9,3

122 reviews over Camping De Hoge Hof in het Nederlands

Geweldig

Fam van Kerkhof-van de Bilt
2-10-2017

Ze zeggen wel eens, "in één woord geweldig". Vandaag naar huis gegaan en de jongens vragen al weer: "wanneer gaan we weer naar boer Theo en boer Daan?" Zo mooi dat jullie ondanks het drukke leven op de boerderij de kinderen overal aan mee laten doen en hier de tijd voor nemen. Het is altijd gezellig bij jullie voor jong en oud! Wij hebben ook weer enorm genoten van het prachtige uitzicht! Zo'n fijne plek vind je niet vaak..!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Mooie ligging! Camping wat minder goed bevallen.

A.Smit
8-9-2017

Erg mooi uitzicht vanaf de camping. In vergelijking tot andere minicampings /boerencampings, welke zeker zo mooi zijn,is de prijs aan de hoge kant, zeker wanneer je nog eens moet betalen voor de douches en ook nog eens voor extra stroomverbruik (wat we nog nooit aan de hand hebben gehad terwijl we geen elektrische verwarming, airco of andere zaken met overmatig stroomverbruik in onze caravan hebben). Sanitair niet zo schoon, ook liep er regelmatig een hond rond in de sanitair ruimten. Vuilnisbakken waren overvol.

Helemaal super genoten!

Virginie Grutters
15-8-2017

Prachtig uitzicht en hartelijke mensen. Kunt hier heerlijk wandelen en fietsen. Het is heuvelachtig. Kinderen mogen meehelpen bij de koeboer. Rustige, kindvriendelijke, nette camping in prachtige natuur. Ik kom snel weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk plekje

anja
10-8-2017

Heerlijke boerencamping met een in werking zijnde boerderij met melkkoeien. Kinderen mogen met alles meehelpen. Schoon sanitair. Zeer gastvrij. Mooi gras voor je kampeermiddel. Goede wifi bij het wifipunt.

Wat een gastvrijheid!

Pherenike Onderdonck
3-8-2017

Rustig en zeer kindvriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fijne rustige plek met een prachtig uitzicht

Sandra & Teun
22-7-2017

Tijdens de 4 daagse hebben we genoten van de rust en ruimte. Ruim plekken en een prachtig uitzicht over de heuvels. Nijmegen goed te doen op de fiets. Terugweg wel bergopwaarts en dan biedt bus lijn 5 de perfecte oplossing. We zijn gastvrij ontvangen en er heeft een erg gezellige sfeer.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek en uitzicht

Ronny
21-7-2017

Buitenland in ons binnenland

Gereisd Met partner in juli 2017

Fijne camping met fantastisch uitzicht

Suzanne en Jappe
29-5-2017

Een heerlijke camping met een actief boerenbedrijf. Het weer was zomers maar door het windje was het prima vertoeven op de Hoge hof. De eigenaren zijn vriendelijke en behulpzame mensen, niets is te gek. We hebben in de avonden gretig gebruik gemaakt van de kachel die eigendom is van de camping. Het uitzicht vanaf de kampeerplekken was prachtig. We hebben tijdens het hemelvaartweekend genoten en komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch uitzicht.en Lieve mensen.

M.Arts
30-10-2016

Fantastisch! Eigenaren super aardig,en doen niet moeilijk.We hebben genoten,We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Fantastische plek, ideale vakantie.

Erna
26-10-2016

Wat hebben wij gemoten op Camping de Hoge Hof! Prachtige plek, volop wandelmogelijkheden en musea, maar vooral wat een fijne mensen zijn Oda, Theo en Daan. Altijd in voor een praatje of het nu gaat over de omgeving, geschiedenis, koeien of zomaar leuke verhalen ze staan altijd open voor hun gasten. We troffen de eerste koude periode in oktober maar in de trekkershut ging de kachel aan en was het behaaglijk. We mochten gebruik maken van een goed ingerichte keuken en niet te vergeten helpen met het melken. Kortom: genoten en dankbaar. Erna

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoge Hof in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoge Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.