Camping De Hoge Hof

101 reviews over Camping De Hoge Hof in het Nederlands

Super gezellig,lieve eigenaren

Anita Groenland
14-8-2018

Het is een hele vriendelijke schone camping met fantastisch uitzicht over het dal

Prachtig omgeving

N.Fredikze
21-7-2018

Prachtig uitzicht over de heuvels, keurig sanitair en gebruik van koelkast. Ligt op de route van het Pieterpad en een 2-daagse NS wandeling. Eind juni waren de kersen rijp, heerlijk zo'n kersenboom op de camping.

E-bikes zijn wel aanbevolen, want er zijn weinig wegen vlak.

Perfect!

John en Nel
1-7-2018

Wat een uitzicht op deze schitterende camping!

De boerderij en camping liggen op een heuvel, waardoor je echt aan alle kanten kan genieten van deze prachtige omgeving. Je kan er heerlijk fietsen en wandelen.

Groesbeek ligt op steenworp afstand, waar genoeg supermarkten zijn en het een gezellige drukte is.

De camping zelf is ook prachtig met mooie grasvelden, hagen en perfect sanitair. Zoals Oda, Theo en Daan alles regelen is precies zoals je het wilt: ongedwongen en gezellig. Ze staan altijd voor je klaar. En als je je steentje wilt bijdragen aan het boerenbedrijf vinden ze dat ook leuk! :-)

Wij komen hier zeker terug!!

Een geweldige ervaring!

Jorianne en Jeroen
13-6-2018

We werden meegenomen met het boerderijleven; Mochten meekijken in de melkmachine, mee op de shovel en helpen met de wei-inspectie. Geweldig om te zien dat de koeien voor het eerst dit jaar naar buiten mochten! Nu we voortaan koeien in een weiland zien staan zullen we daar een heel ander beeld bij hebben dan voorheen. Voor ons dochtertje een hele mooie eerste ervaring van camperen;)

Geweldig mooie omgeving!

Bruins
4-6-2018

Afgelopen weekend verbleven we in de trekkershut op de camping de Hoge Hof in Groesbeek. Helaas maar 1 nacht, we hadden graag langer gebleven. Wat een rust en uitzicht, geweldig! Schitterende omgeving, waar je prachtige wandelingen kunt maken, zo vanaf de camping. Erg aardige eigenaren. We komen zeker een keer terug!

Geweldig ontspannen voor klein en groot.

Brand
8-5-2018

Dit jaar voor de 6e keer een weekend naar Boer Theo geweest. In 2 woorden: Alweer geweldig!! Heerlijk hoe onze mini-boer met alles, maar dan ook echt met alles mee mag en kan helpen (behalve het echte melken want daarvoor is hij nog niet lang genoeg en daardoor niet veilig). Achterop het speciale bankje op de shoffel of meehelpen bij de koeien in de stal.

Het sanitair is prima, Wifi is er ook bij de receptie, en het grasveld is prima met schitterende vergezichten naar Duitsland en Groesbeek. De hoge hof ligt aan het Pieterpad en naast het bos. Kortom Genieten!! Boer Theo en Boer Daan bedankt!! Een dikke high five van Lucas.

Heerlijk genieten

Fam, Lauwers
29-4-2018

Ongedwongen camperen in de mooie omgeving bij een boerenbedrijf. Waar zelfs volwassene nog kind mogen zijn. Theo, Oda , Daan, Cynthia en kids wij komen graag nog een keer.

Super

Esther
8-2-2018

Voor de tweede keer op de hoge hof geweest. Dit keer in een appartement. Genoten van het prachtige uitzicht, de mooie natuur, de gastvrije eigenaren, het koeien melken en de heerlijke broodjes van de bakker in kranenburg. We komen zeker nog weer eens terug.

Geweldig

Fam van Kerkhof-van de Bilt
2-10-2017

Ze zeggen wel eens, "in één woord geweldig". Vandaag naar huis gegaan en de jongens vragen al weer: "wanneer gaan we weer naar boer Theo en boer Daan?" Zo mooi dat jullie ondanks het drukke leven op de boerderij de kinderen overal aan mee laten doen en hier de tijd voor nemen. Het is altijd gezellig bij jullie voor jong en oud! Wij hebben ook weer enorm genoten van het prachtige uitzicht! Zo'n fijne plek vind je niet vaak..!

Erg mooi uitzicht vanaf de camping.

In vergelijking tot andere minicampings /boerencampings, welke zeker zo mooi zijn,is de prijs aan de hoge kant, zeker wanneer je nog eens moet betalen voor de douches en ook nog eens voor extra stroomverbruik (wat we nog nooit aan de hand hebben gehad terwijl we geen elektrische verwarming, airco of andere zaken met overmatig stroomverbruik in onze caravan hebben).

Sanitair niet zo schoon, ook liep er regelmatig een hond rond in de sanitair ruimten.

Vuilnisbakken waren overvol.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoge Hof in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoge Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hoge Hof scoort een 9.49 uit 10 op basis van 101 reviews.