Weer vandaag2°-4°

64 reviews over Camping De Zoete Aagt in het Nederlands

De beste camping!

Wilma Achterberg
5-7-2016

Een prachtige terrein en een geweldige sfeer..

Heel goed en gemoedelijk

Cees de Bruin

Sfeer en vriendelijkheid eigenaresse

fantastisch,gezellig, zeer vriendelijk.

Frans Hinssen

Het was er fantastisch.

Ik zou niets negatiefs kunnen bedenken.

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek, ideaal voor vakanties en kamp!

Maikel Radstaat
5-7-2016

Zeer vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Echt een aanrader om een (korte) vakantie te vieren!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Schilderachtig, gastvrij en mooie kampeerplek

Jan-Willem Arnold
15-5-2016

Gelegen op de hellingen van Bredeweg/ de St Jansberg. Wakker worden tussen de bomen. Bij slecht weer is er de orangerie, een kas voorzien van tafels, stoelen en een houtkachel. Vooral ook niet vergeten om een 5-literpak-met-tapkraantje appelsap uit de eigen boomgaard te kopen.

De plaatsen zijn ruim, het aantal gasten wordt beperkt op de capaciteit van het sanitair en de camping is voor je gevoel daardoor niet echt 'vol'.

Kom je met een tent dan vindt de beheerder voor jou een plek waar je niet ingesloten tussen de caravans staat. Mooi verzorgd grasveld. Zorg voor de gasten staat hier hoog in het vaandel.

Dit is een camping die je eens ontdekt en dan graag vaker terugkomt. Dat lijkt voor veel gasten te gelden.

Eetgelegenheid vind je op korte afstand in Bredeweg, Groesbeek, Plasmolen, Nijmegen. Dit is geen camping met uitgebreide voorzieningen voor kinderen - wat niet wil zeggen dat ze zich er niet uitstekend weten te vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Idyllisch plekje.

Martine
26-10-2015

Een camping met fantastische sfeer. Ondanks het zeer slechte weer hebben wij, een paar dagen, genoten van deze mooie camping.

Een prachtige boomgaard met allerlei mooie en bijzondere bomen vol met vruchten.

Verliefd geworden op de orangerie, wat een idyllische plek.

Beheerders zeer gastvrij en vriendelijk, mocht zelfs nog takken meenemen met sierappeltjes en appels en peren.

Waar maak je dit mee.

We komen zeker nog een keer terug, en dan hopen op beter weer.

Gereisd met partner in oktober 2015

Droom van een camping

Wanda
24-10-2015

Een camping zonder fratsen (geen animatie, zwembad, snackbar, zelfs geen speeltuin) en dat is precies wat wij zoeken. Zowel het terrein als het sanitairgebouw en de Oranjerie zijn heel mooi ingericht; in de Oranjerie waan je je bijna op een zuid-Frans terras dat is beschaduwd door wijnranken, de bric-a-brac meubels maken het helemaal af. Sanitair is schoon en goed verzorgd. Op de website staat een foto van een wat krap bemeten ruimte - maar dat is na een verbouwing dus niet meer zo. Eén minpuntje dan, de radio stond er dag en nacht aan. Volgens de eigenaresse hoort íe alleen overdag aan te staan. Hele leuke en aardige mensen trouwens, de beheerders. Omgeving is ook ontzettend mooi. Nog geen 150 meter verderop ligt Duitsland, maar voor het buitenlandgevoel hoef je niet eens de grens over, want de heuvels en wijngaarden rondom Groesbeek geven je sowieso een bijna on-Nederlands gevoel. Al met al verheug ik me nu al op het volgende bezoek aan de Zoete Aagt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Schitterend!!

Wil en Iny
11-9-2015

Schitterende camping. Mooie aangelegde kampeervelden met grote plaatsen omringd door een mooie boomgaard. De beheerders zijn super. Ze zijn heel vriendelijk en heel behulpzaam.

Het is een camping om heerlijk tot rust te komen.

Zeer geschikt voor wandelaars en fietsers want de omgeving is ook schitterend.

Gereisd met partner in augustus 2015

Pure ontspanning!

Taco Poot
9-9-2015

Een fantastische plek om na een roerige periode op het werk een weekje tot rust te komen. Super relaxte sfeer, prachtige plekken en de orangerie is een unieke plek om te genieten van het hier en nu. De gastvrije ontvangst mag als een voorbeeld voor andere campings gebruikt worden. In een woord: super!!

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Fantastische en zeer gastvrije camping.

Jan-Willem Achterberg
30-8-2015

Uitstekende camping in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zoete Aagt in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zoete Aagt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.