Weer vandaag2°-10°
9,5

105 reviews over Camping De Hoge Hof in het Nederlands

Wat een fantastisch uitzicht en top keuken alles w

Antoon,
1-12-2018

Geweldige camping prachtige uitzichten top mensen

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Zeker herhalen!

Wijnand en Lucy,
21-10-2018

Heerlijk 4 dagen nazomeren op een heeeerlijke camping,prima sanitair,panoramauitzicht,gezellig Groesbeek op fietsafstand,het echte buitenlandgevoel in eigen land.Eindeloze uitvalsmogelijkheden,je zit zo in Duitsland.sAvonds ff rondje langs de koeien,babbeltje met de boer en slapen als marmotjes.Snel weer herhalen,elk seizoen een succes!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

super

Rita,
12-10-2018

Mooie camping, super ligging, vriendelijke mensen aan verschillende wandelpaden. Veel mogelijkheden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig

mieke,
20-8-2018

We hebben een kleine week op deze camping gestaan. Van hieruit enkele etappes van het Pieterpad afgelegd. Mooie fietsroutes. Ruime plekken, goed sanitair. Douches 50 cent, ruim voldoende water. Heerlijke plek voor kinderen. Zij mogen meehelpen met de boer en slapen in het hooi. Kinderen mogen weer kinderen zijn.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Petra,
20-8-2018

Leuke boerderijcamping waar iedereen mag meehelpen met de boer!

Goed en schoon sanitair met wc papier en zeep.

Vriendelijke eigenaren die alles willen vertellen over de boerderij.

Leuke omgeving met mooi uitzicht vanaf de camping.

Eigenlijk was alles goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super gezellig,lieve eigenaren

Anita Groenland,
14-8-2018

Het is een hele vriendelijke schone camping met fantastisch uitzicht over het dal

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtig omgeving

N.Fredikze,
21-7-2018

Prachtig uitzicht over de heuvels, keurig sanitair en gebruik van koelkast. Ligt op de route van het Pieterpad en een 2-daagse NS wandeling. Eind juni waren de kersen rijp, heerlijk zo'n kersenboom op de camping.

E-bikes zijn wel aanbevolen, want er zijn weinig wegen vlak.

Perfect!

John en Nel,
1-7-2018

Wat een uitzicht op deze schitterende camping!

De boerderij en camping liggen op een heuvel, waardoor je echt aan alle kanten kan genieten van deze prachtige omgeving. Je kan er heerlijk fietsen en wandelen.

Groesbeek ligt op steenworp afstand, waar genoeg supermarkten zijn en het een gezellige drukte is.

De camping zelf is ook prachtig met mooie grasvelden, hagen en perfect sanitair. Zoals Oda, Theo en Daan alles regelen is precies zoals je het wilt: ongedwongen en gezellig. Ze staan altijd voor je klaar. En als je je steentje wilt bijdragen aan het boerenbedrijf vinden ze dat ook leuk! :-)

Wij komen hier zeker terug!!

Een geweldige ervaring!

Jorianne en Jeroen,
13-6-2018

We werden meegenomen met het boerderijleven; Mochten meekijken in de melkmachine, mee op de shovel en helpen met de wei-inspectie. Geweldig om te zien dat de koeien voor het eerst dit jaar naar buiten mochten! Nu we voortaan koeien in een weiland zien staan zullen we daar een heel ander beeld bij hebben dan voorheen. Voor ons dochtertje een hele mooie eerste ervaring van camperen;)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Geweldig mooie omgeving!

Bruins,
4-6-2018

Afgelopen weekend verbleven we in de trekkershut op de camping de Hoge Hof in Groesbeek. Helaas maar 1 nacht, we hadden graag langer gebleven. Wat een rust en uitzicht, geweldig! Schitterende omgeving, waar je prachtige wandelingen kunt maken, zo vanaf de camping. Erg aardige eigenaren. We komen zeker een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoge Hof in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoge Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.