Hotel Heuvelrijk Berg en Dal

Hotel Heuvelrijk Berg en Dal

9.5Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Groesbeek

Op vakantie geweest naar Heuvelrijk Berg en Dal?

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Heuvelrijk Berg en Dal voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Heuvelrijk Berg en Dal

• 2018
    9Anneloes07-12-2018

Fantastisch verblijf!

We huurden het gehele pand voor een bedrijfsuitje. Hele mooie, ruime kamers. Erg vriendelijke, goede service. Lekker eten en mooie omgeving!

Zakelijk gereisd in juli 2018

• 10Roelof en Ineke24-08-2018

Schitterend uitzicht over Groesbeek !

Prachtig hotel met alles wat je je maar kan wensen !

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Robert en Albertje11-06-2018

Fantastisch!

Een hotel geschikt voor iedereen!

Wij zijn 31 mei als een van de laatste proefslapers in dit hotel geweest. Een super ligging met zicht op de zeven heuvelenweg. We hebben de nacht doorgebracht op de mindervalidenkamer. Alles ten top. Zeer ruime kamer, prima bedden, grote badkamer. We werden zeer gastvrij ontvangen en we voelden ons meteen "thuis". Mocht er iets zijn dan konden we er om vragen, waren er problemen dan werd het opgelost. Als je eenmaal op bed ligt en het gemak van een verstelbare lattenbodem heb ontdekt wordt het televisie kijken wel heel relaxed. De volgende ochtend een overheerlijk ontbijt gehad. Aan alles werd gedacht. Dit hotel is een echte aanrader voor valide maar ook zeker voor mindervalide mensen. En de prijs .... meer dan waard!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Angela31-05-2018

Geweldig hotel

Prachtig nieuw hotel op loopafstand van het centrum van Groesbeek. Goede uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers. In de omgeving prachtige natuur, diverse musea. Op een paar km afstand van Nijmegen en de Duitse grens. De hotelkamers zijn luxueus en voorzien van alle gemakken. Goede boxspringbedden. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Er zijn kamers voor minder validen, lift aanwezig.

Gereisd met vrienden in mei 2018

0 tips over Hotel Heuvelrijk Berg en Dal