Camping De Oude Molen

• 6.1Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

• Sauna
Meer camping info

In het mooie landschap bij Groesbeek ligt Camping De Oude Molen. Rond het zwembad kan het op piektijden soms erg druk zijn. De animatie organiseert zowel voor kinderen als volwassenen verschillende activiteiten. Maak de kinderen blij door een dag naar Park Tivoli te gaan of trotseer de bekende zevenheuvelenweg te voet.

163 reviews over Camping De Oude Molen

• 5Els28-06-2020

Nooit weer

Chalet vies,veel kapot.ookbij ons was een kussensloop smerig.je keek zo bij een ander naar binnen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Peter Nederkoorn26-06-2020

We hebben fijn en rustig gekampeerd

Op veld K was het heerlijk rustig. Grote plaatsen en met gras. De prijs was aangepast naar beneden, voor 12,75 per overnachting. Dit inclusief alles. Mooi uitzicht op de Duitse heuvelen. Mooi zwembad om af te koelen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 5Inge22-06-2020

Nooit meer naar dit park....

Wij verbleven in een chalet, ons uitzicht op het terras was het chalet dat een paar meter verderop stond waar gaten in de wanden waren dichtgesmeerd met purschuim. Gelukkig waren de chalets naast de onze niet verhuurd, anders zouden wij en zij totaal geen privacy gehad hebben, of je moet de gordijnen dichthouden in de woonkamer. In het chalet was het niet schoon, vlekken op plafonds en muren, de wc bleef naar urine stinken ook al hebben we zelf lopen poetsen en de randen rond de toiletbril kregen we niet schoon. Matrassen waren denk ik vrij nieuw want keihard, echt niet comfortabel. Schimmel op de onderkant van de matrassen. Vlekken in het gehuurde beddengoed. In de woonkamer hangt behalve de klok geen enkele decoratie aan de muur, felle verlichting, gammele salontafel en een u-vormige keiharde bank. Erg ongezellig dus. Douche is prima, keuken ook maar omdat de rest zo tegenviel is het niet voor herhaling vatbaar...

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 6Gast09-06-2020

Gaat langzaam beter, nog veels te duur

Prima camping. Er is het nodige aangepakt op de camping, wat ook wel echt nodig was. Echter, de glijbaan bij t zwembad is echt vergane glori, en een wat modernere (binnen) speeltuin is in deze tijd ook echt wel onmisbaar op een camping. De wegen moet ook worden vernieuwd. Aan de kant vd stacaravans zijn autos vogelvrij en rijd men veel te hard. Het aller grootste minpunt zijn de prijsen. Een bungalow op centerparcs is nog voordeliger dan een chaletje. De prijzen zijn totaal niet in verhouding tot de faciliteiten. Laat ik het maar helemaal niet hebben over de prijzen vd horeca. Chocomel €3,- kleine friet speciaal €4,- werkelijk absurt. Wij gingen lekker in t dorp een frietje halen of wat drinken.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Jan Borst24-05-2020

Heerlijk verblijf met gezin.

Vorig jaar zomer met ons gezin hier ook geweest. Dat was goed. We zijn er nu met het hemelvaart weekend. Ons huisje is nu volledig opgeknapt, interieur is vervangen. Heel verzorgd en schoon. Op het park zelf is veel aandacht besteed aan het groen en de voorzieningen voor de kinderen. Helaas kunnen we nog geen gebruik maken van de Jungle douches in het sanitair gebouw. Het zwembad, dat volledig gerenoveerd blijkt te zijn, is helaas ook nog niet open. Maar gaat volgens zeggen vanaf 1 juni open. Dat geldt ook voor het restaurant dat vorig jaar sowieso al fantastisch was. We zijn heel tevreden met dit goed verbeterde park.

• 9Den Boer23-05-2020

Heerljk genieten van alle gemakken en luxe.

Heerlijke camping voor jonge gezinnen maar ook voor ouderen. Gelegen op een heuvel boven Groesbeek. Heerlijk wandelen en fietsen, mountainbiken etc... zo vanaf de camping de bossen in. Vlak bij de duitse grens voor de leukste uitstapjes...

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 10Jan Borst23-05-2020

Fantastische verbetering

Vorig jaar zomer hier geweest met gezin. Nu zitten we hier inclusief de hemelvaart. Geweldige verbeteringen ervaren. Ons huisje is geheel opgeknapt, interieur geheel vernieuwd, echt mooi We hebben gezien dat het zwembad vernieuwd is, helaas mogen we er nog niet in. Het camping sanitair is helaas nog niet toegankelijk maar hebben we niet nodig met ons huisje. Vorig jaar was het restaurant al geweldig, we verwachten dat dit niet veranderd is. Het park is zeer opgeruimd. Alles met elkaar een enorme verbetering.

• 2019
    9Luuk Plaggenmars26-10-2019

Voor de vierde keer naar deze geweldige camping. Nog steeds vriendelijke en gastvrije medewerkers op de receptie. Een verbetering dat het restaurant ook in het naseizoen vaker open is. Gewoon weer geweldig!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Mike16-09-2019

Op de camping

Geweest in juli 2009. Was echt een leuke camping. Er werden veel leuke dingen georganiseerd voor de kinderen (en ouders/voogden). Zoals een spokentocht en waterbalonnen gooien. En wie een bekertje restje ballonnen had, kreeg een ijsje. Ze had en een leuke wasserette met 2 wasmachines en 2 wasdrogers en een centrifuge. Veel plek. En we kregen nog jaren later een kerstkaart van deze camping. Een dikke 9 waard.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Vriendenweekend 201915-09-2019

Aanrader!

Absoluut een leuke plek voor een weekend weg met de vriendengroep. Alles bijdehand, wandelen, fietsen in een prachtige omgeving, voorzieningen op loopafstand, bushalte voor de deur. Sanitair met sauna, bubbelbad, zonnebank, erg netjes verzorgd en leuk aangekleed voor jonge kinderen. Het allerleukste vonden wij de Karaoke-bar ;-) Ideaal voor de Vierdaagse! Tot de volgende keer. Groetjes en bedankt namens onze Vriendengroep!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair