Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen

Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen
7,2

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Resort De Zeven Heuvelen voor je op een rij gezet:

484 reviews over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in het Nederlands

even opscherpen

tom louw
16-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

aankomst prima. volop parkeergelegenheid. ontvangst bij de receptie prima met een duidelijke uitleg.uitgezonderd informatie betreffende het zwembad. deze is geregeld niet beschikbaar. De gehuurde familiekamer valt tegen. bij binnenkomst om 17.00 uur 29 graden, terwijl het buiten 23 graden is. geen mogelijkheid tot luchten. Alleen de deur naar het terras kan open. Slapen op het bordes is helemaal een crime. De tredes van de trap zitten los en boven op het bordes is het nog veel warmer. tevens maakt een afzuiger continue een vervelend geluid. Het appartement heeft toch wel wat achterstallig onderhoud. de laminaat vloer bijvoorbeeld is helemaal op. geldt ook voor de gordijnen. De tv zal moeten nagekeken worden en de kabels wat netter wegwerken ivm kinderen. pluspuntje van de kamer is een keukentje en een fijn balkon.

de Zeven Heuvelen, Manager, 21-8-2018
Hartelijk dank voor de review en de bijbehorende feedback.

Prachtig

M vd gucht
14-8-2018

Mooi vakantiepark, Mooie omgeving

de Zeven Heuvelen, Manager, 21-8-2018
      Beste heer/mevrouw M. vd Gucht, bedankt voor de reviewscore.

Lekker

Thijs
      13-8-2018
      • Activiteiten9
      • Onderkomen8

Supertoffe kamer, alles aanwezig wat nodig is. Was alleen wel heel erg warm in de slaapkamer en badkamer want was niet echt goede ventilatie. Maar boeie. Grote moderne sportschool erbij met zwembad en sauna. Heerlijk genoten en zeker aan te raden 😍😍😍

de Zeven Heuvelen, Manager, 21-8-2018
      Bedankt voor je frisse en duidelijke review Thijs!

HotelSpecials.nl

Alleen voor overnachten prima.

***
      1-8-2018
      • Activiteiten2
      • Onderkomen2

Heerlijk zwembad,mooie omgeving.

Kamers achterstallig onderhoud (laminaat stukken uit,stoelen doorgezakt of helemaal kapot,oven/afzuigkap te vies om aan te raken,niet schoon,bloedheet geen gordijnen voor bovenste ramen (overige gordijnen vol vlekken),vanaf 22.00 niemand meer aanwezig voor calamiteiten,receptie onprofessioneel,lift 3 dagen kapot (7 heuvelen werd iedere dag 7 trappen op/af ),nachtelijk overlast van groepen jongeren,afvalberg bij de containers enorm en met 35 graden enorme stank, entree buiten volle afvalbakken,vuile vloer/trappenhuis. Met het logo 'Resort' mag er wel heel veel veranderen...

de Zeven Heuvelen, Manager, 6-8-2018
      Bedankt voor uw review. Wij lezen dat uw verblijf niet helemaal naar verwachting is geweest. Excuses hiervoor, uw opgegeven punten zullen wij bekijken en onderzoeken waar verbetering mogelijk is. Voor de volgende keer zou het fijn zijn uw naam er bij te noteren ipv anoniem, dan kunnen wij achterhalen in welke accommodatie u heeft verbleven.

Het is fijn op dit resort, fantastisch!

Lilian
      31-7-2018
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

Het is een kleinschalig park. Maar wel netjes en schoon. Fijne behulpzame medewerkers aan de receptie, duidelijke informatie. Het huisje was royaal, keurig onderhouden en door de mooi aangelegde tuin zaten we heerlijk vrij. Ook waren de winkels en supermarkten op loopafstand van het park. Wij komen hier gauw nog een terug. Wij zijn zeer tevreden.

de Zeven Heuvelen, Manager, 6-8-2018
      Beste Lilian, Wat fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad en wij verwelkomen jullie maar al te graag in toekomst nogmaals.

Leuke geellige familie

Antonius Danial
      31-7-2018

"We zijn hier geweest met 9 personen. Mooie schone accomodatie en vriendelijk personeel

"

de Zeven Heuvelen, Manager, 6-8-2018
          Hartelijk dank voor deze topscore Antonius. Wie weet tot ooit!

Fijn vriendelijk en keurig

Diana ten bosch
          21-7-2018

Het verblijf was zeer comfotabel. Niks gemist. Wellness is een aangename exta

de Zeven Heuvelen, Manager, 23-7-2018
              Bedankt voor de mooie review Diana. Wie weet mogen wij u nogmaals ontvangen in de mooie omgeving van Groesbeek.

Best

Giovanny kort
              11-7-2018

"Mooi hotel fijne ruimen kamers en goedkooop

"

de Zeven Heuvelen, Manager, 13-7-2018
                  Hallo Diovanny, Bedankt voor je review en leuk kennis met je te hebben gemaakt bij de receptie.

Geen goed idee voor concert

Nick
                  11-7-2018
                  • Onderkomen3

We hadden dit hotel geboekt voor een concert in het Goffertpark in Nijmegen. Bij aankomst had de bar geen koud bier, noch van de tap, noch uit de koeling (het was al dagen 25-30°C, dus vreemd). We werden met een man of 60 opgehaald met een touringcar van en naar het concert, dus ze wisten hoeveel mensen er retour zouden komen. Maar, bij aankomst om 23:30 uur bleek de bar dicht?!. Sterker nog; er was niemand om ons te ontvangen. Ongelofelijk jammer, zeker gezien de dikke prijzen die ze rekenen tijdens concerten. Komt nog bij dat ze het presteren om om 09:00 in de tuin te gaan werken (met herrie). Dus als u een mooi hotel zoekt voor een concert in het Goffert park; wellicht is het beter om verder te zoeken. Kamers van het hotel zijn overigens basic, maar wel netjes en schoon. Kamers hebben geen airco en komen wat gedateerd over. Kortom, ons zien ze niet meer terug bij dit hotel.

de Zeven Heuvelen, Manager, 13-7-2018
                  Beste Nick, Bedankt voor je review. Het is zeer spijtig om te lezen dat je het geen goede ervaring hebt gehad aan je verblijf bij ons. Tevens wel bedankt voor je feedback. Wij zullen enkele zaken intern bespreken of en hoe we dit kunnen oppakken bij andere concerten. Wel waren de openingstijden bekend en is dit bij incheck ook aangegeven. De bus hadden wij hopelijk wel goed voor je geregeld?

Een net hotel met voldoende faciliteiten.

A. Stokvis
                  10-7-2018

Een net hotel. Schoon, een grote gym, goed zwembad met sauna’s. Wij hebben het hier erg leuk gehad.

de Zeven Heuvelen, Manager, 13-7-2018
                      Dank voor de review. Is er toch nog iets wat niet geheel naar wens was? Gezien het feit dat u schrijft dat het in het algemeen goed was, maar dan toch een kleine voldoende geeft?

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort De Zeven Heuvelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.