Camping De Zoete Aagt

64 reviews over Camping De Zoete Aagt in het Nederlands

Fantastisch!!

Ans
27-5-2018

De allereerste keer dat we op de Zoete Aaght kwamen waren we verkocht.

Wat een warm welkom wat een heerlijke , rustige en ontspannen sfeer.

Alles was met zoveel liefde en zorg aangelegd en verzorgd, de bloemen,de bomen,de paden de grasvelden. Geweldig!

We hebben daarom ook meteen de Orangerie en de bijbehorende tuin gereserveerd om daar onze jaarlijkse familiedag te houden. En dat is gelukt!

Aan alles was gedacht, een kast vol serviesgoed , bestek ,potten en pannen we mochten alles gebruiken. Stoelen en tafels , mogen die naar buiten? Natuurlijk mocht dat, alles kan alles mag. Zo makkelijk allemaal.

En onze familiedag........ die is geslaagd.... een dag met een gouden randje... op een geweldige plek..... gecreeerd door geweldige lieve en warme mensen!!!!

Een dikke dankjewel voor alle medewerkers van de Zoete Aaght!!!!!!!

Groetjes Ans

landelijke sfeer op boerencamping

Ram
18-10-2016

Camping heeft mooie plekken tussen de bomen, verschillende veldjes en is mooi opgezet. De eigenaar is een boomkweker en dat is terug te zien aan de diversiteit en verzorging van de beplanting. Ontvangst is vriendelijk. Er zijn 4 toiletten, 4 douches waar je met 50 cent moet betalen (en onvoldoende is voor je haar te wassen) en afwasruimte in 1 ruimte. Er is geen apart urinoir voor heren waardoor je een een vol gespetterde wc bril kan hebben. Wc's zijn gescheiden met louvredeur. Wifi in de gezellige serre waar ook 2 houtkachels staan. De serre wordt echter ook verhuurd voor feesten en partijen, dus dan kan je er niet in. Er is geen wifi ontvangst op de staanplaatsen.

De prijs-kwaliteit vinden wij uit verhouding. De meeste boerencampings komen niet boven de 15 euro uit. Wij betaalden in oktober, dus laagseizoen, ruim 20 euro per nacht, exclusief het douchen dus. Wij vonden de camping te duur voor hetgeen wat er wordt geboden.

Een hele fijne sfeer

kramer
31-8-2016

Super mooie omgeving. Erg warm welkom en mooie plaatsen.

Fantastisch..Compleet genieten

Bert en Annelies Kreijne
28-8-2016

We hebben zo genoten. Prachtige plaatsen. Hele leuke speelse aankleding. Je voelt je er thuis. Geweldig aardige eigenaren. Deze camping moet je minimaal een keertje bezoeken. Mooi wandelen en fietsen. GENIETEN met hoofdletters...Wij komen zeker terug.

Verrassend

Moniek
20-8-2016

In een prachtig landschap ligt deze landschapscamping. Wij hebben samen met onze kinderen een fijne week bij jullie gehad. Jullie hebben een mooie camping in een prachtige omgeving. S avond bij het haardvuur genieten in de oranjerie. Heerlijk, wij hadden een prachtige vakantie!

Mooie sfeervolle groene camping.

Josje Salentijn
25-7-2016

Er is een kas waar je wifi het en een haard kunt stoken voor als het regent.

Gezellig, heelijk tot rust komen in de natuur.

Gerco van de Kraats
18-7-2016

Leuk dat je zomers van de fruitbomen kan meegenieten;)

Als je je ergens welkom wil voelen is het hier.

Rene van der Knaap
17-7-2016

in deze prachtige omgeving kom je helemaal tot rust

zelden zo een knusse camping gestaan

Arjan en Ankie schipperen
15-7-2016

alles zeer relaxt,proper,knus,warmte.16-07-2016

De sfeer op de camping en de staat van de camping beviel ons enorm goed en de gastvrijheid van Marcel en Marielle was hartverwarmend..

Wij komen zeker terug...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zoete Aagt in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zoete Aagt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.