9,4

119 reviews over Camping De Hoge Hof in het Nederlands

In één woord, geweldig !

Cas
9-7-2019

Een fantastische camping met schoon en goed sanitair, een goed volleybalveld en jeu-de-boulesbaan. Het uitzicht richting Duitsland en Groesbeek is geweldig. Echte aanrader met betrokken eigenaren voor een fijn vakantiegevoel !

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Authentieke boerderijcamping met pracht uitzicht

René
9-7-2019

Ik heb hier 1 nachtje gestaan met mijn zoontje van 12. Hij had een nieuwe tent gekocht en die wilde uitproberen. Prachtige plek, Mega uitzicht, rust en vertier. Aardige mensen. Komen zeker een keer terug, dan wat langer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijk!

Lonneke
5-7-2019

Een warm vriendelijk welkom. Een prachtig plekje voor onze tent. Skelters, een trampoline en een boomschommel voor de kinderen. Als je wil, mag je de boer helpen. Schoon sanitair en een fijne ruimte om te koken en af te wassen.

Gemoedelijke gezellige boerencamping

Fam.Lammers
25-6-2019

Prachtig gelegen camping, je waant je echt in buitenland, terwijl je met 10min in Nijmegen zit, overigens ook met 10min in Duitsland. Verder is natuur super voor wandelen, (race)fietsen en MTBen, mits je van klimmen en dalen houdt natuurlijk.

Verder een gemoedelijke gezellige sfeer. Bijna alles kan en mag, zowel op de camping als op het boerenbedrijf. Koeien voeren, koeien melken, meerijden met de tractor of shovel het kan allemaal. Daarnaast is er voor de kinderen een trampoline en een groot aantal skelters en voor de kleinere kids wat driewiel-fietsjes. De kids van 1,5 en 3,5jr hebben zich reuze vermaakt tussen de koeien en kalfjes en de gezelligheid van de veehouders, die ook graag over boerenbedrijf vertellen en dingen uitleggen.

Sanitair is keurig schoon en netjes (niet meer nieuwste van nieuwste) Tevens aanwezigheid van keuken met alle benodigdheden om je maaltijd te bereiden indien nodig. Hopen zeker terug te komen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Een plek om voor om te rijden.

Fred de Blok
22-6-2019

Hier geldt nog de ouderwetse gastvrijheid Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer Geweldig uitzicht over de heuvels. Heerlijke kersen zo uit de boom mogen plukken Schoon en ruim sanitair. Zeer ruime plaatsen voor zowel tent maar ook voor campers en caravan. Ook voor de Kids staan er mammoet skelters klaar maar ook een grote trampoline. De stallen zijn vrij toegankelijk en er mag geholpen worden met melken.
Pieterpad loopt over het erf. Kortom een aanrader.

Chantal
10-6-2019

Met een groep vrienden, kids en honden naar de mini camping gegaan. Wat een relaxte plek en een gemoedelijke en ongedwongen sfeer. Wij wilden samen voetbal kijken; geen probleem men had een scherm voor ons. Er is genoeg te doen voor jong en oud; struinen over de boerderij, met zijn allen voetballen in de wei (waar nog geen koeien stonden), rijden op de skelters, volleybal en jeu de boules veld en een grote trampoline. En wat een uitzicht en mooie wandelroutes (Pieterpad).! De honden mochten op veel plekken niet los maar er ligt direct achter de camping een bos waar ze lekker kunnen rennen. Dat alles met schoon sanitair (met 50 cent muntjes) een top verblijf. Wij komen volgend jaar graag weer.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk op de heuvel van de Hoge Hof.

Ron en Maria
10-6-2019

Voelt als thuis, fijne sfeer,veel voor een redelijke prijs. We komen al jaren een paar keer voor onze korte vakanties bij Theo en Oda, zo gemoedelijk en gastvrij.

Gereisd Met partner in mei 2019

Leuke camping met fantastisch uitzicht!!

Fam. Hamminga
12-5-2019

Een prachtig gelegen camping met fantastisch uitzicht over het dal. Hele fijne eigenaren die ook heel bevlogen kunnen vertellen over alles wat zich hier in de oorlog en rond de bevrijding heeft afgespeeld. Wij komen hier zeker terug!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Farah
7-5-2019

Ontzettend leuke en relaxte camping. Kinderen zijn enorm welkom, alles kan en mag. Kijken in de stallen bij de koeien en kalfjes en het leukste was natuurlijk achterop de shovel meerijden. Prachtig uitzicht over de heuvels. En ook nog genoten van een heel groot Paasvuur.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Warm welkom

Mirjam Lauwers
4-5-2019

Wat voelen wij ons welkom en thuis op déze camping. De kinderen mogen meehelpen waar ze willen. En boer Daan en Theo leggen alles goed uit. De omliggende natuur en het uitzicht vanaf de camping zijn prachtig. Voor een ieder wat wils wij komen zeker weer terug.❤

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoge Hof in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoge Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.