Camping De Zoete Aagt

Camping De Zoete Aagt
9,2

10 tips over Camping De Zoete Aagt

Liesbeth, 25-5-2015
Boscafe De Merlijn ligt op loopafstand van de camping net over de grens. Een heerlijk plekje voor lunch of een drankje!
Lian, 7-4-2015
Neem een karton enorm lekkere appelsap mee om thuis na te genieten. Uit eigen boomgaard.
Ellis Claassen, 8-9-2014
Naar bedevaartsoord Kevelaer.

Trudy, 28-7-2014
Geweldige natuur rondom de camping. Trek er vooralsnog op uit.
jongen en fikenscher, 22-10-2013
Wil je een sportief element toevoegen aan je feest dan is er een prachtig groot veld met 2 grote tipi's een buitenkeuken, een open vuur plaats en een volleybalveld.
Wagt, 29-9-2013

Nijmegen, fietsen/mountainbiken, wandelen, de Zuidmolen in Groesbeek (lekkere broodmixen) etc.

Print de (vele) fietsroutes uit die je via de website van de camping kunt downloaden.

Yvonne, 9-9-2013

Vlakbij bevindt zich Buurtmarkt Breedeweg, een kleine supermarkt met heerlijke broodjes, een lunchroom en streekproducten.

Vanaf de camping kun je fantastisch fietsen en wandelen door het afwisselende landschap.

Wilmie Doornbos, 25-8-2013
Café Merlijn tegen het bos aan , de Buurtsuper in het centrum van Breedeweg
Alfred, 20-8-2013
Mountainbiken op het parcours van Groesbeek of in het Duitsche Reichswald.
Annelies, 30-7-2013
Genieten tussen de kersen, walnoot en moerbei bomen