Camping De Hoge Hof

Meer campinginfo

123 reviews over Camping De Hoge Hof

• 9Tonneke08-09-2019

Volgendjaarweer!!!

Fantastisch gelegen camping.Super schoon sanitair!Zeer behulpzame eigenaar!Wij waren een gemêleerde familie groep in de leeftijd van 0 tot 75 jaar !Wij allen hebben een heerlijk weekend gehad!Of wij nu een appartement,blokhut , tent ,caravan of camper verbleven het was genieten.Morgen reserveren we voor volgend jaar!!

• 9Anoniem08-09-2019

Fantastisch!!

Fantastisch mooie plek, veel te doen voor de kinderen zoals bijvoorbeeld super skelters! Met onze familie hebben we een heerlijk weekend gehad

• 7Staat v/h sanitair

• 9G22-08-2019

prima verblijf.

Wij hebben hier met de Nijmeegse vierdaagse gestaan. Prima verblijf op het "evenementen" terrein. Lekker rustig, 's avonds is het op tijd stil. Schone toiletten en douches. Wel minder vind ik dat je moet betalen (0,50) voor de douches. Dit staat overigens niet op de site, dat vind ik niet meer van deze tijd, bereken het dan in de prijs.

• 10Cas09-07-2019

In één woord, geweldig !

Een fantastische camping met schoon en goed sanitair, een goed volleybalveld en jeu-de-boulesbaan. Het uitzicht richting Duitsland en Groesbeek is geweldig. Echte aanrader met betrokken eigenaren voor een fijn vakantiegevoel !

• 10Chantal10-06-2019

Met een groep vrienden, kids en honden naar de mini camping gegaan. Wat een relaxte plek en een gemoedelijke en ongedwongen sfeer. Wij wilden samen voetbal kijken; geen probleem men had een scherm voor ons. Er is genoeg te doen voor jong en oud; struinen over de boerderij, met zijn allen voetballen in de wei (waar nog geen koeien stonden), rijden op de skelters, volleybal en jeu de boules veld en een grote trampoline. En wat een uitzicht en mooie wandelroutes (Pieterpad).! De honden mochten op veel plekken niet los maar er ligt direct achter de camping een bos waar ze lekker kunnen rennen. Dat alles met schoon sanitair (met 50 cent muntjes) een top verblijf. Wij komen volgend jaar graag weer.

• 10Rachel20-01-2019

Nice!

Heerlijk weekend met vriendinnen in de trekkershut en van daaruit mooie wandelingen gemaakt. Zeer gastvrije ontvangst en een geweldig uitzicht!

• 2018
    10Antoon01-12-2018

Wat een fantastisch uitzicht en top keuken alles w

Geweldige camping prachtige uitzichten top mensen

• 2017
    9Suzanne en Jappe29-05-2017

Fijne camping met fantastisch uitzicht

Een heerlijke camping met een actief boerenbedrijf. Het weer was zomers maar door het windje was het prima vertoeven op de Hoge hof. De eigenaren zijn vriendelijke en behulpzame mensen, niets is te gek. We hebben in de avonden gretig gebruik gemaakt van de kachel die eigendom is van de camping. Het uitzicht vanaf de kampeerplekken was prachtig. We hebben tijdens het hemelvaartweekend genoten en komen zeker nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

10Erna26-10-2016

Fantastische plek, ideale vakantie.

Wat hebben wij gemoten op Camping de Hoge Hof! Prachtige plek, volop wandelmogelijkheden en musea, maar vooral wat een fijne mensen zijn Oda, Theo en Daan. Altijd in voor een praatje of het nu gaat over de omgeving, geschiedenis, koeien of zomaar leuke verhalen ze staan altijd open voor hun gasten. We troffen de eerste koude periode in oktober maar in de trekkershut ging de kachel aan en was het behaaglijk. We mochten gebruik maken van een goed ingerichte keuken en niet te vergeten helpen met het melken. Kortom: genoten en dankbaar. Erna

• 10Anneke en theo nillessen15-09-2016

Elk jaar een heerlijke week

Het is een camping met het mooiste uitzicht. Ook voor kinderen een el dorado. Mogen met de boer mee op de tractor helpen met het verzorgen van de koeien. Als je wilt mag je helpen met het melken van de koeien. Schitterende omgeving om te wandelen en te fietsen. In het dorp en omgeving genoeg plekjes om iets te drinken of te eten.

12 tips over Camping De Hoge Hof

• familie Brand, 07-05-2014

Vergeet je laarzen en oude kleren niet want vieze kleren horen er bij hier.

• Familie Saris, 25-04-2014

Gewoonweg een geweldige camping! Schitterend natuurlijk gelegen en toch vlakbij allerlei faciliteiten, prima sanitair, supervriendelijke eigenaren, adembenemend mooi uitzicht, schitterende omgeving. Werkelijk uniek als je het boerenleven van dichtbij wilt ervaren. Kijken of zelf doen. Alles is mogelijk. Voor ieder wat wils en jong en oud is er op zijn plek. Lekker genieten in de natuur en samen met elkaar. Prachtige plekken met uitstekende stroomvoorziening (16 A) Kortom, aan absolute aanrader!

• Bianca Vrijken, 28-04-2014

Museum Afrikadorp is vlakbij, erg leuk. Rondje duivelsberg wandelen. Boodschappen doen in Duitsland, vooral tanken.

1 vraag over Camping De Hoge Hof

• ria, 10-02-2012

terrein

hallo kan iemand mij vertellen of de plaatsen vlak zijn of hellend/ schuin...beetje schuin is niet erg.....en is de ligging zonnig?

renee de vries, 24-04-2012

zonnig, beetje glooiend, maar ook vlakke plekken.

ria, 24-04-2012

dank voor je reactie. groesbeek ken ik mn hele leven al maar niet alle campings vandaar mn vraag. ga er binnenkort wel heen denk ik.een mooi uitzicht is erg belangrijk en vriendelijke mensen ook

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan