Bed and Breakfast La Vie

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Nooit meer. Vies bed.

L. de Bruin, 23-3-2017

De vlekken van de vorige gasten zaten nog op het onderlaken. Omdat we rond middernacht geen herrie wilden maken hebben we notitie achter gelaten. Daar hebben we geen reactie op gehad, jammer, voor ons dus nooit meer.

De studio is verder erg leuk en het eten in de brasserie lekker.

Heerlijk en verrassend verblijf.

Ans Zonneveld-Stuifbergen, 2-5-2016

Een heel leuke B&B, studio, alle gemakken aanwezig. Eigentijds en gezellig ingericht. Van belang, het is schoon!

Prima ontbijt.

Ruimte voor eigen wijntje enzo.

Zeer gastvrij echtpaar.

Chapeau, het smaakt naar vaker een paar dagen Groesbeek.

Ook het restaurant is een aanrader, orginele gerechten, vriendelijke bediening en leuk van prijs.

Het geheel is een aanrader!

Redelijk

Yvon, 8-10-2014

We waren op zoek naar een B&B in de omgeving van Groesbeek. Ik was hoogzwanger en we hadden ons kindje bij van 2 jaar dus wilden we een rustige omgeving. Uiteindelijk bij La Vie terechtgekomen, deze had een ruimte in het buitengebied en een of twee ruimtes boven het restaurant. Ik heb bij het boeken duidelijk aangegeven dat we absoluut niet boven het restaurant wilden overnachten midden in het centrum maar in de studio in het buitengebied. Bij aankomst hadden ze ons zonder overleg toch maar boven het restaurant ingeboekt, hier was namelijk meer ruimte voor ons kindje om te lopen. Fijn dat er meegedacht werd maar dit was niet onze wens en hadden we ook niet geboekt. We zaten aan een best wel drukke weg die in de kamer heel gehorig was, gebonk van muziek tot 01.30 s'nachts en uitgaande jeugd die de hele nacht voorbij kwam. Voor ons niet geschikt. Het ontbijt was ruim en goed, kamer en badkamer netjes maar wel wat verouderd.

Verrassend en compleet

Sjoerd, 15-6-2014

De 2 daagse NS wandeling stopt halverwege in Groesbeek. OP de NS web site wordt een hotel aanbevolen, maar we zijn blij bij dit B&B te hebben geboekt. De eigenaar heeft ook een gelijknamig restaurant en boven het restaurant en verderop in het dorp aan zijn eigen huis verhuurt hij met zijn vrouw enkele kamers. Wij zaten in de kamer bij zijn huis, dit is 10 min. lopen van het restaurant en ligt erg rustig.

Alles is compleet en in de kleine keuken kun je eventueel wat koken of een soepje maken. Wijn, thee, koffie e.d. is aanwezig. Alles is zeer compleet en met aandacht voor de gasten gedaan.

Prima kamer met alles erop en eraan.

Piet en Liesbeth Hollenberg, 16-9-2013

Prima kamer met keukentje en badkamer met douche en aparte toilet. Het ontbijt staat voor een deel al klaar en de rest ligt in de koelkast. Er was zelfs genoeg om de volgende dag nog een lunchpakket te maken. Je kan lekker je eigen gang gaan. Het restaurant, onder de kamer, was perfect. Wij hebben gekozen voor een 3 gangen menu. Alles was heel lekker klaargemaakt. Tijdens het diner viel er een glas rode wijn over mijn witte overhemd. Het overhemd werd direct gewassen en een paar uur later kon ik het ophalen. Alle wijnvlekken waren eruit. Dat noem ik nog eens top service.

verrassend

milie, 24-7-2010

Heerlijke bed and breakfast midden in Groesbeek. 2 Schitterende, ruime appartementen, waar je ook goed voor langere tijd kunt verblijven. Het appartement aan de achterkant heeft zelfs een dakterras. Aan het zeer overvloedige ontbijt ontbrak niks. Dat het vanwege de afwezigheid van de gastheer 's avonds al klaar stond, vonden wij geen probleem.

De toegang tot de appartementen gaat via een smalle stijle trap. Als je slecht ter been bent kan dit een probleem zijn. Voor ons was het dat gelukkig niet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Vie in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Vie scoort een 7.55 uit 10 op basis van 6 reviews.