Camping De Oude Molen

128 reviews over Camping De Oude Molen in het Nederlands

Prima

N
9-4-2018

Niks dan lof voor deze camping. We zijn er al meerdere keren geweest. Maar wat ik echt niet kan begrijpen is waarom er niet een fatsoenlijke ingang word gerealiseerd . Pal voor de entree staan 3 grote bomen waardoor men eerst een stuk over het fietspad moet manoeuvreren. Echt levensgevaarlijk en je hebt zo totaal geen zicht op het overige verkeer! Onbegrijpelijk dat hier niks aan gedaan word. 3 boompjes weg en het is opgelost!

Prima camping

Melle
13-1-2018

Schone camping. Ligging is erg mooi, goed bereikbaar voor de vierdaagse (wandelaars), vriendelijk en behulpzaam personeel.
Vakantiepark de Oude Molen, Beheerder, 24-1-2018
Beste Melle, bedankt voor uw mooie review! Wij zien u graag een volgende keer.

Fantastische camping

Gerido.
18-9-2017

Een aanrader voor iedereen die een nette, rustige en schone camping zoekt in een schitterende omgeving.

Zeer vriendelijk personeel bij de receptie en een vriendelijke en hulpvaardige eigenaar.

Beste Gerido,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer!

Heerlijk verblijf

de Graaf
8-8-2017

Het is een gemoedelijk vakantiepark, met allerlei faciliteiten om er een top vakantie van te maken. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam, en enthousiast. Er worden voor jong en oud activiteiten georganiseerd van bingo, pubquiz tot aan de treinritjes op het park, dit was overigens erg populair onder de kinderen. Deze konden er geen genoeg van krijgen en daarom reed de chauffeur vaak nog een rondje extra. Dat kan gewoon allemaal op dit park en wordt door de medewerkers als normaal beschouwd. Dit geeft een gewaardeerd gevoel. Voor de kinderen zijn er meerdere speeltuinen, waaronder 1 grote met een groot speeltoestel met meerdere glijbanen, trampolines, elektrische graafmachine ( gratis ), tafeltennis tafels. Ook is er voor de kleine kinderen een sprookjes douche,met lachspiegels, kinderwasbakken, verschoongelegenheid, de kinderen vinden het prachtig! Het vakantiepark is mooi gelegen tussen de heuvels van groesbeek en berg en dal, vlakbij het winkelcentrum. Via de dorpskern van groesbeek ligt er een mooi vlak fietspad, langs een oude spoorlijn richting de bossen, een aanrader voor de fietsers. Wij hebben hier werkelijk een top vakantie gehad,wij kwamen niks tekort. De mobile home was super schoon, onderhouden en bij aankomst stond er koek op de tafel klaar. Wat wil je nog meer?! Wij hopen nog een keer terug te gaan. Bedankt Camping de oude molen voor onze top vakantie!!!

Beste familie de Graaf,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische beoordeling!

We vinden het heel fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad bij ons op het park en dat u heeft genoten van de mooie omgeving! We zien u graag een volgende keer terug!

Geweldige camping de oude molen

Arend Koning
7-8-2017

Camping de oude molen is meer een camping voor een gezin met jonge kinderen.

We hebben genoten van de camping de spooktocht is een aanrader.

Nette en vriendelijke medewerkers. Problemen worden gelijk opgelost.

Dat noem ik service. Omgeving Groesbeek is in 1 woord geweldig, echt gevoel dat je op vakantie bent met mooi landschap en Duitsland om de hoek.

Beste Arend Koning,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!

We vinden het fijn om te horen dat u heeft genoten op ons park. Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug op Vakantiepark de Oude Molen!

Nooit meer/ vies sanitair/ onveilige speeltuin

Familie knols
6-8-2017

De camping ligt in een mooie omgeving. Daar is ook alles mee gezegd. Smerig sanitair; met name bij de kinderen en dames. Douches vol met kalk, geen waterdruk, ruikt naar riool. Tampons die er op de grond worden gesmeten liggen er de dag erna nog (wat niet gek is als je de poetsvrouw aan het werk ziet). Mijn zoontje durfde ik er niet eens in bad te doen, zeker niet als je de walgelijke badstop zag.

De speeltuintjes zijn al niet veel beter. De trampolines zijn gewoonweg levensgevaarlijk voor de kleintjes, van sommige speeltoestellen zit de fundering los en de zandbakken zijn gevaarlijk diep. Ook ligt er allerlei vuil van de hangjeugd.

De dieren weide is een lachertje. Het is punt 1 geen weide te noemen en punt 2 de dieren zitten in aftandse hokken en worden zo te zien nooit verschoond. Ook zitten er dieren die nodig naar de dierenarts moeten.

De wasmachines komen rechtstreeks uit de jaren 80. Gingen in een week herhaaldelijk kapot en zijn te walgelijk voor woorden.

Beste familie Knols,

Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat u uw verblijf op ons park als negatief heeft ervaren. We vinden het wel fijn dat u ons feedback heeft gegeven en zullen uw opmerkingen doorgeven aan het management. Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest.

redelijke camping,

Bernd
6-8-2017

In 2017 gekozen voor camping de Oude molen. Camping viel in eerste instantie tegen. De inrit is onoverzichtelijk en gevaarlijk. De eerste aanblik van de receptie ziet er ongezellig uit. Camping miste die week wel wat sfeer.

De plekken zijn vrij klein, wij hebben niet zo hele grote tent maar met bijzet tent en auto was de plek min of meer vol. Wij stonden op een comfortplaats.Het K veld met basisplaatsen is niet aan te raden, erg open met heel oud sanitair, wordt veel gebruikt als trekkersveld en waarschijnlijk in de vierdaagse week

Er is één groot sanitair hoofdgebouw. Het warme water is er gratis. Het sanitairgebouw is schoon maar dat laatste tot op zekere hoogte. De plafond en ventilatie etc., wat niet door de schoonmaker bereikbaar is, is wel vies. Het kindersanitair ziet er op de foto leuk uit, maar is smerig en dat is logisch want dit is heel lastig schoon te maken. En het werk niet praktisch.

Er zijn 3 speeltuinen die wel wat onderhoud mogen hebben. De zandbak in het kleinste speeltuintje is helemaal leeg.

Wij hadden geboekt net na de vierdaagse week. Helaas liep de camping leeg. Wij moesten wel het vierdaagse tarief betalen de eerste week. In onze ogen is dat wel hoog t.o.v de kwaliteit. De 2e week was er een spooktocht, wat meer een horrortocht was dan een spooktocht. De kettingzaag om 23:30 's nachts konden we absoluut niet waarderen. Onze jongste zoon heeft de hele avond op schoot gezeten, omdat hij bang was. Dat hoort wat ons betreft niet zo in de vakantie.(film is te vinden op youtube)

De omgeving is heel mooi en zeker een aanrader waard. Voordeel van de camping is dat deze op loopafstand van het centrum is.

Beste Bernd,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan het management. Het probleem van de in/uitrit van het park is bij ons bekend en wij doen ons best om hier een oplossing voor te vinden. We vinden het fijn dat u ons de feedback heeft gegeven en we hopen dat u ondanks alles toch een fijn verblijf heeft gehad.

Prima locatie

Lammert de Jonge
29-7-2017

De camping licht op een prachtige locatie. De mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. Het ziet er keurig en verzorgt uit. Kortom een plek die we zeker nog eens gaan bezoeken. Prijs kwaliteit uitstekend.

Beste Lammert,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!

We zien u graag een volgende keer terug op ons Vakantiepark!

Goed park!

Rick
25-7-2017

Prima park, klein maar fijn zwembad. Sauna en bubbelbad (wellness) stelt niet veel voor.

Met vrienden geweest en wij hebben ons prima vermaakt zonder problemen.

Nijmegen is prima te berijken met bus en taxi, bushalte voor de camping. Erg leuke stad waar je prima uit kan gaan!!

Beste Rick,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad! Hopelijk tot ziens!

Heerlijk verblijf

Niels
22-7-2017

We hebben een heerlijk verblijf tussen de 4daagse lopers gehad. We zijn zeer positief over deze mooie camping en we gaan zeker terug komen. Wel een paar minpuntjes. Er is maar een trapje in t zwembad, de zijbescherming van de trampolines ligt los, de drukknop in de kinderdouche moet je om de 10 seconden indrukken en dit gaat uberhaupt al erg moeilijk voor een kind. Het hoofdgebouw oogt erg groot maar er is maar een heel klein deel geopend, we hebben geen campingwinkel kunnen vinden, er is geen tapbier terwijl dit wel op de kaart staat. (Glas bier). Ondanks dit, een heerlijk verblijf gehad!

Beste Niels,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Uw opmerkingen, wat betreft de zaken op het terrein, zullen we doorgeven aan de facilitaire dienst. De reden dat er geen campingwinkel op het terrein is, heeft er mee te maken dat er in Groesbeek zelf 6 grote supermarkten zijn, waarvan er een aantal zelfs op loopafstand. En daardoor loont het zich niet om op het park een supermarkt te openen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Oude Molen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oude Molen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oude Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oude Molen scoort een 7.91 uit 10 op basis van 130 reviews.