Hotel HCR De Oude Molen

8,6

We hebben een aantal aanbieders voor HCR De Oude Molen voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel HCR De Oude Molen in het Nederlands

voel je welkom en ontspannen in Groesbeek

isabelle
21-9-2018

Wie van gezelligheid en een ontspannen verblijf houdt, is een overnachting met diner een aanrader. What you see is what you get: geen luxe, maar attent personeel en goed eten. Vincent en zijn medewerkers staan voortdurend voor je klaar.Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ligging centraal voor wandelen, fietsen en golfen.Centrum is op loopafstand en bus naar Nijmegen bijna voor de deur. Neem evt. wel kamer aan achterzijde in het weekend vanwege verkeer.

heerlijk!

Erik
17-8-2018

Heerlijk verblijf gehad. Kamer eenvoudig en gedateerd, maar misschien juist daardoor wel sfeervol en leuk. Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam, kreeg heel erg het gevoel dat ik er welkom was en me thuis voelde. Lekker gegeten ook!

leuk, eenvoudig hotel, met lekker eten.

jose dewit
3-2-2018

het is er simpel, maar gezellig,aardige mensen

Voordeeluitjes.nl

Succesvol verblijf in het hotel.

Ton Packbier
26-9-2016

Geweldige ontvangst, zeer vriendelijk, kamers iets gedateerd doch zeer netjes.

Zeer goed eten. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Uitstekend

Scooterclub
27-6-2016

Zeer goed hotel er is niets op aan te merken,iedereen even vriendelijk en gastvrij,wij als club met 14 personen geven een dikke 10.Het was gewoon voortreffelijk,kamers,eten,personeel,bediening,eigenaar,het kon niet beter.

prima verblijf

Maurice van Dooren
8-6-2016

Zeer vriendelijke mensen en uiterst gastvrij. Mocht je met het raam open willen slapen, dan zijn oordopjes wellicht verstandig aangezien er best veel verkeer voorbij komt 's morgens vroeg. De prijs-kwaliteit verhouding is prima, een dikke tien! We hebben genoten.

Fantastisch!

SImone van Weert
30-5-2016

Vooraf al super correct behandeld met het boeken!! Begrip voor het kostenloos inkorten van ons verblijf ivm een overlijden!!

Super gemoedelijk hotel met super gastvrij personeel!!

Echt een aanrader, schone kamers lekkere douche weliswaar op de gang maar dat was totaal geen probleem dan echt een super goed ontbijt!!

Maar vooral de gastvrijheid was top!! Gaan zeker nog eens terug!!

Bedankt!!

Super gegeten

Fam Jager
31-12-2013

Eenvoudig,doch fijn hotelletje.

Cafe en restaurant , jaren 70 stijl

Eetzaaltje ,modern en zeer netjes

Eten was geweldig,wij hadden twee maal verassingsmenu.

twee maal verschillend ,en van uitstekende kwaliteit.

Nooit meer!!

Wendy Kristel
22-4-2013

Een nacht geweest met mn zus. Oud hotel. Lawaai s'nachts. Wil je in het hotel eten? Niet doen! Duur en niet lekker. Mixed grill van 3 kleine droge stukjes vlees met een bakje natte witlof voor 21,75. Ontbijt is ook niet lekker. Zonde van ons geld geweest. Nooit meer!

eenvoudig maar goed hotel

Jack
19-8-2011

Goed hotel om enkele nachten te verblijven. Ruime kamer, en goede bedden!Wandelaars of fietsers komen hier wel aan hun trekken.Als je eigen fiets wordt meegebracht,kan je die in de kelder zetten welke telkens wordt afgesloten. . Vriendelijke bediening, en voor de biljartliefhebbers.....Er is een biljart aanwezig.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HCR De Oude Molen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HCR De Oude Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.