12 tips over Camping De Hoge Hof

• familie Brand, 07-05-2014

Vergeet je laarzen en oude kleren niet want vieze kleren horen er bij hier.

• Familie Saris, 25-04-2014

Gewoonweg een geweldige camping! Schitterend natuurlijk gelegen en toch vlakbij allerlei faciliteiten, prima sanitair, supervriendelijke eigenaren, adembenemend mooi uitzicht, schitterende omgeving. Werkelijk uniek als je het boerenleven van dichtbij wilt ervaren. Kijken of zelf doen. Alles is mogelijk. Voor ieder wat wils en jong en oud is er op zijn plek. Lekker genieten in de natuur en samen met elkaar. Prachtige plekken met uitstekende stroomvoorziening (16 A) Kortom, aan absolute aanrader!

• Bianca Vrijken, 28-04-2014

Museum Afrikadorp is vlakbij, erg leuk. Rondje duivelsberg wandelen. Boodschappen doen in Duitsland, vooral tanken.

• piet en marian, 11-04-2012

Wandeling naar de "Duivelsberg" met een bezoek aan het pannekoekhuis.

• Marco, 01-07-2013

Een ritje op de tractor en spelen op de hooizolder. Zondag morgen verse duitse broodjes halen in kranenburg.

• ine klop, 04-07-2012

Wijngaard de Plack in Groesbeek, De Ooijpolder, het Afrikamuseum

• Mariette Koster, 12-05-2013

Bizonbaai in de ooipolder, gratis entree, bijzonder mooi meer. Draisine: leuke activiteit , fietsen op een oude rails van uit groesbeek of Kevelear. Ijsjes eten bij Oda.

• Hendrik Zeeman, 08-06-2015

Loop een stuk van het Pieterpad. Om boodschappen te doen naar Groesbeek. Of achterlangs de militaire begraafplaats. Vanuit dit punt motorroutes rijden is een weldaad. Goedkoop tanken bij de Aral in Kranenburg op nog geen acht kilometer afstand vanaf de camping.

• Annemiek, 17-05-2015

De plaatselijke Chinees is niet te missen!

• Familie Flipsen, 24-07-2014

Er is geen zwembad maar in Bedburghau in Duitsland bij Kleve is een fantastisch bad voor 7 euro met de hele familie! en het is niet ver rijden.

• S_Prins, 28-09-2014

Kleve is in de buurt. Breng zeker een bezoek aan de 'Duivelsberg'.

• S. Zethoven, 01-02-2015

Ga bij het grote veld staan of onderaan in het weiland als je wat jongere kinderen hebt. (Appartementjes en Trekkershut kijken ook op het grote veld.) Dan heb je continu zicht op ze. Voor wat meer rust sta je aan de zuid-west zijde tussen de heggen in en kijk je op de Zevenheuvelenweg. Je kunt ook fietsen huren (e-bikes? heerlijk!!), lekker dagje uit naar Nijmegen, wandelen ... Zó veel mogelijkheden. Zwembaden en natuurbaden genoeg in de omgeving.