Tijdelijk €25 aanbetaling

+13

8.1FantastischScore uit 71 reviews
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

71 Reviews over De Zoete Aagt

• 8CB16-05-2022

Wij vonden deze camping een pareltje in een prachtige omgeving. Heerlijk fietsen.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Anne08-09-2021

Prachtig! de toiletplek niet voor herhaling

Omdat de van een vorige camping afkwamen. Waren wij 1 uur te vroeg bij de zoete aagt. In de hoop dat wij ergens in de buurt of evt een parkeerplek konden wachten tot het 14.00 zou worden. Daar was geen ruimte voor en werden daarom erg geïrriteerd ontvangen. Ik heb daar best nog wel even last van gehad. Uiteindelijk mochten we toch de camping op. (Was totaal niet onze insteek) de camping is prachtig, goed onderhouden en heel erg netjes. 1 min punt is dat de toilet met kleine deurtjes ander halve meter verwijdert is van de afwasplek. Weinig tot geen privacy.🙈 Verder echt chapeau hoe de camping is onderhouden. Zeer schoon Prachtige bloemen, bomen, plek en de kas is fenomenaal

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Rob en nicolien10-08-2021

Fijne camping maar ook wat min puntjes

Super aardige eigenaresse, de camping ligt wel aan een drukke doorgaande weg en die hoor je wel. De camping is echt prachtig en sfeervol aangelegd! Sanitair ziet er zeer netjes uit, Douche kost wel 50 euro cent wat dan toch weer jammer is.De plekken zijn zeer ruim tussen de bomen heerlijk. Wat wel weer een min puntje is dat de camping geen WiFi heeft alleen in de oranjerie.Kortom zeer mooie camping waar het goed toeven is, min puntje, douchen kost 50euro cent en geen WiFi op de camping en dat maakt de all-in prijs vinden wij toch wel wat aan de dure kant.

• 8Mireille09-05-2021

Heerlijk ongedwongen camping

Erg jammer dat wij er net zaten met verschrikkelijke kou en regen maar op deze camping kun je - ook dan - prima zijn. De kas die is ingericht als gemeenschappelijke ruimte was heerlijk warm. Een gezellige plek om te zijn. Het toiletgebouw was schoon mede dankzij de oproep om het met elkaar schoon te houden en de doekjes en tissues om de putjes mee schoon te maken. We werden vriendelijk ontvangen door Marjan. Honden zijn welkom. Verschillende kleine en wat grotere veldjes waar je zelf je plekje uit mag zoeken. Veel 60’ers en weinig kinderen. Er zijn ook geen voorzieningen voor kinderen zoals schommel of wip. De camping is ruim opgezet en de plaatsen royaal bemeten. Wij komen er zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Roel van Nek30-10-2020

Ondanks de regen naar ons zin gehad.

De hele maand oktober hier gestaan. Ondanks de vele regen hebben we ons geweldig vermaakt. In de orangerie is het goed vertoeven, heel gezellig o.a met 2 open haarden. Hele fijne eigenaren. Een geweldige omgeving voor wandelingen en fietstochten. Voor de natuurliefhebber is er op de camping een grote variatie aan bomen, struiken, planten en bloemen. Komen zeker terug.

• 10joop en mini bos25-07-2020

grandioos

Wij hebben bij de Zoete Aagt het logementje gehuurd voor een week om een slaap plaats te hebben voor de vierdaagse.Helaas ging deze niet door.Maar wij hebben op eigen initiatief gelopen wel 96 km Wat is het hier ongelooflijk mooi en het logementje was fantastisch mini zei zullen we hier gaan wonen .Michiel en Marjan zijn super gastvrije mensen je voelt je meteen thuis .we hebben al voor volgend jaar geboekt om zeker een plek maar dan ook voor de Nijmeegse vierdaagse voor de eerste keer te lopen en te beleven.groetjes uit Beverwijk Joop en Mini.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Mirjam Derksen28-06-2020

Mooie wandeltochten in de omgeving

Wij hebben in juni 2020 een midweek verbleven in vakantiewoning Chambre d'Amis. Het huisje is precies zoals op de foto's staat afgebeeld. Het is gezellig ingericht en schoon. Het is jammer dat de ramen niet zijn voorzien van horren. Hierdoor heb je in het huisje last van vliegen/muggen. Op de site van de camping staat dat het een beetje gehorig is naar het buurhuisje. Het beetje kan je beter weglaten want het is heel gehorig. Ook slaat in de nacht meerdere keren de boiler aan. Dus voor lichte slapers is deze vakantiewoning geen aanrader.

• 10Ans27-05-2018

Fantastisch!!

De allereerste keer dat we op de Zoete Aaght kwamen waren we verkocht. Wat een warm welkom wat een heerlijke , rustige en ontspannen sfeer. Alles was met zoveel liefde en zorg aangelegd en verzorgd, de bloemen,de bomen,de paden de grasvelden. Geweldig! We hebben daarom ook meteen de Orangerie en de bijbehorende tuin gereserveerd om daar onze jaarlijkse familiedag te houden. En dat is gelukt! Aan alles was gedacht, een kast vol serviesgoed , bestek ,potten en pannen we mochten alles gebruiken. Stoelen en tafels , mogen die naar buiten? Natuurlijk mocht dat, alles kan alles mag. Zo makkelijk allemaal. En onze familiedag........ die is geslaagd.... een dag met een gouden randje... op een geweldige plek..... gecreeerd door geweldige lieve en warme mensen!!!! Een dikke dankjewel voor alle medewerkers van de Zoete Aaght!!!!!!!

Groetjes Ans

• 10Staat v/h sanitair
  • 6Ram18-10-2016

landelijke sfeer op boerencamping

Camping heeft mooie plekken tussen de bomen, verschillende veldjes en is mooi opgezet. De eigenaar is een boomkweker en dat is terug te zien aan de diversiteit en verzorging van de beplanting. Ontvangst is vriendelijk. Er zijn 4 toiletten, 4 douches waar je met 50 cent moet betalen (en onvoldoende is voor je haar te wassen) en afwasruimte in 1 ruimte. Er is geen apart urinoir voor heren waardoor je een een vol gespetterde wc bril kan hebben. Wc's zijn gescheiden met louvredeur. Wifi in de gezellige serre waar ook 2 houtkachels staan. De serre wordt echter ook verhuurd voor feesten en partijen, dus dan kan je er niet in. Er is geen wifi ontvangst op de staanplaatsen. De prijs-kwaliteit vinden wij uit verhouding. De meeste boerencampings komen niet boven de 15 euro uit. Wij betaalden in oktober, dus laagseizoen, ruim 20 euro per nacht, exclusief het douchen dus. Wij vonden de camping te duur voor hetgeen wat er wordt geboden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9kramer31-08-2016

Een hele fijne sfeer

Super mooie omgeving. Erg warm welkom en mooie plaatsen.

• 9Staat v/h sanitair

Camping De Zoete Aagt info