9,3

1 review over Camping De Hoge Hof in het Nederlands

Prachtige camping en supervriendelijke mensen!

Bob
17-9-2013

We hebben met een filmploeg van zo'n veertig mensen gebruik gemaakt van de voorzieningen van de camping voor een dag. Daan en zijn ouders waren werkelijk fantastisch vriendelijk en hulpvaardig. De omgeving is uiterst rustgevend en filmisch werkelijk prachtig. Op de camping heerst een zeer fijne positieve sfeer en kinderen van jong tot oud kunnen zich zeer goed vermaken en mogen zelfs mee koeien melken en eten geven. Prijs/kwaliteit is ook niks op af te dingen, de beste deal die je maar kunt voorstellen!

Gereisd Zakelijk in september 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoge Hof in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoge Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.