Camping De Oude Molen

Camping De Oude Molen
7,9

133 reviews over Camping De Oude Molen in het Nederlands

Zwembad niet toereikend voor zoveel gasten

M. v. L.
25-7-2018

Bewust in Nederland gebleven omdat het erg warm was en hadden om die reden een camping uitgezocht met zwembad. Daar hebben we helaas zeer weinig gebruik van kunnen maken. Iedere keer was het zwembad overvol met de jongeren die in de groepsaccommodaties verbleven. Er waren te weinig ligstoelen en het zwembad is niet toereikend voor het vakantiepark.

Tip: Een extra zwembad voor de campinggasten.

Een prettige camping met ruime plaatsen. Minpuntje vind ik de grote kale plekken in het grasveld, waar de caravans hebben gestaan. Daar wordt weinig/geen aandacht aan besteed.

Prima sanitaire voorzieningen.

Eigenaar snapt t niet helemaal

Niko
12-7-2018

Prachtige camping op een geweldige locatie. Echter snapt de nieuwe eigenaar niet goed hoe hij sfeer en gezelligheid brengt op de camping. Daar waar er een gezellig bruin eetcafe/bar zou moeten zijn, is er nu een kill restaurant met TL verlichting. Er is met name savonds weinig vertier. Er is geen gezellige kantine waar de gasten graag samen een drankje gaan doen. Het restaurant loopt ook niet echt. Ik hoop snel op meer gezelligheid. Overigens zijn de prijzen wbt horeca zo'n 30% te hoog.

Geweldige service!

Jaap Overbeeke
26-6-2018

Prima camping, centraal gelegen in Groesbeek, net sanitair (met sauna, bubbelbad, kook gelegenheid, etc) geen muntjes gedoe, mooi restaurant en ruime plaatsen met goede wifi ontvangst. Alleen moet de camping toegang verbeterd worden, zoals ook eerder geschreven.

Door eigen schuld uitgegleden in het zwembad en daardoor vervelend gevallen. Ik ben daarna heel goed geholpen door het personeel. Beheerder heeft me direct naar de dokterspost gebracht. Omdat we hierdoor niet op de afgesproken datum konden vertrekken, mochten we blijven staan zo lang nodig en is meerdere malen hulp van het personeel aangeboden bij het afbreken van de voortent.

Prima

N
9-4-2018

Niks dan lof voor deze camping. We zijn er al meerdere keren geweest. Maar wat ik echt niet kan begrijpen is waarom er niet een fatsoenlijke ingang word gerealiseerd . Pal voor de entree staan 3 grote bomen waardoor men eerst een stuk over het fietspad moet manoeuvreren. Echt levensgevaarlijk en je hebt zo totaal geen zicht op het overige verkeer! Onbegrijpelijk dat hier niks aan gedaan word. 3 boompjes weg en het is opgelost!

Vakantiepark de Oude Molen, Beheerder, 20-6-2018

Beste N.,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling. We zijn het met u eens over de ingang van ons vakantiepark. Wij hebben op onze planning om nogmaals met de gemeente te kijken of er iets aan gedaan kan worden.

Prima camping

Melle
13-1-2018

Schone camping. Ligging is erg mooi, goed bereikbaar voor de vierdaagse (wandelaars), vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vakantiepark de Oude Molen, Beheerder, 24-1-2018
Beste Melle, bedankt voor uw mooie review! Wij zien u graag een volgende keer.

Fantastische camping

Gerido.
18-9-2017

Een aanrader voor iedereen die een nette, rustige en schone camping zoekt in een schitterende omgeving.

Zeer vriendelijk personeel bij de receptie en een vriendelijke en hulpvaardige eigenaar.

Beste Gerido,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer!

Heerlijk verblijf

de Graaf
8-8-2017

Het is een gemoedelijk vakantiepark, met allerlei faciliteiten om er een top vakantie van te maken. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam, en enthousiast. Er worden voor jong en oud activiteiten georganiseerd van bingo, pubquiz tot aan de treinritjes op het park, dit was overigens erg populair onder de kinderen. Deze konden er geen genoeg van krijgen en daarom reed de chauffeur vaak nog een rondje extra. Dat kan gewoon allemaal op dit park en wordt door de medewerkers als normaal beschouwd. Dit geeft een gewaardeerd gevoel. Voor de kinderen zijn er meerdere speeltuinen, waaronder 1 grote met een groot speeltoestel met meerdere glijbanen, trampolines, elektrische graafmachine ( gratis ), tafeltennis tafels. Ook is er voor de kleine kinderen een sprookjes douche,met lachspiegels, kinderwasbakken, verschoongelegenheid, de kinderen vinden het prachtig! Het vakantiepark is mooi gelegen tussen de heuvels van groesbeek en berg en dal, vlakbij het winkelcentrum. Via de dorpskern van groesbeek ligt er een mooi vlak fietspad, langs een oude spoorlijn richting de bossen, een aanrader voor de fietsers. Wij hebben hier werkelijk een top vakantie gehad,wij kwamen niks tekort. De mobile home was super schoon, onderhouden en bij aankomst stond er koek op de tafel klaar. Wat wil je nog meer?! Wij hopen nog een keer terug te gaan. Bedankt Camping de oude molen voor onze top vakantie!!!

Beste familie de Graaf,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische beoordeling!

We vinden het heel fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad bij ons op het park en dat u heeft genoten van de mooie omgeving! We zien u graag een volgende keer terug!

Geweldige camping de oude molen

Arend Koning
7-8-2017

Camping de oude molen is meer een camping voor een gezin met jonge kinderen.

We hebben genoten van de camping de spooktocht is een aanrader.

Nette en vriendelijke medewerkers. Problemen worden gelijk opgelost.

Dat noem ik service. Omgeving Groesbeek is in 1 woord geweldig, echt gevoel dat je op vakantie bent met mooi landschap en Duitsland om de hoek.

Beste Arend Koning,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!

We vinden het fijn om te horen dat u heeft genoten op ons park. Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug op Vakantiepark de Oude Molen!

Nooit meer/ vies sanitair/ onveilige speeltuin

Familie knols
6-8-2017

De camping ligt in een mooie omgeving. Daar is ook alles mee gezegd. Smerig sanitair; met name bij de kinderen en dames. Douches vol met kalk, geen waterdruk, ruikt naar riool. Tampons die er op de grond worden gesmeten liggen er de dag erna nog (wat niet gek is als je de poetsvrouw aan het werk ziet). Mijn zoontje durfde ik er niet eens in bad te doen, zeker niet als je de walgelijke badstop zag.

De speeltuintjes zijn al niet veel beter. De trampolines zijn gewoonweg levensgevaarlijk voor de kleintjes, van sommige speeltoestellen zit de fundering los en de zandbakken zijn gevaarlijk diep. Ook ligt er allerlei vuil van de hangjeugd.

De dieren weide is een lachertje. Het is punt 1 geen weide te noemen en punt 2 de dieren zitten in aftandse hokken en worden zo te zien nooit verschoond. Ook zitten er dieren die nodig naar de dierenarts moeten.

De wasmachines komen rechtstreeks uit de jaren 80. Gingen in een week herhaaldelijk kapot en zijn te walgelijk voor woorden.

Beste familie Knols,

Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat u uw verblijf op ons park als negatief heeft ervaren. We vinden het wel fijn dat u ons feedback heeft gegeven en zullen uw opmerkingen doorgeven aan het management. Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest.

redelijke camping,

Bernd
6-8-2017

In 2017 gekozen voor camping de Oude molen. Camping viel in eerste instantie tegen. De inrit is onoverzichtelijk en gevaarlijk. De eerste aanblik van de receptie ziet er ongezellig uit. Camping miste die week wel wat sfeer.

De plekken zijn vrij klein, wij hebben niet zo hele grote tent maar met bijzet tent en auto was de plek min of meer vol. Wij stonden op een comfortplaats.Het K veld met basisplaatsen is niet aan te raden, erg open met heel oud sanitair, wordt veel gebruikt als trekkersveld en waarschijnlijk in de vierdaagse week

Er is één groot sanitair hoofdgebouw. Het warme water is er gratis. Het sanitairgebouw is schoon maar dat laatste tot op zekere hoogte. De plafond en ventilatie etc., wat niet door de schoonmaker bereikbaar is, is wel vies. Het kindersanitair ziet er op de foto leuk uit, maar is smerig en dat is logisch want dit is heel lastig schoon te maken. En het werk niet praktisch.

Er zijn 3 speeltuinen die wel wat onderhoud mogen hebben. De zandbak in het kleinste speeltuintje is helemaal leeg.

Wij hadden geboekt net na de vierdaagse week. Helaas liep de camping leeg. Wij moesten wel het vierdaagse tarief betalen de eerste week. In onze ogen is dat wel hoog t.o.v de kwaliteit. De 2e week was er een spooktocht, wat meer een horrortocht was dan een spooktocht. De kettingzaag om 23:30 's nachts konden we absoluut niet waarderen. Onze jongste zoon heeft de hele avond op schoot gezeten, omdat hij bang was. Dat hoort wat ons betreft niet zo in de vakantie.(film is te vinden op youtube)

De omgeving is heel mooi en zeker een aanrader waard. Voordeel van de camping is dat deze op loopafstand van het centrum is.

Beste Bernd,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan het management. Het probleem van de in/uitrit van het park is bij ons bekend en wij doen ons best om hier een oplossing voor te vinden. We vinden het fijn dat u ons de feedback heeft gegeven en we hopen dat u ondanks alles toch een fijn verblijf heeft gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor De Oude Molen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oude Molen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oude Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oude Molen scoort een 7.86 uit 10 op basis van 133 reviews.