6,4

In het mooie landschap bij Groesbeek ligt Camping De Oude Molen. Rond het zwembad kan het op piektijden soms erg druk zijn. De animatie organiseert zowel voor kinderen als volwassenen verschillende activiteiten. Maak de kinderen blij door een dag naar Park Tivoli te gaan of trotseer de bekende zevenheuvelenweg te voet.

137 reviews over Camping De Oude Molen in het Nederlands

Nooit meer heen gaan na overdracht nieuwe eigenaar

Marnix de Jong,
31-3-2019

Was een in het verleden een mooie leuke camping met goede animatie. Na de nieuwe eigenaar alleen maar slechter geworden. De authentieke nette zweer is weg. Sanitair gebouw oud, zwembad gevaarlijk en kantine is een ziel losse ruimte geworden. Voor ons niet meer. We gaan na jaren plezier opzoek naar een nieuwe familie camping.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Achteruitgang door nieuwe eigenaar.

Kampeerder.,
3-1-2019

Afgelopen jaar wederom op een seizoensplaats gestaan. Er is een nieuwe eigenaar die onervaren is wbt het runnen van een camping. Eigenlijk gaat alle aandacht uit naar het (saaie) restaurant en de groepsaccemodaties, en dat is jammer. Het restaurant had een gezellige kantine moeten zijn, het is er nu saai en er zit nooit iemand. Ipv karaoke ruimtes had er in de kelder een mooie binnenspeeltuin moeten zijn. De kidsclub zit nou buiten in een partytent . Savonds geen vertier of annimatie. Zwembad is verganen glorie, en de glijbaan erg gevaarlijk. Wij kijken het nog een seizoen aan, hopelijk gaat t dit seizoen beter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer!

Anoniem,
11-10-2018

Ontzettende slechte camping. Is enorm achteruit gegaan in de breedste zin. Als je met klachten komt nemen ze je niet serieus. Ze behandelen je niet als gast. Ik zou iedereen dan ook echt afraden om naar deze camping te gaan. Ziet er allemaal leuk uit, maar in werkelijkheid zal t iedereen in meerdere opzichten vies tegenvallen. Wij komen er ieder jaar samen met nog een aantal gezinnen. Wij allen zoeken nu een nieuwe geschikte camping.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Wil en Anja,
30-9-2018

Echt een prima camping, schoon sanitair, ruime plaatsen, vriendelijk personeel . Wij waren er tijdens de wijnfeesten in Groesbeek. Mooie fiets routes, gezellige terrasse. Kortom lof voor de eigenaar

Gereisd met partner in september 2018

Aernout,
16-9-2018

Sanitair prima en schoon ruime plaats wij waren buiten de schoolvakanties en genoten van de rust

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Paul,
2-8-2018

Receptie is vriendelijk. Verder een ramp. Slecht onderhouden camping. Chalets vies, inventaris incompleet, schimmel en lekkage in de douche, matrassen oud en versleten, afzuiger defect en jaren niet schoongemaakt, gebreken aan vaatwasser. Zwembad slecht onderhouden, verf in het kinderbad laat los en drijft in het bad, de glijbaan is slecht onderhouden en de kinderen zitten hierdoor onder de blauwe plekken. Personeel is niet in staat om te handelen bij incidenten (EHBO) en gasten nemen heft in handen om 112 te alarmeren en EHBO te doen. Personeel staat erbij en kijkt ernaar. Veel overlast van seizoensarbeiders. Al met al een verloren vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zwembad niet toereikend voor zoveel gasten

M. v. L.,
25-7-2018

Bewust in Nederland gebleven omdat het erg warm was en hadden om die reden een camping uitgezocht met zwembad. Daar hebben we helaas zeer weinig gebruik van kunnen maken. Iedere keer was het zwembad overvol met de jongeren die in de groepsaccommodaties verbleven. Er waren te weinig ligstoelen en het zwembad is niet toereikend voor het vakantiepark.

Tip: Een extra zwembad voor de campinggasten.

Een prettige camping met ruime plaatsen. Minpuntje vind ik de grote kale plekken in het grasveld, waar de caravans hebben gestaan. Daar wordt weinig/geen aandacht aan besteed.

Prima sanitaire voorzieningen.

Gereisd met partner in juli 2018

Eigenaar snapt t niet helemaal

Niko,
12-7-2018

Prachtige camping op een geweldige locatie. Echter snapt de nieuwe eigenaar niet goed hoe hij sfeer en gezelligheid brengt op de camping. Daar waar er een gezellig bruin eetcafe/bar zou moeten zijn, is er nu een kill restaurant met TL verlichting. Er is met name savonds weinig vertier. Er is geen gezellige kantine waar de gasten graag samen een drankje gaan doen. Het restaurant loopt ook niet echt. Ik hoop snel op meer gezelligheid. Overigens zijn de prijzen wbt horeca zo'n 30% te hoog.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige service!

Jaap Overbeeke,
26-6-2018

Prima camping, centraal gelegen in Groesbeek, net sanitair (met sauna, bubbelbad, kook gelegenheid, etc) geen muntjes gedoe, mooi restaurant en ruime plaatsen met goede wifi ontvangst. Alleen moet de camping toegang verbeterd worden, zoals ook eerder geschreven. Door eigen schuld uitgegleden in het zwembad en daardoor vervelend gevallen. Ik ben daarna heel goed geholpen door het personeel. Beheerder heeft me direct naar de dokterspost gebracht. Omdat we hierdoor niet op de afgesproken datum konden vertrekken, mochten we blijven staan zo lang nodig en is meerdere malen hulp van het personeel aangeboden bij het afbreken van de voortent.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima

N,
9-4-2018

Niks dan lof voor deze camping. We zijn er al meerdere keren geweest. Maar wat ik echt niet kan begrijpen is waarom er niet een fatsoenlijke ingang word gerealiseerd . Pal voor de entree staan 3 grote bomen waardoor men eerst een stuk over het fietspad moet manoeuvreren. Echt levensgevaarlijk en je hebt zo totaal geen zicht op het overige verkeer! Onbegrijpelijk dat hier niks aan gedaan word. 3 boompjes weg en het is opgelost!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
Vakantiepark de Oude Molen, Beheerder, 20-6-2018

Beste N.,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling. We zijn het met u eens over de ingang van ons vakantiepark. Wij hebben op onze planning om nogmaals met de gemeente te kijken of er iets aan gedaan kan worden.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oude Molen in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oude Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.