Camping De Hoge Hof

Meer campinginfo

123 reviews over Camping De Hoge Hof

• 9Hendrik Zeeman08-06-2015

Kamperen op hoog niveau

Deze familie heeft het helemaal begrepen. Zonder hotelschool op zak weten zij ook hoe het moet; zeer vriendelijk, gastvrij, creatief en persoonlijk. De camping is met zijn faciliteiten helemaal op orde en de ligging uitzonderlijk mooi. Zonder te vragen kreeg ik een service die ik in menig sterren restaurant of hotel niet heb meegemaakt. Het is allemaal mogelijk op De Hoge Hof.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Peter16-05-2011

super camping

Ik heb 5 dagen verbleven in de trekkershut die op de camping staat, een mooie eenvoudige hut met vanaf het terrasje een prachtig uitzicht op het dal en het achtergelegen Duitse Reichswald. De hut is voorzien van koelkast, waterkoker, koffiezetapp. en verwarming.Er is een campingkeuken aanwezig met 4-pits gasstel, uitgebreid pannenset en magnetron. Ik heb vanuit de camping prachtige wandelingen kunnen maken bv. via een stuk van het Pieterpad naar de duivelsberg en naar natuurreservaat De Bruuk waar prachtige orchideen groeien.Kortom een prachtige camping in een prachtige omgeving waar ik buiten het vakantie seizoen helemaal tot rust ben kunnen komen.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Jan31-03-2011

goed park

het was een heel goed park met veel extra dingen en een goede ligging. Verder is er niks op te zeggen

12 tips over Camping De Hoge Hof

• familie Brand, 07-05-2014

Vergeet je laarzen en oude kleren niet want vieze kleren horen er bij hier.

• Familie Saris, 25-04-2014

Gewoonweg een geweldige camping! Schitterend natuurlijk gelegen en toch vlakbij allerlei faciliteiten, prima sanitair, supervriendelijke eigenaren, adembenemend mooi uitzicht, schitterende omgeving. Werkelijk uniek als je het boerenleven van dichtbij wilt ervaren. Kijken of zelf doen. Alles is mogelijk. Voor ieder wat wils en jong en oud is er op zijn plek. Lekker genieten in de natuur en samen met elkaar. Prachtige plekken met uitstekende stroomvoorziening (16 A) Kortom, aan absolute aanrader!

• Bianca Vrijken, 28-04-2014

Museum Afrikadorp is vlakbij, erg leuk. Rondje duivelsberg wandelen. Boodschappen doen in Duitsland, vooral tanken.

1 vraag over Camping De Hoge Hof

• ria, 10-02-2012

terrein

hallo kan iemand mij vertellen of de plaatsen vlak zijn of hellend/ schuin...beetje schuin is niet erg.....en is de ligging zonnig?

renee de vries, 24-04-2012

zonnig, beetje glooiend, maar ook vlakke plekken.

ria, 24-04-2012

dank voor je reactie. groesbeek ken ik mn hele leven al maar niet alle campings vandaar mn vraag. ga er binnenkort wel heen denk ik.een mooi uitzicht is erg belangrijk en vriendelijke mensen ook

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan