Lekkere sauna

Céline
                              2-3-2018

Het is een mooie hotel. Je kan lekker in de sauna en zwemmen. Ook kan je lekker sporten als je wilt. De kamers zien er ook mooi uit. En het eten is ook prima.
                                  de Zeven Heuvelen, Manager, 30-3-2018
                                  Beste Céline, bedankt voor de mooie review. Hopelijk mogen wij je in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen scoort een 7.15 uit 10 op basis van 473 reviews.