Camping De Hoge Hof

Meer campinginfo

123 reviews over Camping De Hoge Hof

• 10Mirjam Lauwers04-05-2019

Warm welkom

Wat voelen wij ons welkom en thuis op déze camping. De kinderen mogen meehelpen waar ze willen. En boer Daan en Theo leggen alles goed uit. De omliggende natuur en het uitzicht vanaf de camping zijn prachtig. Voor een ieder wat wils wij komen zeker weer terug.❤

• 2017
    10anja10-08-2017

Heerlijk plekje

Heerlijke boerencamping met een in werking zijnde boerderij met melkkoeien. Kinderen mogen met alles meehelpen. Schoon sanitair. Zeer gastvrij. Mooi gras voor je kampeermiddel. Goede wifi bij het wifipunt.

• Oude reviews

10anja07-08-2016

Meer dan fantastisch

Je wordt zeer gastvrij onthaalt. Voor kinderen (en volwassenen) is dit een heerlijk verblijf, zeker als je wat van het boerenleven wil meemaken.

• 10Betty Huisman10-07-2016

Elk jaar weer!

Camping plaatsen zijn prachtig. Boeren bedrijf, in de zomer vaak koeien die kalveren, erg leuk voor kinderen, hele vriendelijke en vrolijke mensen.

• 9Paul de Winter10-07-2016

Familiecamping.

Zo vriendelijk en familiair vind je weinig!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Gert03-07-2016

We hebben een heerlijk weekend gehad op camping de Hoge Hof. Zeer gastvrij ontvangen. Rustig, maar ook niet te rustig. Een fantastisch uitzicht en ook voor de kinderen leuk door het gebeuren op de boerderij.

• 10Bianca Vrijken28-04-2014

Geweldige ervaring, uniek!!!

Deze camping gevonden via zoover en niemand heeft iets teveel geschreven. Een unieke ervaring voor het hele gezin, moeder mocht mee melken in de melkput, wat was dit gezellig met boer Theo.Mijn dochter heeft het hele weekend voor de kalfjes gezorgd, lekker in de stal tussen de kalfjes, knuffelen met de kalfjes en zorgen dat ze op tijd dronken.Tip, neem oude kleren mee, regenlaarzen of koop een boer Theo pak Op de camping, want poep aan je kleren gegarandeerd als je hier tenminste zin in hebt.Want niks moet alles mag. Meerijden op de tractor, voer aanschuiven, je zegt het maar en het kan. Boer Theo, Oda en Daan, bedankt voor ons fantastische paasweekend. Nu heb ik het nog niet eens gehad over het prachtige uitzicht, de mooie omgeving, je zit in een paar minuten in Duitsland.Waarom heeft sanitair voor mij geen 10, voor mij persoonlijk vind ik het muntjessysteem om te douchen niet prettig, maar dat is dan ook alles wat ik kan verzinnen. Tot binnenkort, wij komen kalfje 14 weer knuffelen.

• 10Rutger01-10-2013

leuke en gezellige camping

Mooie camping, voor iedereen is er wat te doen. Je kunt er lekker luieren of je kunt Theo en Daan meehelpen op de boerderij. En als je dit niet leuk vind is er in de mooie omgeving voldoende mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Prachtig uitzicht.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Wezendonk04-08-2012

Fantastische plek

camping de hoge hof is zeer vierdaagselopers vriendelijk. s',avonds op tijd stil. zeer kindvriendelijk

• 9Ed22-05-2011

gastvrij, mooi veld,prachtig uitzicht.

Zoek je een camping waar de kinderen mee willen helpen op het bedrijf dan is deze camping een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

12 tips over Camping De Hoge Hof

• familie Brand, 07-05-2014

Vergeet je laarzen en oude kleren niet want vieze kleren horen er bij hier.

• Familie Saris, 25-04-2014

Gewoonweg een geweldige camping! Schitterend natuurlijk gelegen en toch vlakbij allerlei faciliteiten, prima sanitair, supervriendelijke eigenaren, adembenemend mooi uitzicht, schitterende omgeving. Werkelijk uniek als je het boerenleven van dichtbij wilt ervaren. Kijken of zelf doen. Alles is mogelijk. Voor ieder wat wils en jong en oud is er op zijn plek. Lekker genieten in de natuur en samen met elkaar. Prachtige plekken met uitstekende stroomvoorziening (16 A) Kortom, aan absolute aanrader!

• Bianca Vrijken, 28-04-2014

Museum Afrikadorp is vlakbij, erg leuk. Rondje duivelsberg wandelen. Boodschappen doen in Duitsland, vooral tanken.

1 vraag over Camping De Hoge Hof

• ria, 10-02-2012

terrein

hallo kan iemand mij vertellen of de plaatsen vlak zijn of hellend/ schuin...beetje schuin is niet erg.....en is de ligging zonnig?

renee de vries, 24-04-2012

zonnig, beetje glooiend, maar ook vlakke plekken.

ria, 24-04-2012

dank voor je reactie. groesbeek ken ik mn hele leven al maar niet alle campings vandaar mn vraag. ga er binnenkort wel heen denk ik.een mooi uitzicht is erg belangrijk en vriendelijke mensen ook

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan