Camping De Hoge Hof

Camping Info

Meer campinginfo

123 reviews over Camping De Hoge Hof

• 9René09-07-2019

Authentieke boerderijcamping met pracht uitzicht

Ik heb hier 1 nachtje gestaan met mijn zoontje van 12. Hij had een nieuwe tent gekocht en die wilde uitproberen. Prachtige plek, Mega uitzicht, rust en vertier. Aardige mensen. Komen zeker een keer terug, dan wat langer

• 10Lonneke05-07-2019

Heerlijk!

Een warm vriendelijk welkom. Een prachtig plekje voor onze tent. Skelters, een trampoline en een boomschommel voor de kinderen. Als je wil, mag je de boer helpen. Schoon sanitair en een fijne ruimte om te koken en af te wassen.

• 10Fam.Lammers25-06-2019

Gemoedelijke gezellige boerencamping

Prachtig gelegen camping, je waant je echt in buitenland, terwijl je met 10min in Nijmegen zit, overigens ook met 10min in Duitsland. Verder is natuur super voor wandelen, (race)fietsen en MTBen, mits je van klimmen en dalen houdt natuurlijk.

Verder een gemoedelijke gezellige sfeer. Bijna alles kan en mag, zowel op de camping als op het boerenbedrijf. Koeien voeren, koeien melken, meerijden met de tractor of shovel het kan allemaal. Daarnaast is er voor de kinderen een trampoline en een groot aantal skelters en voor de kleinere kids wat driewiel-fietsjes. De kids van 1,5 en 3,5jr hebben zich reuze vermaakt tussen de koeien en kalfjes en de gezelligheid van de veehouders, die ook graag over boerenbedrijf vertellen en dingen uitleggen.

Sanitair is keurig schoon en netjes (niet meer nieuwste van nieuwste) Tevens aanwezigheid van keuken met alle benodigdheden om je maaltijd te bereiden indien nodig. Hopen zeker terug te komen!

• 9Farah07-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Ontzettend leuke en relaxte camping. Kinderen zijn enorm welkom, alles kan en mag. Kijken in de stallen bij de koeien en kalfjes en het leukste was natuurlijk achterop de shovel meerijden. Prachtig uitzicht over de heuvels. En ook nog genoten van een heel groot Paasvuur.

• 2018
    9Petra20-08-2018

Geweldig

Leuke boerderijcamping waar iedereen mag meehelpen met de boer! Goed en schoon sanitair met wc papier en zeep. Vriendelijke eigenaren die alles willen vertellen over de boerderij. Leuke omgeving met mooi uitzicht vanaf de camping. Eigenlijk was alles goed.

• 10Jorianne en Jeroen13-06-2018

Een geweldige ervaring!

We werden meegenomen met het boerderijleven; Mochten meekijken in de melkmachine, mee op de shovel en helpen met de wei-inspectie. Geweldig om te zien dat de koeien voor het eerst dit jaar naar buiten mochten! Nu we voortaan koeien in een weiland zien staan zullen we daar een heel ander beeld bij hebben dan voorheen. Voor ons dochtertje een hele mooie eerste ervaring van camperen;)

• 10Brand08-05-2018

Geweldig ontspannen voor klein en groot.

Dit jaar voor de 6e keer een weekend naar Boer Theo geweest. In 2 woorden: Alweer geweldig!! Heerlijk hoe onze mini-boer met alles, maar dan ook echt met alles mee mag en kan helpen (behalve het echte melken want daarvoor is hij nog niet lang genoeg en daardoor niet veilig). Achterop het speciale bankje op de shoffel of meehelpen bij de koeien in de stal. Het sanitair is prima, Wifi is er ook bij de receptie, en het grasveld is prima met schitterende vergezichten naar Duitsland en Groesbeek. De hoge hof ligt aan het Pieterpad en naast het bos. Kortom Genieten!! Boer Theo en Boer Daan bedankt!! Een dikke high five van Lucas.

• 10Fam, Lauwers29-04-2018

Heerlijk genieten

Ongedwongen camperen in de mooie omgeving bij een boerenbedrijf. Waar zelfs volwassene nog kind mogen zijn. Theo, Oda , Daan, Cynthia en kids wij komen graag nog een keer.

• 2017
    10Fam van Kerkhof-van de Bilt02-10-2017

Geweldig

Ze zeggen wel eens, "in één woord geweldig". Vandaag naar huis gegaan en de jongens vragen al weer: "wanneer gaan we weer naar boer Theo en boer Daan?" Zo mooi dat jullie ondanks het drukke leven op de boerderij de kinderen overal aan mee laten doen en hier de tijd voor nemen. Het is altijd gezellig bij jullie voor jong en oud! Wij hebben ook weer enorm genoten van het prachtige uitzicht! Zo'n fijne plek vind je niet vaak..!

• 7Staat v/h sanitair

• 10Virginie Grutters15-08-2017

Helemaal super genoten!

Prachtig uitzicht en hartelijke mensen. Kunt hier heerlijk wandelen en fietsen. Het is heuvelachtig. Kinderen mogen meehelpen bij de koeboer. Rustige, kindvriendelijke, nette camping in prachtige natuur. Ik kom snel weer!

12 tips over Camping De Hoge Hof

• familie Brand, 07-05-2014

Vergeet je laarzen en oude kleren niet want vieze kleren horen er bij hier.

• Familie Saris, 25-04-2014

Gewoonweg een geweldige camping! Schitterend natuurlijk gelegen en toch vlakbij allerlei faciliteiten, prima sanitair, supervriendelijke eigenaren, adembenemend mooi uitzicht, schitterende omgeving. Werkelijk uniek als je het boerenleven van dichtbij wilt ervaren. Kijken of zelf doen. Alles is mogelijk. Voor ieder wat wils en jong en oud is er op zijn plek. Lekker genieten in de natuur en samen met elkaar. Prachtige plekken met uitstekende stroomvoorziening (16 A) Kortom, aan absolute aanrader!

• Bianca Vrijken, 28-04-2014

Museum Afrikadorp is vlakbij, erg leuk. Rondje duivelsberg wandelen. Boodschappen doen in Duitsland, vooral tanken.

1 vraag over Camping De Hoge Hof

• ria, 10-02-2012

terrein

hallo kan iemand mij vertellen of de plaatsen vlak zijn of hellend/ schuin...beetje schuin is niet erg.....en is de ligging zonnig?

renee de vries, 24-04-2012

zonnig, beetje glooiend, maar ook vlakke plekken.

ria, 24-04-2012

dank voor je reactie. groesbeek ken ik mn hele leven al maar niet alle campings vandaar mn vraag. ga er binnenkort wel heen denk ik.een mooi uitzicht is erg belangrijk en vriendelijke mensen ook

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan