Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

133 Reviews over De Hoge Hof

• 8Marga20-03-2022

Karakteristieke plek met magnifiek uitzicht

Karakteristieke kleine camping met schoon sanitair en schitterend uitzicht richting Reichswald. Vriendelijk onthaal. Leuk om in de koeienstal een kijkje te kunnen nemen!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Fam.Niem10-08-2021

appartement benauwend krap / omgeving, onthaal top

Allereerst: vriendelijke eigenaren, hartelijk onthaal, doen alle moeite . Maar 4 persoons appartement bleek helaas krap bemeten smalle pijpenlade. Kastruimtes in slaapruimtes ontbreken en ventilatie via tuimelraam (schuin dak) , kon dus niet open bij nat weer. Ene slaapkamer is beneden achterin . Voorbij het sanitair wat niet goed kan worden afgesloten. Andere slaapkamer bleek op de vliering , te bereiken via vlizotrap – staat uitgeklapt dwars over het aanrecht. Afzuigkap kookplaat hangt op ooghoogte en steekt uit , je stoot bij koken voortdurend je hoofd. Overlast vliegen, logisch op boerderij , wel vies.Appartementen grenzen aan kampeerveld en de ingang receptie. Hierdoor weinig rust en privacy op privéterras. Vanaf kampeerveld overigens prachtig uitzicht, bijna 360 graden rondom. Wandel- en fietsmogelijkheden volop aanwezig.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Eva12-11-2020

Heerlijke vakantie

Aardige eigenaren, prachtig uitzicht, goed verzorgde camping en een heerlijke omgeving. Kortom top vakantie.

• 9Angelika Sturm21-08-2020

Fantastic place for families!

We spent one week in one of the apartments they offer. Everything was there what we needed and if not, the owners went along way of organizing everything. The kids had loads of fun and also learned a lot. Even though there is room for many campers the atmosphere stays family like. We absolutely loved it and highly recommend a stay at the Hoge Hof!

• 5Hans26-07-2020

Festivalterrein

De ligging en het uitzicht is geweldig. Vriendelijke ontvangst. Het terrein leek wel een soort festivalterrein met tijdelijke stroompunten en mobiele toiletunits. Niet echt schoon en fris. Van een boerderijcamping zijn we echt beter gewend. €. 25,00 voor een caravan met 2 personen is echt te veel gevraagd.

• 4Staat v/h sanitair
  • 10Patrick12-07-2020

Fantastisch, echt een aanrader!

Heerlijke camping met fantastisch uitzicht op de omgeving. Ontzettend vriendelijke en gast-vrije gastvrouw en het sanitair gebouw was altijd schoon en tip top in orde. Echt een mega aanrader!

• 7Frank23-06-2020

Leuke borencamping en vriendelijke omgeving.

Pluspunten: Vriendelijke mensen, vanwege corona eigen douche. Mooi uitzicht. Schoon wc's en douche.
    Minpunten: Door corona €10,00 per dag erbij, is niet erg, maar dan nog wel douchemuntjes a 50 cent per keer. Met 4 mensen toch 4 € extra per dag. Ook boerenerf was niet geheel kindvriendelijk, lag hier en daar wel rotzooi. Ook de trampoline was niet omgeven met vangnet. De omgeving is prachtig en kijkt zo over het dal echt schitterend, al met al hebben we erg genoten.

• 8Rob Bieren16-06-2020

Hele fijne camping

Camping in prachtige omgeving. Mooie boerderij,oprecht vriendelijke mensen. Staanplaats prima. Voorzieningen goed. Kortom: Echt vakantie.

• 9Marcel25-05-2020

Ons Hemelvaart weekend was geweldig!!!

Mooie plek gekregen voor onze tent, met een uitzicht zover je kon kijken. Ook al komen we uit Nijmegen en rijden we vaak door de heuvels van Groesbeek de ligging van de camping is prachtig. Vriendelijk gastheren en gastvrouwen. die ervoor zorgen dat je je thuis voelt. Die je alles willen vertellen en uitleggen over de boerderij en omgeving.

• 10Bukowski-Terpstra11-11-2019

Rust, gemoedelijk, schoon en vriendelijkheid

Heerlijke zomer vakantie gehad! Onze zoon van 5 wil nergens anders meer heen. Zomer vakantie is voor hem naar Boer Daan.

Camping De Hoge Hof info

Camping-informatie