Camping De Hoge Hof

Camping Info

Meer campinginfo

123 reviews over Camping De Hoge Hof

• 10Fred de Blok22-06-2019

Een plek om voor om te rijden.

Hier geldt nog de ouderwetse gastvrijheid Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer Geweldig uitzicht over de heuvels. Heerlijke kersen zo uit de boom mogen plukken Schoon en ruim sanitair. Zeer ruime plaatsen voor zowel tent maar ook voor campers en caravan. Ook voor de Kids staan er mammoet skelters klaar maar ook een grote trampoline. De stallen zijn vrij toegankelijk en er mag geholpen worden met melken.
    Pieterpad loopt over het erf. Kortom een aanrader.

• 10Ron en Maria10-06-2019

Heerlijk op de heuvel van de Hoge Hof.

Voelt als thuis, fijne sfeer,veel voor een redelijke prijs. We komen al jaren een paar keer voor onze korte vakanties bij Theo en Oda, zo gemoedelijk en gastvrij.

• 10Fam. Hamminga12-05-2019

Leuke camping met fantastisch uitzicht!!

Een prachtig gelegen camping met fantastisch uitzicht over het dal. Hele fijne eigenaren die ook heel bevlogen kunnen vertellen over alles wat zich hier in de oorlog en rond de bevrijding heeft afgespeeld. Wij komen hier zeker terug!!

• 8Staat v/h sanitair

• 1Patricia27-03-2019

Nooit meer!!

Het was dat we in Nijmegen moesten zijn, en met ons is ook 4 honden! Daar is 1 assistancedog bij. Deze zijn eigenlijk altijd en overal gratis dat was hier toch wel een probleem. Ze had er ook nooit van gehoord! Het uitzicht was geweldig, maar verder kom ik er NOOIT meer terug. De plaatsen zijn klein zeker als je in het hoogtijd zit. En de kosten zijn veel en veel te hoog. Ze vragen overal een bedrag voor. En dat zegt mij dat wij hun gas en elektra rekening moeten betalen! Op dat wat een boerenbedrijf aan die kosten kwijt is daar valt dat kleine beetje dat de camping gasten moeten betalen niet op. Het douchen moesten we betalen en extra omdat we teveel elektra hadden verbruikt. Kom op zeg. Voordat geld kan je op een 5 sterren camping staan!! Nee een veel te dure Boerencamping daar gaan we toch heen voor de rust en de prijs dit voelde als uitbuiterij.

• 1Staat v/h sanitair

• 10Demi01-03-2019

Vriendelijk, mooi uitzicht , goede hygiëne , kortom top vakantie!

• 10W.janssen28-01-2019

Geweldige omgeving

Heerlijk winterkamperen en dan met z'n mooi uitzicht vriendelijke mensen schoon sanitair😀👍

• 2018
    10Wijnand en Lucy21-10-2018

Zeker herhalen!

Heerlijk 4 dagen nazomeren op een heeeerlijke camping,prima sanitair,panoramauitzicht,gezellig Groesbeek op fietsafstand,het echte buitenlandgevoel in eigen land.Eindeloze uitvalsmogelijkheden,je zit zo in Duitsland.sAvonds ff rondje langs de koeien,babbeltje met de boer en slapen als marmotjes.Snel weer herhalen,elk seizoen een succes!!!!

• 10Rita12-10-2018

super

Mooie camping, super ligging, vriendelijke mensen aan verschillende wandelpaden. Veel mogelijkheden.

• 9mieke20-08-2018

Geweldig

We hebben een kleine week op deze camping gestaan. Van hieruit enkele etappes van het Pieterpad afgelegd. Mooie fietsroutes. Ruime plekken, goed sanitair. Douches 50 cent, ruim voldoende water. Heerlijke plek voor kinderen. Zij mogen meehelpen met de boer en slapen in het hooi. Kinderen mogen weer kinderen zijn.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Anita Groenland14-08-2018

Super gezellig,lieve eigenaren

Het is een hele vriendelijke schone camping met fantastisch uitzicht over het dal

12 tips over Camping De Hoge Hof

• familie Brand, 07-05-2014

Vergeet je laarzen en oude kleren niet want vieze kleren horen er bij hier.

• Familie Saris, 25-04-2014

Gewoonweg een geweldige camping! Schitterend natuurlijk gelegen en toch vlakbij allerlei faciliteiten, prima sanitair, supervriendelijke eigenaren, adembenemend mooi uitzicht, schitterende omgeving. Werkelijk uniek als je het boerenleven van dichtbij wilt ervaren. Kijken of zelf doen. Alles is mogelijk. Voor ieder wat wils en jong en oud is er op zijn plek. Lekker genieten in de natuur en samen met elkaar. Prachtige plekken met uitstekende stroomvoorziening (16 A) Kortom, aan absolute aanrader!

• Bianca Vrijken, 28-04-2014

Museum Afrikadorp is vlakbij, erg leuk. Rondje duivelsberg wandelen. Boodschappen doen in Duitsland, vooral tanken.

1 vraag over Camping De Hoge Hof

• ria, 10-02-2012

terrein

hallo kan iemand mij vertellen of de plaatsen vlak zijn of hellend/ schuin...beetje schuin is niet erg.....en is de ligging zonnig?

renee de vries, 24-04-2012

zonnig, beetje glooiend, maar ook vlakke plekken.

ria, 24-04-2012

dank voor je reactie. groesbeek ken ik mn hele leven al maar niet alle campings vandaar mn vraag. ga er binnenkort wel heen denk ik.een mooi uitzicht is erg belangrijk en vriendelijke mensen ook

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan