Camping De Zoete Aagt ****

Weer vandaag7°-3°

63 reviews over Camping De Zoete Aagt in het Nederlands

landelijke sfeer op boerencamping

Ram, 18-10-2016

Camping heeft mooie plekken tussen de bomen, verschillende veldjes en is mooi opgezet. De eigenaar is een boomkweker en dat is terug te zien aan de diversiteit en verzorging van de beplanting. Ontvangst is vriendelijk. Er zijn 4 toiletten, 4 douches waar je met 50 cent moet betalen (en onvoldoende is voor je haar te wassen) en afwasruimte in 1 ruimte. Er is geen apart urinoir voor heren waardoor je een een vol gespetterde wc bril kan hebben. Wc's zijn gescheiden met louvredeur. Wifi in de gezellige serre waar ook 2 houtkachels staan. De serre wordt echter ook verhuurd voor feesten en partijen, dus dan kan je er niet in. Er is geen wifi ontvangst op de staanplaatsen.

De prijs-kwaliteit vinden wij uit verhouding. De meeste boerencampings komen niet boven de 15 euro uit. Wij betaalden in oktober, dus laagseizoen, ruim 20 euro per nacht, exclusief het douchen dus. Wij vonden de camping te duur voor hetgeen wat er wordt geboden.

Een hele fijne sfeer

kramer, 31-8-2016

Super mooie omgeving. Erg warm welkom en mooie plaatsen.

Fantastisch..Compleet genieten

Bert en Annelies Kreijne, 28-8-2016

We hebben zo genoten. Prachtige plaatsen. Hele leuke speelse aankleding. Je voelt je er thuis. Geweldig aardige eigenaren. Deze camping moet je minimaal een keertje bezoeken. Mooi wandelen en fietsen. GENIETEN met hoofdletters...Wij komen zeker terug.

Verrassend

Moniek, 20-8-2016

In een prachtig landschap ligt deze landschapscamping. Wij hebben samen met onze kinderen een fijne week bij jullie gehad. Jullie hebben een mooie camping in een prachtige omgeving. S avond bij het haardvuur genieten in de oranjerie. Heerlijk, wij hadden een prachtige vakantie!

Mooie sfeervolle groene camping.

Josje Salentijn, 25-7-2016

Er is een kas waar je wifi het en een haard kunt stoken voor als het regent.

Gezellig, heelijk tot rust komen in de natuur.

Gerco van de Kraats, 18-7-2016

Leuk dat je zomers van de fruitbomen kan meegenieten;)

Als je je ergens welkom wil voelen is het hier.

Rene van der Knaap, 17-7-2016

in deze prachtige omgeving kom je helemaal tot rust

zelden zo een knusse camping gestaan

Arjan en Ankie schipperen, 15-7-2016

alles zeer relaxt,proper,knus,warmte.16-07-2016

een topcamping: mooie ruime plekken, perfect gras.

Kees Buter, 12-7-2016

De sfeer op de camping en de staat van de camping beviel ons enorm goed en de gastvrijheid van Marcel en Marielle was hartverwarmend..

Wij komen zeker terug...

Heerlijke groene camping met een fantastische kas.

Sonja de Jongh, 11-7-2016

Alles is goed en het meest bijzondere is alles wat groeit en bloeit. Niet te vergeten de kas waar het heerlijk toeven is onder de druiven. Ook zeer origineel ingericht en in winter ook heerlijk met de open haarden.

Werkelijk niets negatiefs op te merken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zoete Aagt in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zoete Aagt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zoete Aagt scoort een 9.18 uit 10 op basis van 63 reviews.