Camping Klein Amerika

8,6

6 reviews over Camping Klein Amerika in het Nederlands

Rustige uitvalsbasis

toys, 30-10-2016

In de herfstvakantie een lang weekeind op Klein Amerika gestaan. Grote variatie aan plaatsen, groot en klein en beschut of open. Plekken zijn we erg schuin door ligging op de heuvelhelling. Zeker met een caravan zijn de plekken bovenaan het meest geschikt. Net en schoon sanitair. Camping vormt een perfecte uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten in alle windstreken van het Rijk van Nijmegen, Mokerheide, Sint Jansberg tot Reichswalt. Voor de mountainbikers is er ook alle ruimte met de route Nijmegen en routes in/naar het Reichswalt. De camping ligt net buiten het dorp dus een boodschap of restaurant hoef je ook niet ver te gaan.

Zeer mooie camping met prachtig uitzicht

anita en ed stoové, 12-7-2016

Hele mooie rustige camping vlakbij Groesbeek. Je waant je even in een andere omgeving door alle heuvels en bossen. Heel veel wandel en fietsroutes. Vriendelijke eigenaren die je het gevoel geven dat je welkom ben. Wij en onze papegaai hebben een heerlijke week gehad. Wij komen zeker terug.

Prachtige lokatie

Kees Baltussen, 21-6-2015

zeer goede camping mooie ligging zeer breed uitzicht vanaf het stuwal

zeker de moeite waard

leuke boerencamping

Leo, 13-8-2010

camping Klein Amerika ligt naast een manege met dezelfde naam, waar je geen last van hebt. (geen stankoverlast) De toiletten en douches zijn in een boerenschuur en zijn over het algemeen netjes.(voldoende in aantal) Gedeeltelijk zijn ze vernieuwd met europesche subsidie. Boerenwinkel naast de camping. Camping is hoog gelegen op ca. 2 km afstand van het leuke plaatsje Groesbeek. De terugweg moet je tegen "de bult" op fietsen. Vele bezoekers komen wandelen en/of fietsen. Prachtige omgeving. Nijmegen op slechts 10km afstand.

schiterend en rustig

van Harten, 25-4-2010

de camping is voor wandelaars en fietsers echt prachtig. met een beetje mooi weer heb je schiterend uitzicht over duits grondgebied. dicht bij nijmegen en toch heerlijk rustig.

met pinkteren zijn we weer van de partij!!

zeer vriendelijke mensen de camping is qua prijs zeer goed

toos en guus terpstra, 4-5-2008

zeer vriendelijke mensen de camping is qua prijs zeer goed goed onderhouden komen graag daar terug

We hebben een aantal aanbieders voor Klein Amerika voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Amerika in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Amerika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Klein Amerika scoort een 8.59 uit 10 op basis van 6 reviews.